IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-11-2011 13:29 by nark Profiel van nark

Draconian Times van Paradise Lost komt uit 1985 volgens Aardschok, nooit geweten dat PL zijn tijd zo ver vooruit was hehehehe


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2011 13:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 november 2011 13:17 schreef nark het volgende:
Nee hoor, maar 1 revieuw door Andre Verhuysen en maar 40 punten wat ik nog steeds veel vind maar wie ben ik.

toe maar!!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 23-11-2011 13:38 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

In de soundcheck scoort ie gemiddeld 33 punten.

André Verhuysen 40
Liselotte Hegt 30
Onno Cro Mag 50
Rudi Engel 73 (ben benieuwd hoe hij dat denkt te kunnen verdedigen )
Robert Haagsma 40
Metal Mike 18
Anita Boel 20
Patrick Lamberts 10


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-11-2011 14:34 by MetalJan Profiel van MetalJan

Die review is mij niet eens opgevallen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-11-2011 15:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 23 november 2011 13:38 schreef Marcel H. het volgende:
Onno Cro Mag 50




Ik vraag mij af hoe goed hij die plaat beluisterd heeft.

Al is dat niet belangrijk natuurlijk, hij moet het toch niet reviewen.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-11-2011 15:21]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-11-2011 15:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 november 2011 15:20 schreef BenKnuckles het volgende:


Ik vraag mij af hoe goed hij die plaat beluisterd heeft.

Al is dat niet belangrijk natuurlijk, hij moet het toch niet reviewen.


wellicht geeft hij Marduk nog minder dan 50 dus ja, klopt wel in zijn visie

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-11-2011 15:39]


signature


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 23-11-2011 16:52 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Voor de liefhebbers:

André Verhuysen, 40/100

Deze recensie komt natuurlijk als mosterd na de maaltijd. 'Lulu' ligt wanneer je dit leest al een paar weken in de winkel, waarschijnlijk zelfs al in de uitverkoopbak. Iedereen heeft de plaat al lang gehoord en er zich een mening over gevormd. Erg positief is die over het algemeen niet, en dan druk ik me nog voorzichtig uit. De consensus lijkt te zijn dat 'Lulu' wordt beschouwd als een gedrocht van een plaat, een nachtmerrie, een misbaksel. Et cetera. Zelf kan ik er ook onmogelijk met plezier naar luisteren. Het oeverloze gebrabbel van Lou Reed stoort me mateloos. Alsof Metallica ergens staat te jammen en er een beschonken zwerver lukraak in de microfoon begint te boeren. Om over Reeds onbegrijpelijke teksten nog maar te zwijgen. Dat ze gebaseerd zijn op twee werken van een of andere dode Duitse dichter zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten. Ik heb niets met gedichten. Ik beschouw 'Lulu' dan ook vooral als een hopeloos mislukt experiment. Op zich helemaal niks mis mee. Er mislukken elke dag overal ter wereld experimenten. Maar daar hoor je dan vervolgens niks van. Snel vergeten en iets nieuws proberen. Zo hoort dat met mislukte experimenten. Pas als ze wél slagen zijn ze de moeite van het vermelden waard. Wat heeft de Metallica-mannen dan in hemelsnaam bezield om dit uit te brengen? Dat ze het geprobeerd hebben, so be it. Ze bezitten een eigen studio en hebben alle tijd van de wereld, dus waarom ook niet? Het idee van een samenwerking met Lou Reed zal ze op voorhand misschien best goed in de oren geklonken hebben, maar ze moeten in de studio toch al gehoord hebben dat het hopeloos fout aan het gaan was? Heeft dan niemand zijn hand opgestoken om het een halt toe te roepen? Niemand in de band? Niemand van het personeel? Niemand van het management? Is de band echt alleen maar omringd met jaknikkers? Blijkbaar. Terug naar 'Lulu' dan. Is er dan niets goed aan? Niet veel, maar wie goed zoekt vindt wel wat interessante stukjes muziek. "Brandenburg Gate", bijvoorbeeld, groovet bij vlagen behoorlijk, al komt dat vooral door de riff die meer dan een beetje lijkt op het al eerder door Metallica gecoverde Lynyrd Skynyrd-nummer "Tuesday's Gone". "Iced Honey" gaat er ook nog mee door, al was het alleen maar omdat James Hetfield hierop harder zingt dan Lou Reed zeurt. Het zijn echter strohalmen. Flarden blauw in een verder pikdonkere lucht. Telkens wanneer Lou Reed zijn mond opendoet betrekt die lucht meer en meer. Mijn hemel, wat is dit slecht.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-11-2011 18:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, alsof Metallica op de cd wel goede riffs heeft, jammer dat bijna alleen Reed gebasht wordt.


Boeiender


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-11-2011 20:11 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

nou, er staan een paar leuke dingen op... maar die hoor je helemaal op de achtergrond en zijn totaal niet uitgewerkt. Met meer tijd, een goede drummer en zonder lou reed zouden ze een eindje kunnen komen... en dan nog gaat het maar over een paar minuten van dit misbaksel.

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 23-11-2011 20:12]



Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 23-11-2011 23:54 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

quote:
maar ze moeten in de studio toch al gehoord hebben dat het hopeloos fout aan het gaan was? Heeft dan niemand zijn hand opgestoken om het een halt toe te roepen? Niemand in de band? Niemand van het personeel? Niemand van het management? Is de band echt alleen maar omringd met jaknikkers?


Dat vraag ik mij bij heel veel releases en vooral bij heel veel videoclips af. Snoeren in struiken, ik noem maar wat...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-11-2011 6:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, piraten uit het Veluwemeer...


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-11-2011 6:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 november 2011 20:11 schreef collision-tammi het volgende:
nou, er staan een paar leuke dingen op... maar die hoor je helemaal op de achtergrond en zijn totaal niet uitgewerkt. Met meer tijd, een goede drummer en zonder lou reed zouden ze een eindje kunnen komen... en dan nog gaat het maar over een paar minuten van dit misbaksel.


Er staat geen enkele gedenkwaardige riff op de 2 cd's. Metallica heeft nu al 5 studioalbums (in 15!!! jaar) bewezen dat ze geen Metallicawaardige riff meer kunnen schrijven.

Beter houden ze er mee op.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-11-2011 7:02 by XXL Profiel van XXL

Het enige wat Metallica bewijst is dat ze dusdanig groot zijn dat ze kunnen doen en laten wat ze willen.

Moet een fijn gevoel zijn dat als band voor elkaar te krijgen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-11-2011 7:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 november 2011 7:02 schreef XXL het volgende:
Het enige wat Metallica bewijst is dat ze dusdanig groot zijn dat ze kunnen doen en laten wat ze willen.

Moet een fijn gevoel zijn dat als band voor elkaar te krijgen.


Ja, dat is zo. Ik heb het abonnement op Aardschok opgezegd toen de Metallica adoratie helemaal doorsloeg, inclusief 6 pagina's overbodige lulkoek.


Boeiender


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-11-2011 9:42 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 23 november 2011 13:29 schreef nark het volgende:
Draconian Times van Paradise Lost komt uit 1985 volgens Aardschok, nooit geweten dat PL zijn tijd zo ver vooruit was hehehehe


Had er ook op gelet. "26 jaar gelden..." Hm,...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 24-11-2011 11:01 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

en Nightwish komt in april 2011 met een film



sloahlippe
Usericon van sloahlippe
Posted 24-11-2011 11:07 by sloahlippe Profiel van sloahlippe

Ik zie het al helemaal voor me, Band komt vol trots bij het label aan en laat het nieuwe album horen...
Iedereen aan tafel doodstil, maar niemand durft te zeggen: Goh zullen we dit nu wel doen? Denk dat de eerste die dat ooit geopperd heeft gelijk zijn ontslag kreeg...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 24-11-2011 13:45 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

Zoiets dergelijks is gebeurd bij The Elder van Kiss. De band presenteerde vol trots hun eigen " Tommy" terwijl iedereen van de platenmaatschappij dacht van" moeten we dit wel doen?"

Maar goed, er was al zoveel in geïnvesteerd dat de boel afblazen nog duurder zou zijn.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 24-11-2011 15:54 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

dit soort projecten verdienen zichzelf toch wel terug omdat de vaste fans hun collectie kosten wat het kost bij elkaar willen hebben haha.



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 24-11-2011 16:29 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 24 november 2011 7:02 schreef XXL het volgende:
Het enige wat Metallica bewijst is dat ze dusdanig groot zijn dat ze kunnen doen en laten wat ze willen.

Moet een fijn gevoel zijn dat als band voor elkaar te krijgen.

Inderdaad, nu is het wachten op de freejazz solocd van Lars Ulrich.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 24-11-2011 17:12 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 24 november 2011 11:07 schreef sloahlippe het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, Band komt vol trots bij het label aan en laat het nieuwe album horen...
Iedereen aan tafel doodstil, maar niemand durft te zeggen: Goh zullen we dit nu wel doen? Denk dat de eerste die dat ooit geopperd heeft gelijk zijn ontslag kreeg...


Daar wordt natuurlijk een financiële afweging gemaakt, geen creatieve.


sloahlippe
Usericon van sloahlippe
Posted 24-11-2011 22:23 by sloahlippe Profiel van sloahlippe

quote:
Op 24 november 2011 13:45 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Zoiets dergelijks is gebeurd bij The Elder van Kiss. De band presenteerde vol trots hun eigen " Tommy" terwijl iedereen van de platenmaatschappij dacht van" moeten we dit wel doen?"

Maar goed, er was al zoveel in geïnvesteerd dat de boel afblazen nog duurder zou zijn.


Klopt niet helemaal.... Kiss dacht met The Elder hun eigen The Wall te hebben gemaakt incl. dezelfde producer Bob Ezrin. Er schijnen daar inderdaad wat stille momenten aan tafel geweest zijn tijdens de presentatie van dat album


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-11-2011 22:51 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 november 2011 22:23 schreef sloahlippe het volgende:
Klopt niet helemaal.... Kiss dacht met The Elder hun eigen The Wall te hebben gemaakt incl. dezelfde producer Bob Ezrin. Er schijnen daar inderdaad wat stille momenten aan tafel geweest zijn tijdens de presentatie van dat album


En iachteraf gezien vind ik het een zeer sterke plaat. Muzikaal gezien misschien wel de sterkst van Kiss. Maar ja, het was wel ietwat te serieus voor de heren destijds vond ik.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 25-11-2011 12:15 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

excuses, ik bedoel de Wall. Tommy was een voorbeeld voor The Crimson Idol van WASP


Robbie J.
Usericon van Robbie J.
Posted 25-11-2011 14:40 by Robbie J. Profiel van Robbie J.

.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 25-11-2011 15:06]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen