|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Straight from the heide, slijp de messen: http://www.myspace.com/stonerherder [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-06-2010 14:09] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Shit is aan! Lekker. |
|
Met zang. YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! |
|
Klinkt niet verkeerd come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Erg lekker www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Klinkt erg lekker, maar snap geen hol wat er voor thematisch concept achter zit. Emancipatie voor Friese christenen, een Heidevolk aftreksel dat de pracht van de Nederlandse heide bezingt, de promotie van het gebruik van messen in het Friese uitgaansleven, of een waarschuwing voor de gevaren van misbruik van verdovende middelen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Daar moet je (ex)local voor zijn vrees ik. De Westereen is een berucht Fries "heide"dorpje dat bekend staat om z'n zwarte handel, beunhazen en "messentrekkers". Herder was van oorsprong het meest populaire messenmerk, vandaar de lokale spreekwoord "Myn herder is myn redder". Klinkt niet verkeerd, JB. Sa rûg as pakjetouw! |
|
't is gween helltrucker, maar erg fijn |
|
Thanks Jelle! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vette shit JB Je weet waar het promo materiaal heen kan |
|
Klinkt lekker ja! Nog een paar wâlduutspraakjes... -Ik sil dy read snije -Wy driige net, wy stekke! [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 15-06-2010 20:25] spelfout weggehaald... |
|
Fan! |
|
quote: Google leverde wat incidenten op ja . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Zitten hier op ZM eigenlijk nog meer wâldpiken? Vroeg ik me opeens af. |
|
Vette track zeg |
|
Senx bra! En geloof dat Gurbe waldpyk is niet? Van Der Wal.. dus sowieso goeie familie "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Deathwish, JB, Paljas. |
|
Jammer dat er niet in het Frysk gezongen wordt. |
|
Wat net is kin nog wurde, guest appearance? haha Ik kin net sjonge, en jim al helendal net tink ik, lit stean ient frys "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Paljas kan toch wel fries of bedoel je Jim? |
|
Paljaske wel ja! Jim is al lerend maar komt ook al een eind "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Doen we! |
|
bam! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hatseflats IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mijn herder lustte ook wel een wietje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |