IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VII: "Fueled up and ready to go!" Vorige pagina | Volgende pagina
Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 17-08-2010 18:47 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 augustus 2010 5:02 schreef Argh het volgende:
heb je al ingehaald inmiddels @darksiders

Ga zoveel mogelijk naar boven en kijk dan naar beneden ergens. Daar kun je weer 2 portals schieten en weer hoger springen!

1 op de vloer en 1 in de muur naast elkaar. Als je goed had opgelet in de cutscene zie je dit ook tevoorschijn komen


Dat is hem inderdaad. Helaas al een tijd terug, dus die cutscene staat me niet helemaal meer bij

2 puzzels die ik daar al gedaan hadden waren er volgens mij 1 met lichtstralen waarbij je allerlei muren in een kamer moet bewegen en een andere waarbij je d.m.v. gewichten in kooien hoger moet zien te komen.



Argh
Usericon van Argh
Posted 17-08-2010 19:20 by Argh Profiel van Argh

Hehe, die 3e is iets minder ingewikkeld maar daar staat tegenover dat er wat heftig haalbare gevechten plaatsvinden.. tot frustratie aan toe, maar ik ben er voorbij gelukkig! Volgens mij heb ik 'm al bijna uit zelfs.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 17-08-2010 19:32 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Tof, toch binnenkort maar eens weer opstarten



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-08-2010 19:54 by M. Profiel van M.

Leuke column over Mass Effect 2: http://www.teamliquid.net/blog/nukethestars

Ik ga hem maar eens voor de vierde keer doorspelen denk ik, maar dan met een Female Shep


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2010 20:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 augustus 2010 17:31 schreef bokaj het volgende:
Nee, ik snap het ook niet meer.

:')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-08-2010 20:12 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 17 augustus 2010 19:54 schreef M. het volgende:
Leuke column over Mass Effect 2: http://www.teamliquid.net/blog/nukethestars

Ik ga hem maar eens voor de vierde keer doorspelen denk ik, maar dan met een Female Shep


Ha, nice, dat zet ik maar in queue voor als ik ME2 voor de 3e keer uitgespeeld heb als nekro grim kvlt man.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-08-2010 20:53 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 augustus 2010 16:01 schreef ZelThoR het volgende:
Ik snap het even niet, gaat het er nu om dat BS2 teveel op BS lijkt?


Dat is ook wel een beetje zo. Neemt niet weg dat ik BS2 met heel veel plezier de laatste tijd aan het spelen ben. En deel 3 ziet er qua trailer iig erg gaaf uit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2010 2:53 by Schaep Profiel van Schaep

Mijn Windows Media Player, Windows Media Center en TVersity met FFDShow verbonden met mijn Xbox 360. Het enige probleem is dat, wanneer ik TVersity gebruik, mijn computer zichzelf uitschakelt, als ik video's te lang doorspoel of scenes skip.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-08-2010 3:10]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2010 2:56 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik vond die loop-functie erg makkelijk te gebruiken. Ideaal voor de betere pr0nstukjes.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2010 3:08 by Schaep Profiel van Schaep

Goed idee!


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-08-2010 3:15 by Argh Profiel van Argh

Hmm geen idee van je setup, je had Dead Space al uit zag ik en meer achievements dan ik dus netjes! Dat Zero-G basketball trok ik niet meer rond lvl 4 en wilde gewoon verder met de game.. zag ook dat je alle wapens zowat geupgrade en gebruikt had aldaar ik me focusde op de plasma cutter hehe... die PENG heb ik ook niet gevonden, maar ja bewaar ik allemaal als ik het nog eens wil spelen.. eerste keer is gewoon er lekker doorheen gaan zonder je op achievements te focussen.. wat vond je ervan uiteindelijk?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2010 3:42 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 augustus 2010 3:15 schreef Argh het volgende:
Hmm geen idee van je setup, je had Dead Space al uit zag ik en meer achievements dan ik dus netjes! Dat Zero-G basketball trok ik niet meer rond lvl 4 en wilde gewoon verder met de game.. zag ook dat je alle wapens zowat geupgrade en gebruikt had aldaar ik me focusde op de plasma cutter hehe... die PENG heb ik ook niet gevonden, maar ja bewaar ik allemaal als ik het nog eens wil spelen.. eerste keer is gewoon er lekker doorheen gaan zonder je op achievements te focussen.. wat vond je ervan uiteindelijk?


Dat Zero-G Basketball was inderdaad wel erg suf, ik zag ook niet in wat de uitdaging daarvan was. Maar ja, het leverde wel wat extra items op.

Ik heb alleen de Rig, Plasma Cutter en Pulse Rifle geüpgrade.

In het begin ging ik vooral voor de Plasma Cutter, maar het was later toch wel handiger om er nog een sterk wapen naast te gebruiken aangezien de kogels er ook wel snel doorheen gingen. Op de rustige stukken gebruikte ik dan de andere wapens, voor de afwisseling en de achievements, hehe (afgezien van de Flamethrower waren ze ook allemaal wel vrij effectief).

Wel een gave game! In het begin werd ik wat meer gepakt door de sfeer en later in de game werd het allemaal net wat te repetitief, maar ik heb me er goed mee vermaakt. En survival horror in de ruimte is sowieso weer eens wat anders.


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-08-2010 3:47 by Argh Profiel van Argh

het werd idd wel wat eentonig af en toe, maar alsnog wist de game me te grijpen en soms schrok ik me alsnog de tyfus dat het kippenvel me in m'n nek stond en de tranen in de ogen haha.. vooral als ik dacht dat ik al een area had gecleared maar er ineens weer zo'n tentakel met een enorm lawaai vanuit het niets op dook hehe (chapter 11 geloof ik?) De laatste eindbaas vond ik trouwens een eitje in vergelijking met die uit chapter 6 (leviathan)..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2010 4:41 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 augustus 2010 3:47 schreef Argh het volgende:
het werd idd wel wat eentonig af en toe, maar alsnog wist de game me te grijpen en soms schrok ik me alsnog de tyfus dat het kippenvel me in m'n nek stond en de tranen in de ogen haha.. vooral als ik dacht dat ik al een area had gecleared maar er ineens weer zo'n tentakel met een enorm lawaai vanuit het niets op dook hehe (chapter 11 geloof ik?) De laatste eindbaas vond ik trouwens een eitje in vergelijking met die uit chapter 6 (leviathan)..


Haha, ik ben ook nog wel een paar keer goed geschrokken, ja. De eindbaas uit het zesde hoofdstuk vond ik ook wel het meest pittige stuk van het spel, de laatste eindbaas stelde inderdaad niet zoveel voor. Jammer, want ik had me toch wel meer voldaan gevoeld als het wat meer moeite had gekost.


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-08-2010 5:08 by Argh Profiel van Argh

iig weer een vette game achter de rug, wat ga je als volgende game spelen? Hehe. Ben wel benieuwd naar Deeltje 2 al moet er een hoop nieuwe shit in zitten wil ik dat boeiend en vetter gaan vinden.

Moet trouwens nog steeds die proving grounds in shadow complex afmaken, maar het lukt me steeds niet in het eerste level van het 3e setje... godverdomme wat frustrerend af en toe! Ik ga de game ook nog eens proberen uit te spelen met minder dan 13% van de items, die master challenges lijken me ook wel wat... veel waard voor je geld voor een XBLA titel iig!

Morgen de nieuwe Tomb Raider platformer, ben erg benieuwd... helaas komt de online co-op pas over een maand, want dat lijkt me toch ook wel erg gaaf hoor.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-08-2010 8:30 by M. Profiel van M.

quote:
Op 17 augustus 2010 15:53 schreef Spirit In Black het volgende:
ja, twee titels waarvan ik hoge verwachtingen heb. Deus Ex is nog ff afwachten, want II was lichte teleurstelling to say the least....I was niets dan geniaal.

Ziet er wel redelijk uit, komt alleen wel erg jaren '90/The Matrix over. Het is 2027 en altijd nacht, iedereen komt net bij Summer Darkness vandaan en is òf chagrijnig òf evil en er kan geen lachje van af. En er zijn "corporations with more power than government" natuurlijk. We wachten af .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2010 8:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 augustus 2010 20:12 schreef Snaack het volgende:
Ha, nice, dat zet ik maar in queue voor als ik ME2 voor de 3e keer uitgespeeld heb als nekro grim kvlt man.

Haha! In ME was de vrouwelijke Sheppard ook al leuker om te spelen; daar ben ik toen ook mee begonnen (tweede keer met mannelijke Sheppard)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 18-08-2010 9:20 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Ik heb een vraag. Ik ben nu weer een aantal dagen bezig met Elder Scrolls IV: Oblivion, en ik kom steeds het probleem tegen dat mijn character niet wil levellen, terwijl ik toch veel met combat, lopen en trainen bezig ben. Voor de rest slaap ik ook regelmatig, dus dat kan het probleem niet zijn. Heeft iemand enig idee wat ik dan fout zou kunnen doen?

[Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 18-08-2010 9:21]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2010 9:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Gaan je skills wel omhoog dan? En om te levellen moet je 10 keer een major skill levellen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 18-08-2010 9:30 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Ja, skills gaan wel gewoon omhoog, dus ik snap er niks van. Misschien zag ik een major voor een minor skill aan dit keer: heb een andere class dan normaal namelijk


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2010 9:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Oh en voor ME2 (volgens mij spoilerloos, maar ik speel het ATM niet ):



Zelfde voor ME:







Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2010 9:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 augustus 2010 9:30 schreef Svartekunst het volgende:
Ja, skills gaan wel gewoon omhoog, dus ik snap er niks van. Misschien zag ik een major voor een minor skill aan dit keer: heb een andere class dan normaal namelijk

Zou dat maar even checken dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-08-2010 11:10 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

In Oblivion moet je wel pitten om daadwerkelijk de level up te krijgen.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2010 14:16 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 augustus 2010 5:08 schreef Argh het volgende:
iig weer een vette game achter de rug, wat ga je als volgende game spelen? Hehe. Ben wel benieuwd naar Deeltje 2 al moet er een hoop nieuwe shit in zitten wil ik dat boeiend en vetter gaan vinden.

Moet trouwens nog steeds die proving grounds in shadow complex afmaken, maar het lukt me steeds niet in het eerste level van het 3e setje... godverdomme wat frustrerend af en toe! Ik ga de game ook nog eens proberen uit te spelen met minder dan 13% van de items, die master challenges lijken me ook wel wat... veel waard voor je geld voor een XBLA titel iig!

Morgen de nieuwe Tomb Raider platformer, ben erg benieuwd... helaas komt de online co-op pas over een maand, want dat lijkt me toch ook wel erg gaaf hoor.


De volgende game wordt denk ik Silent Hill 4: The Room, die heb ik te leen.

Die Proving Grounds zijn soms inderdaad echt wel pittig. De nieuwe Tomb Raider lijkt mij niets.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2010 14:18 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 augustus 2010 11:10 schreef chriz het volgende:
In Oblivion moet je wel pitten om daadwerkelijk de level up te krijgen.

Maar dat deed Svartekunst wel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen