IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : nazi bende Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-05-2002 17:20 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 16 mei 2002 17:20 schreef schaambaard het volgende:
Zougauw mensen die het niet mogen weten, weten wat de symbolen betekenen verliest het z'n functie.
17/93 !!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-05-2002 17:21 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

19/5/80

11x66



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2002 17:23 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

14"



Je moeder.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-05-2002 17:29 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 16 mei 2002 17:23 schreef karnivoor het volgende:
14"




ROFL!!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-05-2002 17:40 by linknl Profiel van linknl

quote:
Op 16 mei 2002 17:23 schreef karnivoor het volgende:
14"




heb je hem zo groot?

maar nu graag weer on topic


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2002 17:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2002 17:40 schreef linknl het volgende:
heb je hem zo groot?

maar nu graag weer on topic


14" monitor

enneh, was trouwens maar in één topic voorgekomen voor zover ik weet...


Je moeder.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 16-05-2002 17:45 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

Dit is een serieus topic ... houdt het svp ook zo.


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 16-05-2002 20:03 by Jester666 Profiel van Jester666

Net ff gekeken op dat nazi/fascisme forum. Damn. Me bek viel open van verbazing.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 20:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

haha ze zeike links extremisten af omdat ze aanzetten tot haat. hoezo bord voor de kop.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-05-2002 20:43 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

bedoel je niet rechts


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-05-2002 20:44 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Extreem rechts lui zeiken rechts niet af.



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-05-2002 20:45 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

ow kut..verkeerd gelezen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 20:46 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nee idd, de nazo's zeiekn links af, soms lijkt het net alsof ze toch beginnen na te denken, maar dan komt er weer zo'n dommem opmerking tussendoor, omdat ze elkaar toch niet af durfen te vallen. wel handig je krijgt daar dus altijd gelijk.

(iemand zij iets over pim als een van hun zijnde, andere relativeerde dat iets, maar durfde er niet tegen in te gaan, sukkels zijn het)


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 16-05-2002 20:52 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Korzichtigheid
Onwetendheid
Frustratie
Jaloezie

Maar je moet zulke mensen wel het gevoel geven dat ze wat in de melk te brokkelen hebben, anders worden ze pas echt gevaarlijk.

Een paar loze woordjes op een forum, hoe dom ook, doen niemand kwaad.

Blaffende honden bijten niet is hier wel het sleutel(spreek)woord.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-05-2002 21:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik vind dat nazi's hun ding mogen zeggen net zoals ik het recht heb om niet te willen lezen. laten ze het zelfs vooral doen want dan is het ten minste duidelijk waar zo iemand voor staat. overigesn ben je toch niet per se een nazi als je luistert naar muziek met zulke teksten? ik luister wle eens naar believer en ben toch echt geen christen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 21:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

dit is dus onzin he, ze mogen doen zolang ze andere mensen niet kwetsen of erger.(is zelfs wettelijk bepaald enzo, grondwet etc.) een moordenaar heeft toch ook niet het recht om te moorden omdat hij vind dat iemand het verdient heeft of whatever. nee, niet alles moet getolereert worden zeker niet. mensen moeten maar eens iets liever voor elkaar worden.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 16-05-2002 21:56 by schaambaard Profiel van schaambaard

toch moet je je een beetje inleven in nazis. eigenlijk moet je medelijden hebben. Stel je eens voor dat jij in een wereld leeft waar je joden, homosexuelen en weet ik wat als kwaad en levensbedreigend ziet. En dat je symbolentaal moet gebruiken omdat je anders gepakt word.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 22:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja het is idd zielig.


G.
Usericon van G.
Posted 16-05-2002 22:25 by G. Profiel van G.

Paul dnak je wel!


Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 16-05-2002 23:39 by Black eye Profiel van Black eyehttp://666

nazi zijn mensen die niet kunnen na denken.ik hoop dat de mens ooit in vrede zal leven.IK HAAT NAZI !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Black eye op 16-05-2002 23:40]


TRASH


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-05-2002 0:04 by Heiden Profiel van Heiden

Ben het eens met jullie, ik vind het ook zielig dat 14/88 gedoe. Mensen die met mij praten denken wel vaak dat ik een nazi ben (tja mijn meningen zijn nogal extreem), maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel de verheerlijking van het derde rijk. En die gasten die 14/88 schrijven hebben gewoon niks beters te melden!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-05-2002 0:26 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Hmmz wat denken veel mensen hier toch kinderlijk zwart/wit.
Maaruh, wat verstaat men onder een nazi?
Tegenwoordig is iedereen met extreem-rechtse ideeen gelijk een nazi in de ogen van de meeste mensen.
Persoonlijk vind ik dat ook mensen met extreem rechtse ideeen gewoon hun mening moeten mogen geven, zowieso iedereen moet zijn mening kunnen uiten (verbaal dan).
Juist het ontnemen van de stem en het taboe-iseren van het hebben van extreem-rechtse denkbeelden lijdt m.i. tot al die agressiefheden.
En bovendien, mensen met extreem rechtse denkbeelden (en zelfs de nazi's vroeger) zijn niet alleen maar slecht, een beetje genuanceerdere reacties zijn dan ook wel op zijn plaats af en toe.
Die flippo hierboven bijvoorbeeld die nazi's hersenloze mensen noemde... dit is een typische zwart/wit ik-ben-te-jong-voor-een-genuanceerde-mening uitspraak.
hmmz, wel weer genoeg getiept nu. Tot zover deze tolerant-linkse beschouwing over extreemrechtsheid door iemand die politiek vrijwel in het midden ligt (nee... ik ben geen 'nazi', ik verdedig gewoon graag extremere standpunten)



Life doesn't get much better than this!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-05-2002 0:47 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 16 mei 2002 20:44 schreef Vargen666 het volgende:
Extreem rechts lui zeiken rechts niet af.


Heb je wel eens van 'Blood and Honour' of 'Combat 18' gehoord? Die vallen concerten van rechtse bands aan als ze die niet extreem genoeg vinden, vallen ook demonstraties enzo aan. Die gasten zijn mega-gestoord. Ik zet de link hier niet neer zoiets hoort hier niet thuis. Ik distantieer me dan ook van dat soort gasten. Het is maar een voorbeeld.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-05-2002 1:08 by Snaack Profiel van Snaack

net op die site gekeken van die @#$%@#$mogolen van Stormfront.. jezus christus! ongelooflijk wat je daar kan lezen zeg


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2002 1:15 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 17 mei 2002 1:08 schreef Snaack het volgende:
net op die site gekeken van die @#$%@#$mogolen van Stormfront.. jezus christus! ongelooflijk wat je daar kan lezen zeg

Yep.. Net zo gebrainwashed als religieuze piemels. Sommigen doen hun best om een beetje uitspraken te onderbouwen. Maar meestal gaat het daar zo van "Hey wie vindt hier Spanjaarden vies" "Ja die stinkende spanjaarden..de ovens in!" "En alle pseudo-gele-zwart-geoorienteerde franstalige Albanezen ook!" "Hey IK ben een pseudo-gele-zwart-geoorienteerde franstalige Albanees!! Maar ik heb ben trots op mij Slavisch-Islamitisch roots en hier hebben wij vaak problemen met spanjaarden" "Ow nee dan is het goed...Hail Vriend!"

Storm(st)ront


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-05-2002 1:15]


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen