IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-10-2012 14:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 september 2012 19:54 schreef Daops het volgende:
De term Stilburg is eigenlijk al 15 jaar (periode Adriaanse/Champions League) begraven. Het blijft een mooie hobby
Zorg er eerst eens voor dat dat stadion vol komt. Die halflege tribunes bij de thuiswedstrijden zien er triest uit.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2012 15:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

slecht


en Kroatië wordt groepswinnaar

barrages tegen één of ander nieuwbakken USSR-staatje of Scandinavisch land en hoppa richting Rio-ol

edit: naar Bleggië terug dus

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-10-2012 15:27]


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-10-2012 15:50 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

België heeft inderdaad al langer veel goede spelers, maar het lijkt erop dat ze nu eindelijk ook echt een ploeg op het veld hebben staan.
Het belangrijkste is misschien nog wel dat het nu eens lijkt mee te zitten (of dit kun je ook een kwaliteit noemen, uw geluk afdwingen). Dan zeker die partij van vrijdag geweest tegen Servië. Vroeger kwamen we altijd 2 of 3-0 achter, maar nu houden we die 0 en scoren we zowaar zelf behoorlijk uit het niets, om vervolgend de wedstrijd in handen te nemen.
Tegen Schotland mooi gedomineerd zoals het hoort. Zowiso gaan voor groepswinst, want evengoed kom je tegen een Frankrijk of Portugal uit in de barrages.

NL heeft er blijkbaar deugd van gehad eens op hun bek te gaan tegen ons, als je ziet naar welke resultaten ze nu halen. Het verrast me wel hoe zwak Turkijke nu is, slechts 3 punten.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-10-2012 16:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nederland zit momenteel zwaar in een overgangsfase na het mislukte EK. Dat we in die oefenpot van Belgie verloren kon je op voorhand al uittekenen. Nieuwe coach, veel geblesseerden, veel nieuwe jonge spelers uitgetest. Plus weinig interesse voor de wedstrijd zelf (verplicht oefenpotje), terwijl Belgie juist iets leek te willen bewijzen. Als je de mutaties ziet in het elftal van gisteren ten opzichte van het EK een paar maanden geleden, dat was echt enorm. Volgens mij alleen Stekelenburg, De Jong, Heitinga, Van der Vaart, Huntelaar, Affelay en Van Persie over in deze selectie (al waren Sneijder en Robben natuurlijk geblesseerd). Voor de rest bijna allemaal 'nieuwe' krachten in de basis of tegen de basis aan: Vlaar, Lens, Martins Indi, Van Rhijn, Janmaat, Strootman, Narsingh, Krul, Viergever, Emanuelson, Clasie. Dat soort dingen kost tijd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-10-2012 10:51 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Prachtige avond gehad bij PSV. Binnenkomen met het idee dat je met 5-0 afgedroogd gaat worden, en dan bij rust met 0-2 voorstaan. Uiteindelijk in het laatste kwartier dan toch verloren door het klasseverschil. Maar wat een vechtlust

En jezus, alles is waar wat men over het PSV-publiek zegt, wat een suffe bedoening. Eigen ploeg uitfluiten en pas beginnen aan te moedigen bij de 1-2.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 22-10-2012 12:28 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 10:51 schreef Daops het volgende:
Prachtige avond gehad bij PSV. Binnenkomen met het idee dat je met 5-0 afgedroogd gaat worden, en dan bij rust met 0-2 voorstaan. Uiteindelijk in het laatste kwartier dan toch verloren door het klasseverschil. Maar wat een vechtlust

En jezus, alles is waar wat men over het PSV-publiek zegt, wat een suffe bedoening. Eigen ploeg uitfluiten en pas beginnen aan te moedigen bij de 1-2.

En helemaal uit hun dak gaan bij de 2-2 terwijl je je dood moet schamen.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 22-10-2012 12:50 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

W II thuis, altijd lastig!


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-10-2012 13:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Inderdaad zeg

AZ uit daarentegen, da's een makkie


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-10-2012 14:08 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 12:28 schreef Teneighty het volgende:
En helemaal uit hun dak gaan bij de 2-2 terwijl je je dood moet schamen.
En na afloop triomfantelijk naar het uitvak zwaaien alsof ze zojuist Barcelona hadden afgedroogd. Tja..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2012 23:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Full-time: Chelsea 5 - Manchester United 4 (AET)


signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-10-2012 23:43 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 22 oktober 2012 12:28 schreef Teneighty het volgende:



http://www.ajaxtotaal.nl/forum/

Wat voor jou? Ik kreeg een mail van een gast met de vraag of ik interesse had om me in te schrijven, hij wist niet dat ik voor Feyenoord ben. Maar misschien dat ik jou er blij mee kan maken.



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-10-2012 23:53 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 22 oktober 2012 10:51 schreef Daops het volgende:

En jezus, alles is waar wat men over het PSV-publiek zegt, wat een suffe bedoening. Eigen ploeg uitfluiten en pas beginnen aan te moedigen bij de 1-2.


Moet je het Oranjepubliek eens meemaken.....



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-11-2012 8:21 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2012 23:43 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Nee dank je, ik begeef me reeds op een forum waar jij ook een (gast)account hebt.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-11-2012 8:28 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 1 november 2012 8:21 schreef Teneighty het volgende:
Nee dank je, ik begeef me reeds op een forum waar jij ook een (gast)account hebt.


Had, banned for life



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-11-2012 1:24 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Vitesse blijft leuk meedoen bovenin.


Daops
Usericon van Daops
Posted 04-11-2012 9:59 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zo, Utrecht in z'n huidige vorm was duidelijk een maatje te groot. Alle hoop maar op VVV uit volgende week..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-11-2012 11:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2012 1:24 schreef bokkie666 het volgende:
Vitesse blijft leuk meedoen bovenin.


Pfff, het is maar waar je blij van wordt. Russische maffia.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-11-2012 11:39 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2012 11:33 schreef Mark het volgende:
Pfff, het is maar waar je blij van wordt. Russische maffia.

Dat nou net een NEC'-er dat zegt..


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-11-2012 11:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Uiteraard, had je dan een positief commentaar van me verwacht?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-11-2012 11:45 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Ja, dat die Bony een geweldenaar is bijvoorbeeld.

Alleen jammer dat ie dat ook toont tegen mijn club gvd.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-11-2012 0:32 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 4 november 2012 11:45 schreef Teneighty het volgende:
Ja, dat die Bony een geweldenaar is bijvoorbeeld.

Alleen jammer dat ie dat ook toont tegen mijn club gvd.


+1

Ik heb echt helemaal niks met clubs die overgenomen worden door dubieuze buitenlandse investeerders.



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 09-11-2012 8:03 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Topictitel is weer helemaal actueel. Dat PSV stelt niks voor zonder Bommel, Lens en Toivonen. Wat een deceptie gisteren,


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-11-2012 10:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Morgen VVV uit, vol uitvak. Zeer belangrijke wedstrijd voor beide ploegen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-11-2012 18:07 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 9 november 2012 10:02 schreef Daops het volgende:
Morgen VVV uit, vol uitvak. Zeer belangrijke wedstrijd voor beide ploegen..


Jullie zijn ook met genoeg in De Kuip aanwezig aangezien vak G niet in de verkoop is voor ons 010' ers.



Daops
Usericon van Daops
Posted 09-11-2012 19:37 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2012 18:07 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Jullie zijn ook met genoeg in De Kuip aanwezig aangezien vak G niet in de verkoop is voor ons 010' ers.
Er zou eigenlijk een speciale trein naar De Kuip rijden, maar hoorde dat dit niet doorging vanwege de lokale driehoek. Weet niet of er nog zoveel naar Rotterdam komen hoor..

Dacht trouwens altijd dat jij bij de "Zwolle-clan" hoorde ipv Rotterdam?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen