IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : De missers van Lords of Metal (deel I) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-07-2011 13:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2011 13:23 schreef Jenje het volgende:
De eerste zijn is imho een beetje een sneu verlangen van een e-zine. Wat heeft een band er aan als een review 2 maand voor release online staat? Niks, door de immense stroom aan releases is iedereen die review dan allang vergeten. Vergeet niet dat reviews voor bands, labels en promo-kantoren als een promotiemiddel dienen.

Als e-zine kun je je onderscheiden door kwaliteit, voledigheid en stiptheid. Beetje roepen "Im first" is naar mijn mening voorbij gaan aan je doel.


Aan de andere kant:

Is het zinvol nog eens wat te reviewen wat ontelbare andere zines al hebben gedaan?


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-07-2011 13:36]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2011 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goed lezen is niet je sterkste kant he ..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-07-2011 13:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als ik kennelijk verkeerd lees, leg dan op zijn minst even uit wat je dan wel bedoelde.

Het gaat volgens mij helemaal niet om 'i'm first'.

Als een release tijdens je zomerstop valt, bij aardschok zal het niet veel anders gaan, zul je de keus moeten maken de review (erg) vroeg te plaatsen of als mosterd na de maaltijd.

In het geval van ZM natuurlijk niet van toepassing maar als jullie een maandelijkse uitgave zouden hebben zou jij kiezen voor mosterd na de maaltijd of desnoods maar helemaal niet plaatsen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2011 18:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=18585


Marcel , goeie review, maar de link en de titel van de cd kloppen niet


signature


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 20-08-2011 19:07 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

De review van I, Chaos is wel heel erg overdreven, vriendje in de band?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-08-2011 22:30 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

vrij verdacht ja, vooral omdat ze ook regelmatig bij hem in de buurt optreden, daar verlult ie zich een beetje


... hoe de hazen lopen ...


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-08-2011 22:46 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Misschien een nog korter lijntje: de recensent én de drummer van de band heten Koen...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2011 22:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kom op, zeg... Wtf...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2011 4:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2011 22:46 schreef WMP het volgende:
Misschien een nog korter lijntje: de recensent én de drummer van de band heten Koen...


Maakt het nog wat uit dat de één Koen Bakker heet en de ander Koen Herfst?

Met je ongefundeerde uitspraken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 21-08-2011 4:13 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Zie je nou wel. Ik zei al tegen Wim dat er meer Koenen waren!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-08-2011 9:25 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik volg deze topics niet echt, maar is deze nu ontstaan omdat er veel fouten in LOM staan(zoals in alle media) of als tegenbeweging tegen sommige Lom redacteuren die iets te graag de Aardschok affakkelen.

vragen vragen..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-08-2011 9:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hier willen mensen laten zien hoe superieur het almachtige Zware Metalen is...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2011 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dom gelul Staalman, meeste mensen die hier posten en Lom afzeiken zijn geen redacteuren.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-08-2011 10:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Oe, deed het pijn?

Ik roep toch ook niet dat de redacteuren dat doen?
Hier een kus:


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-08-2011 10:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2011 9:25 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik volg deze topics niet echt, maar is deze nu ontstaan omdat er veel fouten in LOM staan(zoals in alle media) of als tegenbeweging tegen sommige Lom redacteuren die iets te graag de Aardschok affakkelen.

vragen vragen..

Balans, dat is de reden.


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2011 10:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2011 9:56 schreef Staalman het volgende:
Hier willen mensen laten zien hoe superieur het almachtige Zware Metalen is...


Hier willen mensen laten zien dat er aan wal nog betere stuurlui staan.

Mensen die bepaalde zines maar klote vinden en ze enkel lezen om de fouten op dit forum te kunnen posten.

De reden dat er geen ZM afzeik topic is mag gezocht worden in het feit dat veel van eerder genoemde stuurlui op hun vaart richting ZM frontpage aan de grond lopen bij dit forum.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-08-2011 10:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

:')


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-08-2011 15:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik begrijp die laatste zin niet goed omwille van mijn Belg zijn,
maar ik denk ook dat dat komt omdat er gewoon op de FP kan worden gereageerd


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2011 15:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik bedoel dat ik vast niet de enige ben die veel op dit forum komt en zelden tot nooit de frontpage bezoekt.

Het nieuws kan ik hier net zo snel, zo niet sneller, vinden.

En als je niet op de FP komt valt er ook niets af te zeiken.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-08-2011 15:41]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-08-2011 15:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en ik maar reviews schrijven


signature


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 21-08-2011 15:44 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik ben een van de redacteuren van Lords of Metal, en ja: elke review is maar mijn beeld van de release, maar bedoeld om de lezer te informeren en ik hoop dat ik het goed doe.

Vrienden is altijd lastig; sommigen zijn namelijk bijzonder getalenteerd en die steun je dan, voor wat dat waard mag zijn...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-08-2011 15:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2011 15:44 schreef Vampire John het volgende:
Vrienden is altijd lastig; sommigen zijn namelijk bijzonder getalenteerd en die steun je dan, voor wat dat waard mag zijn...


Je kunt Horst, als je daar een probleem mee hebt, altijd vragen een ander de eer van de review te gunnen.
Ik weet zeker dat hij daar het volste begrip voor heeft.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 21-08-2011 20:59 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2011 18:35 schreef Hypnos het volgende:
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=18585


Marcel , goeie review, maar de link en de titel van de cd kloppen niet


Kom je nou mee, volgens mij staat dat ding er al een tijdje. Ik herlees nooit m'n reviews zodra ze online zijn.
Het erge is dat het me helemaal niks zegt terwijl het duidelijk wel van mijn hand is
Zeg effe wat de titel moet zijn en welke link niet klopt?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 21-08-2011 21:02 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2011 18:35 schreef Hypnos het volgende:
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=18585


Marcel , goeie review, maar de link en de titel van de cd kloppen niet


Negeer gedeetelijk m'n vorige post, dat moet natuurlij Eiskrieg II zijn hahhahaha
En ik zie ook al wat er fout is aan die link. Mijn God, dat zal wel nachtwerk geweest zijn destijds met die typefouten


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-09-2011 23:19 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19596&lang=nl

quote:
‘J’ai fait une Promesse’ is ook al zo’n baanbrekend nummer geweest. Zonder dat nummer was The Gathering misschien wel helemaal nooit op het idee gekomen dat een vrouw bij harde gitaarmuziek wel een heel goed zou kunnen werken.


Wat een kolder staat er in die Anathema review zeg

J’ai fait une Promesse is een nummer uit 1993. Eerste album van The Gathering stamt uit 1992.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen