IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : nazi bende Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-02-2003 12:03 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Als ze de roots van hun familie na zouden gaan, zou zeker de helft van al die zogenaamde pure arische jongetjes wel ergens voorouders hebben die niet arisch of duits of west europees waren...

Als je nog verder terugkijkt stammen we toch allemaal af van de zwarte mensen, dus waren zeuren we nog om? Allemaal een ticket richting afrika dan maar?

P.S., er is niets mis met trots te zijn op je land, ik ben blij en dankbaar dat ik een land als Nederland kan wonen...

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 05-02-2003 12:06]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-02-2003 12:11 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 5 februari 2003 12:03 schreef Phriar het volgende:
Als je nog verder terugkijkt stammen we toch allemaal af van de zwarte mensen, dus waren zeuren we nog om? Allemaal een ticket richting afrika dan maar?

Als we nog verder terug kijken stammen we af van de bacterie, moeten we ons zelf dan maar doodmaken met ontsmettingsmiddel...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2003 12:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hey Phriar, alvast welkom in het "nu", waarin we een aantal bestaande problemen willen bezien en eventueel aanpakken, of in elk geval er een oplossing voor willen vinden. Aan "vroeger" doe je niet meer zoveel he?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-02-2003 14:14 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 5 februari 2003 0:22 schreef impaled succubus het volgende:
als je dat een domme opmerking vind vind ik jouw benadering van mijn opmerking erg dom. natturlijk is dat niet op de platte manier als het daar staat een oplossing maar het zijn wel mij gedachte maar aangezien dit niet het topic voor dat onderwerp is ga ik het hier niet onderbouwen. en ja die post is een beetje lomp, ondoordacht en hier eigenlijk ook niet van toepassing.
Lees dit stukje nou nog eens aandachtig door, en vertel me dan of je jezelf op basis van wat daar te lezen valt nog serieus kan nemen.


Touché, pussycat!


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 05-02-2003 15:05 by Cruel Dark Beast Profiel van Cruel Dark Beast

quote:
Op 5 februari 2003 12:11 schreef Iskariot het volgende:
Als we nog verder terug kijken stammen we af van de bacterie, moeten we ons zelf dan maar doodmaken met ontsmettingsmiddel...


Sorry, we stammen niet af van bacterien Iskariot, maar we zijn "DNA-geprogrameerde" organismen met bacteriecyclussen die o.a. voor spijsvertering e.d. zorgen.


Verder denk ik dat je gelijk hebt, ik was tenminste niet van plan om in Afrika rond te gaan lopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cruel Dark Beast op 05-02-2003 15:06]


you say you're men, we know you're cowards


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-02-2003 16:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 februari 2003 12:03 schreef Phriar het volgende:
Als ze de roots van hun familie na zouden gaan, zou zeker de helft van al die zogenaamde pure arische jongetjes wel ergens voorouders hebben die niet arisch of duits of west europees waren...

Als je nog verder terugkijkt stammen we toch allemaal af van de zwarte mensen, dus waren zeuren we nog om? Allemaal een ticket richting afrika dan maar?

P.S., er is niets mis met trots te zijn op je land, ik ben blij en dankbaar dat ik een land als Nederland kan wonen...


begin van de 'maatschappij' is wat anders dan begin van de mens


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-02-2003 16:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 februari 2003 14:14 schreef Sporty Voleg het volgende:
Lees dit stukje nou nog eens aandachtig door, en vertel me dan of je jezelf op basis van wat daar te lezen valt nog serieus kan nemen.


dat hebben wij allang opgegeven


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 18:06 by wladimir Profiel van wladimir

Ik heb nog geen mensen gezien, die zich puur arisch claimen op dit forum.
Dus waar lul je over Priar.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-02-2003 18:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

de ariërs waren een volk dat ergens in het midden oosten leefde dus wat dat zowiezo in hitlers deed vraag ik me ook af...


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-02-2003 18:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 5 februari 2003 9:49 schreef altx het volgende:
Zoals je het hier stelt, is emigreren sowieso uit den boze. Wij 'horen' ook niet in bijvoorbeeld Amerika, maar toch zijn er zat mensen die ernaar toe emigreren en heus niet omdat het hier zo onveilig is, maar juist om economische redenen...

[edit] Trouwens, weet je dat ik afstam van joodse vluchtelingen die via Italie en Portugal hier terecht zijn gekomen. Moet ik dan nu ook maar een enkeltje andere kant van de wereld gaan reserveren of zo? [/edit]


Ik denk dat maar weinig mensen hier "puur" Nederlands zijn. Maar een multiculturele achtergrond lijkt me eerder een verrijking van je leven dan iets wat je minderwaardig zou maken.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 05-02-2003 18:29 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Als alles en iedereen gemengt zou zijn is over pakweg 1000 jaar iedereen hetzelfde, weg verschillende culturen weg verschillende rassen. Lekkere diversiteit...



[Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 05-02-2003 18:29]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-02-2003 18:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 5 februari 2003 18:29 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Als alles en iedereen gemengt zou zijn is over pakweg 1000 jaar iedereen hetzelfde, weg verschillende culturen weg verschillende rassen. Lekkere diversiteit...



Ik denk dat dat best mee zal vallen, en anders dan wen je er wel aan. Zoiets gaat niet van de een op de andere dag.

Vroeger dachten mensen ook dat alle negers op elkaar leken, het is een kwestie van wennen.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 05-02-2003 18:34 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

quote:
Op 5 februari 2003 18:32 schreef ghoulliette het volgende:
Ik denk dat dat best mee zal vallen, en anders dan wen je er wel aan. Zoiets gaat niet van de een op de andere dag.


Liever niet.. niet van de een op de andere dag nee, daarom ook pakweg 1000 jaar

quote:

Vroeger dachten mensen ook dat alle negers op elkaar leken, het is een kwestie van wennen.


Vind ik eigenlijk nogwel als ik zo om me heen kijk in eindhoven


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-02-2003 18:37 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 5 februari 2003 18:29 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Als alles en iedereen gemengt zou zijn is over pakweg 1000 jaar iedereen hetzelfde, weg verschillende culturen weg verschillende rassen. Lekkere diversiteit...



Zo'n vaart gaat het niet lopen, kijk maar naar de mensen om je heen: hoeveel "activisten voor beter migranten-opvang" hebben zelf een buitenlandse vriendin/vriend?
Relatief gezien is dat te verwaarlozen denk ik.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-02-2003 18:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Bovendien zitten we over 1000 jaar waarschijnlijk ook in de ruimte en op andere planeten, waar onze lichamen zich aan die omstandigheden moeten aanpassen en er dus anders uit gaan zien.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 05-02-2003 18:43 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Als dat met dezelfde alles vernietigende consumerende instelling is als nu hoop ik niet dat we ooit andere planeten gaan colloniseren...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 19:10 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl


Die nibiru heeft ook een mooi user icon zag ik




Zenial


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 05-02-2003 19:12 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

niks mis mee


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-02-2003 19:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 februari 2003 18:13 schreef ghoulliette het volgende:
Ik denk dat maar weinig mensen hier "puur" Nederlands zijn. Maar een multiculturele achtergrond lijkt me eerder een verrijking van je leven dan iets wat je minderwaardig zou maken.


het gaat ook meer over de cultuur dan over de mensen zelf. het is vanzelfsprekend dat het dan vooral min of meer gelijken qua ras betreft.


Je moeder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-02-2003 19:18 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 5 februari 2003 15:05 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Sorry, we stammen niet af van bacterien Iskariot, maar we zijn "DNA-geprogrameerde" organismen met bacteriecyclussen die o.a. voor spijsvertering e.d. zorgen.


Verder denk ik dat je gelijk hebt, ik was tenminste niet van plan om in Afrika rond te gaan lopen.
Zo'n 4 miljard jaar geleden dartelden hier nog geen mensjes rond hoor, wel bacterie achtige organismen.

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 05-02-2003 19:23]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 19:20 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 5 februari 2003 18:38 schreef Misanthrope het volgende:
Bovendien zitten we over 1000 jaar waarschijnlijk ook in de ruimte en op andere planeten, waar onze lichamen zich aan die omstandigheden moeten aanpassen en er dus anders uit gaan zien.

En tegen die tijd leef je niet meer, dus heeft het niet veel zin om er over te speculeren, misschien wel een ruimtevaart voertuig te maken, maar het heeft niks te maken met dit topic


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2003 19:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 februari 2003 15:05 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Verder denk ik dat je gelijk hebt, ik was tenminste niet van plan om in Afrika rond te gaan lopen.
Was dat maar wederzijds...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-02-2003 20:27 by altx Profiel van altx

quote:
Op 5 februari 2003 18:38 schreef Misanthrope het volgende:
Bovendien zitten we over 1000 jaar waarschijnlijk ook in de ruimte en op andere planeten, waar onze lichamen zich aan die omstandigheden moeten aanpassen en er dus anders uit gaan zien.


Hehe, ik zie het helemaal voor me: Een groep aliens met witte kappen op die leuzen roepen als "rot op naar je eigen planeet" en zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 20:29 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 februari 2003 20:27 schreef altx het volgende:
Hehe, ik zie het helemaal voor me: Een groep aliens met witte kappen op die leuzen roepen als "rot op naar je eigen planeet" en zo...

Ghehehehehe en de klein-klein-klein-kleinzoon van George Bush die de aliens platbombardeerd


Zenial


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 20:30 by wladimir Profiel van wladimir

haha en dat de aliens veel meer wapentuig hebben en ze de hele aarde opblazen


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen