IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : De missers van Lords of Metal (deel I) Vorige pagina | Volgende pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 06-06-2011 18:09 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik vind het interview met David Vincent machtig interessant. De interviewer geeft ook aan dat hij een ontzettende fanboy is, maar hij stelt geen standaard vragen.

En als het er te erg bovenop zou liggen zou de hoofdredactie moeten ingrijpen en er een andere interviewer op moeten zetten.

Zo interviewde Joost Eerdmans eens Geert Wilders live op TV. Dat kon echt niet. Hij had 'em nog net niet slap in de mond hangen, maar dat WNL programma wil ook doen voorkomen alsof ze serieuze journalistiek bedrijven.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 06-06-2011 22:11 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Als we nou allemaal gewoon ons eigen blad, website of whatever opzetten, dan doen we het gewoon allemaal perfect naar onze eigen maatstaven. En dan hoeven we ons tenminste niet te storen aan andermans tekortkomingen.
Djeez. Ga Aardschok-missers zoeken ipv LOM en Metalkrant af te kraken. :-)




Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-06-2011 22:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:11 schreef krisiunizer het volgende:
Als we nou allemaal gewoon ons eigen blad, website of whatever opzetten, dan doen we het gewoon allemaal perfect naar onze eigen maatstaven. En dan hoeven we ons tenminste niet te storen aan andermans tekortkomingen.
Djeez. Ga Aardschok-missers zoeken ipv LOM en Metalkrant af te kraken. :-)



Heb ik al, helpt niet.

Next.


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-06-2011 22:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je bedoelt zoiets?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3412572/23?hl=aardschok

Voor sommigen hier is afkraken van iets een hobby.

@krisiunizer dusch

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 06-06-2011 22:14]


 


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 06-06-2011 22:17 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Een gedrukt magazine afzeiken is lekker makkelijk natuurlijk


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-06-2011 22:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Yup. Webzines afzeiken is vooral zo slecht voor je computer.
quote:
Op 6 juni 2011 22:14 schreef Forever After het volgende:
Je bedoelt zoiets?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3412572/23?hl=aardschok

Voor sommigen hier is afkraken van iets een hobby.

@krisiunizer dusch

krisiunizer kent dat topic al wel, lieverd

Voor welke mensen is dat een hobby, overigens? Recensenten? Altijd typische mensen, die sommige mensen.


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-06-2011 22:21 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dan werd ie er nu nog een keer aan herinnerd.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2011 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:17 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Een gedrukt magazine afzeiken is lekker makkelijk natuurlijk
Waarom is dat makkelijker dan een e-zine afzeiken?

E-zine biedt zelf de mogelijkheden om afgezeken te worden, dat is voor elke vorm van magazine een part of the deal. Hoort erbij, je moet je er alleen niet teveel van aantrekken. Pas als niemand je afzeikt moet je je imnsfho zorgen gaan maken.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-06-2011 22:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:22 schreef Jenje het volgende:
Waarom is dat makkelijker dan een e-zine afzeiken?

E-zine biedt zelf de mogelijkheden om afgezeken te worden, dat is voor elke vorm van magazine een part of the deal. Hoort erbij, je moet je er alleen niet teveel van aantrekken. Pas als niemand je afzeikt moet je je imnsfho zorgen gaan maken.

Sowieso, als je zelf mensen afzeikt moet je ook de ballen hebben zelf wat te incasseren.

En, kritiek krijgen is niet hetzelfde als afgezeken worden


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2011 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sowieso, als je zelf mensen afzeikt moet je ook de ballen hebben zelf wat te incasseren.

En, kritiek krijgen is niet hetzelfde als afgezeken worden
Een goede review zeikt niet af .. als je gaat reviewen om bands af te zeiken dan hou je dat niet lang vol, kan niemand lang leuk vinden.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-06-2011 22:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:26 schreef Jenje het volgende:
Een goede review zeikt niet af ..

Klopt, een goede review doet dat niet.


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2011 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Klopt, een goede review doet dat niet.
En in Nederland hebben we 16 miljoen kapiteinen in 1 land, dus er zal altijd voldoende gezeik te horen zijn.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-06-2011 22:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:21 schreef Forever After het volgende:
Dan werd ie er nu nog een keer aan herinnerd.


Voor het geval dat hij vergeten was dat hij voor Aardschok werkzaam is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-06-2011 22:34 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:30 schreef altx het volgende:
Voor het geval dat hij vergeten was dat hij voor Aardschok werkzaam is...


Nee, vanwege dit:

quote:
Ga Aardschok-missers zoeken ipv LOM en Metalkrant af te kraken.


Hij kan het zomaar gemist hebben.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-06-2011 22:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:30 schreef Jenje het volgende:
En in Nederland hebben we 16 miljoen kapiteinen in 1 land, dus er zal altijd voldoende gezeik te horen zijn.

Klopt.
quote:
Op 6 juni 2011 22:34 schreef Forever After het volgende:
Hij kan het zomaar gemist hebben.

Wat bazel je nou, hij heeft zelf in dat topic gepost
quote:
Op 6 juni 2011 0:35 schreef flebbie het volgende:
oh dat is die Ramon weer, wat een knuppel

Alle recensies van Ramon van deze maand gaan amper écht over de muziek (noemen welk genre het is e.d. telt niet), ongeacht of hij het goed of leuk vindt, apart. Veel opmerkingen ook over dat de lezer het maar voor zichzelf moet horen (of iets in die geest). Dat is ook wel waar, goed dat hij het zegt, maar daarnaast lees ik een recensies toch ook echt voor een mening Anders kan hij de cijfers ook wel achterwege laten, lijkt me.

Verbeterpuntje.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 06-06-2011 22:35]


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-06-2011 22:37 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat bazel je nou, hij heeft zelf in dat topic gepost



Dementie? Korsakov? Who knows...


 


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-06-2011 22:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
(...)
Wat bazel je nou, hij heeft zelf in dat topic gepost
(...)


Het is bekant het enige topic waar Aardschok-medewerkers komen verhoudingsgewijs...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-06-2011 11:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Heb ik al, helpt niet.


Wanneer ga je weer wat naar mij schrijven?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-06-2011 11:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hmmm? Doe ik dat niet genoeg?


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-06-2011 12:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2011 11:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hmmm? Doe ik dat niet genoeg?
Al meer dan twee weken oud.
Nieuwe Morbid Angel?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-06-2011 12:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2011 12:12 schreef kwelgeest het volgende:
Al meer dan twee weken oud.
Nieuwe Morbid Angel?

Ja, misschien vanavond even wat nieuws tikken.

Ik heb me vooralsnog voorgenomen alleen albums te reviewen die ik écht gaaf vind. Het blog was tot nu toe bedoeld ter aanprijzing, al zit ik er wel over te denken om dingen ik stom / minder vind ook te bespreken. Nog even nadenken over de vorm


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-06-2011 12:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2011 12:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, misschien vanavond even wat nieuws tikken.

Ik heb me vooralsnog voorgenomen alleen albums te reviewen die ik écht gaaf vind. Het blog was tot nu toe bedoeld ter aanprijzing, al zit ik er wel over te denken om dingen ik stom / minder vind ook te bespreken. Nog even nadenken over de vorm
Zijn toch gewoon jouw Herrrie stukjes voor niet-Herrieleden?
En dat is een aanraadblog. Ik begrijp dat je niet vrijwillig een schijf gaat bespreken die je eigenlijk niet zo'n aanrader vindt, maar gezien het gedoe omtrent die schijf en de reviews wellicht een leuke uitdaging.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-06-2011 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2011 12:31 schreef kwelgeest het volgende:
Zijn toch gewoon jouw Herrrie stukjes voor niet-Herrieleden?
En dat is een aanraadblog. Ik begrijp dat je niet vrijwillig een schijf gaat bespreken die je eigenlijk niet zo'n aanrader vindt, maar gezien het gedoe omtrent die schijf en de reviews wellicht een leuke uitdaging.

Niet helemaal. Soms letterlijk hetzelfde (zoals met ASoL), maar op Herrrie volstaat een kortere uitleg ook wel vaak. Van de dingen die al op Herrrie stonden voor ik begon heb ik dus een (iets tot veel) uitgebreidere bespreking gemaakt. Tegenwoordig schrijf ik het en plaats ik het dan direct op beiden. En er komen nog reviews aan van albums die iemand anders op Herrrie had gezet.

Zou wel een leuke oefening zijn, ja, om iets slecht/matigs te reviewen. Wie weet MA zou kunnen, maar ik vind er buiten wat ik gisteravond hier geschreven heb niet zo veel meer van. Sowieso zou ik hem nog wat langer moeten laten bezinken, en even geen reviews van anderen lezen


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-06-2011 12:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2011 22:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat is ook wel waar, goed dat hij het zegt, maar daarnaast lees ik een recensies toch ook echt voor een mening


Een mening van een reviewer is in mijn ogen ook een belangrijk iets, want daaruit kan je ook erg goed inschatten of je een plaat al dan niet links kan laten liggen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Flow
Usericon van Flow
Posted 07-06-2011 12:45 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

beetje nutteloos om op een forum van een evenmin perfect kutwebzine te zeiken op de andere...



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen