IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2011 2:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-04-2011 2:07 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 25 april 2011 2:02 schreef bokaj het volgende:
Dat is wel ontopic.
Je laat ook geen enkele kans aan je voorbij gaan.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-04-2011 10:53 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 april 2011 20:11 schreef Jenje het volgende:
Aardschok mag altijd contact met ons opnemen. Wij hebben voorlopig werk plenty liggen en als ik jou idee begrijp haal je de grote releases weg bij ZM? Vind ik persoonlijk dan weer een beetje jammer. Mix tussen klein/groot vind ik zelf altijd interessanter.


Daar moet dus over gepraat worden.

ZM en Aardschok kunnen beide De Grote Dingen blijven doen; het ging vooral om de kleinere zaken die tevens in AS verschijnen, met als tegenprestatie promotie voor ZM (en ook het e.e.a. aan prominente reclame, linkjes, etc naar de AS.

Zoiets. Kijk maar. Was maar een voorstel hoor.


Bruce Banner


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-04-2011 11:16 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Dat zal de Aarsschok niet snel doen lijkt mij. Na kennismaking met ZM zullen nog meer AS leden hun lidmaatschap opzeggen.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-04-2011 11:26 by XXL Profiel van XXL

Ik trek het in twijfel of AS de promotie van ZM wel nodig heeft.
Iets zegt me dat ZM in deze meer de belanghebbende partij is.

Bovendien is AS al eerder een samenwerkingsverband aangegaan en daar zijn ze behoorlijk op teruggekomen.

Bovendien zou ik persoonlijk niet gaan samenwerken met een zine wat op zijn forum een aardschok-afzeik-topic heeft.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2011 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik zie voor beide partijen eigenlijk weinig "winst" te behalen. Denk dat het beste is gewoon beide naast elkaar te laten bestaan. Een beetje "concurrentie" is goed voor beide denk ik ..

Daarnaast is ZM veel meer voor de lol dan (denk ik) Aardschok, waar toch meer belangen aan hangen. Ik word soms nu al gek van al het geregel en gedoe waarvan je eignelijk niks terugziet op een frontpage of forum.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-05-2011 19:35 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Net wat zit bladeren op de wc. Ik reageer zelden in dit topic, maar de review van de nieuwe Cruachan was ronduit belachelijk. De plaat krijgt 55/100 en wordt finaal de grond ingeboord als was het een amateurbandje dat net om de hoek komt kijken. Bovendien beweert de reviewer dat de band geen fans zou hebben. Nu ben ik zeker niet de grootste fan van de band, maar Cruachan heeft toch een grote aanhang. Na Tuatha Na Gael uit 1995 werden ze in underground middens op handen gedragen. Sterker nog: de band splitte kort nadien, maar kwam terug net omdat veel fans om een vervolg smeekten. Ik vraag me af of de reviewers in kwestie ook maar iets van research heeft gedaan. Of überhaupt iets van het genre kent...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 05-05-2011 14:00 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 1 mei 2011 19:35 schreef Count Usher het volgende:
Net wat zit bladeren op de wc.


Wel op de wc, hoor Gio! Ssssst, stel je voor dat iemand het ziet..!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2011 17:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




... WTF!

alleen de hoes bekeken waarschijnlijk


www.myspace.com/incarnate


volgens mij heeft dit meer te maken met hardcore dan met death metal


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2011 17:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hoor er anders weinig hardcore in.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-05-2011 17:27 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-05-2011 17:47 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

echter zou Chuck zich waarschijnlijk wel omdraaien bij het horen hiervan....heeft helemaal niets met de legacy van zijn bandje van doen. Naar een 'hoger plan' tillen...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-05-2011 18:07 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Idiote vergelijking inderdaad.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 05-05-2011 19:28 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Incarnate is wel degelijk death metal. In ieder geval dat nummer op hun myspace van die plaat en de link naar Entombed is ook totaal te verklaren, lekkere old school death metal.
Alleen wat Chuck er nou weer mee te maken heeft? Okee Scream Bloody Gore heel misschien. Maar ja Vanes die death metal recenseert is nog wel het meest vreemde hier.

Maar met hardcore heeft dit toch echt niks te maken, Hypnos.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-05-2011 9:18 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 5 mei 2011 14:00 schreef AngelOfDeath het volgende:
Wel op de wc, hoor Gio! Ssssst, stel je voor dat iemand het ziet..!


Aardschok ligt hier standaard naast het toilet. Lekker rustig lezen zo. Verder heb ik er geen probleem mee dat iemand ziet dat ik Aardschok lees. Ik heb sinds 1993 geen enkele uitgave gemist. Ik zie niet in waarom ik mij zou moeten schamen daarvoor.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 11-05-2011 11:59 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 6 mei 2011 9:18 schreef Count Usher het volgende:
Aardschok ligt hier standaard naast het toilet. Lekker rustig lezen zo. Verder heb ik er geen probleem mee dat iemand ziet dat ik Aardschok lees. Ik heb sinds 1993 geen enkele uitgave gemist. Ik zie niet in waarom ik mij zou moeten schamen daarvoor.
Hè Gio toch, je hoeft je echt niet te verantwoorden, hoor... doe 's niet zo serieus... Het stond er gewoon grappig.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2011 12:03 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat glossy papier snijdt anders wel mijn reedt open


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-05-2011 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 5 mei 2011 19:28 schreef Marcel H. het volgende:
Incarnate is wel degelijk death metal. In ieder geval dat nummer op hun myspace van die plaat en de link naar Entombed is ook totaal te verklaren, lekkere old school death metal.
Alleen wat Chuck er nou weer mee te maken heeft? Okee Scream Bloody Gore heel misschien. Maar ja Vanes die death metal recenseert is nog wel het meest vreemde hier.

Maar met hardcore heeft dit toch echt niks te maken, Hypnos.


hardcore is het niet, maar er zijn imo meer hardcore/metalcore (die Biohazard/Merauder grooves) invloeden dan Death/Entombed (?)

dat laatste hoor ik alleen beetje terug in de zweedse ronksound. Death? echt technisch is het niet imo

maar, lekkere plaat, hoge score verdienen ze wel


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-05-2011 17:29 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 11 mei 2011 12:03 schreef Mutilator het volgende:
Dat glossy papier snijdt anders wel mijn reedt open


De oude mindviews waren wat dat betreft perfect.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-05-2011 17:51 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 mei 2011 19:28 schreef Marcel H. het volgende:


Maar met hardcore heeft dit toch echt niks te maken, Hypnos.


Enige wat er hardcore aan is is dat Dwid van Integrity blijkbaar meebruld op een van de nummers


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-05-2011 23:08 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 11 mei 2011 11:59 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hè Gio toch, je hoeft je echt niet te verantwoorden, hoor... doe 's niet zo serieus... Het stond er gewoon grappig.


Tegenwoordig lijkt het alsof men zich moet verantwoorden omdat men de Aardschok leest. Snobisme is het.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Killkenny
Usericon van Killkenny
Posted 18-05-2011 18:55 by Killkenny Profiel van Killkenny

quote:
Op 6 mei 2011 9:18 schreef Count Usher het volgende:
Aardschok ligt hier standaard naast het toilet. Lekker rustig lezen zo. Verder heb ik er geen probleem mee dat iemand ziet dat ik Aardschok lees. Ik heb sinds 1993 geen enkele uitgave gemist.

+1 zeg maar.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-06-2011 12:58 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Heb in maart foto's geschoten van Watain in Zaandam, voor Aardschok. Heeft iemand toevallig de Aardschok-edities van april en mei bij de hand en kan die zien of die review en foto's nog geplaatst zijn?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-06-2011 14:38 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Review + foto's staan in de mei-editie.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-06-2011 14:57 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 19 juni 2011 14:38 schreef Tenderstrike het volgende:
Review + foto's staan in de mei-editie.


Merci Damn, die is natuurlijk alweer uit de schappen .. nou ja, kom er vast wel weer ergens een tegen. Hoop dat ze dit keer mijn naam goed geschreven hebben (Vincent Kroese ipv Kroeze/Kroesse/Croesse/etc..) haha


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen