IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : nazi bende Vorige pagina | Volgende pagina
General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 17-09-2002 23:58 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 17 september 2002 23:56 schreef ghoulliette het volgende:
ik kan er met me kop zowiezo niet bij, waarom zoveel belang hechten aan een staat.
een staat is ook maar een model ter invulling van de werkelijkheid.

mensen kunnen zich beter met belangrijkere zaken bezighouden. niet met dingen die er slechts zijn om de orde te handhaven.


Ik geloof dat ik dit toch te vaag vind. Je betaalt per slot van rekening wel belasting aan een staat en dan heb je toch liever niet dat die staat dat geld uit gaat geven aan dingen waar je het totaal niet mee eens bent. Geheel buiten een staat leven lukt ook niet echt als je een beetje een normale baan wilt hebben. Je kunt je er dus echt niet makkelijk van vrij maken zoals jij suggereert.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 23:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 september 2002 23:55 schreef General Skullfucker het volgende:
Tja ik word af en toe echt dieptriest van al dat gedogen en zwijgen dat we hier in Nederland doen. Belangrijke onderwerpen kunnen niet besproken worden omdat dat niet "correct" is en je hoeft zo'n buitenlander (Als ze zichzelf meer turk/ marokkaan dan Nederlander voelen zijn ze voor mij buitenlanders)maar verkeerd aan te kijken of je bent een rascist.
En of het nou afkomst of cultuur is, het blijft een groot probleem dat op de een of andere manier toch onbespreekbaar blijft.


Dat is echt onzin, ik heb altijd gezecht wat me dwars zat, en die feiten waren vaak ook al bekend (dat bijna alle criminaliteit in rotterdam dankzij de antillianen is).

verschil is alleen dat er nu veel ophef over gemaakt wordt. En het daardoor lijkt alsof we vroeger onze bek niet mochten opentrekken.

feit is echter dat mensen die politiek correct willen zijn, nu hun bek niet meer mogen opentrekken. omdat we dan tegen vrije meningsuiting zouden zijn


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:01 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 september 2002 23:58 schreef General Skullfucker het volgende:
Ik geloof dat ik dit toch te vaag vind. Je betaalt per slot van rekening wel belasting aan een staat en dan heb je toch liever niet dat die staat dat geld uit gaat geven aan dingen waar je het totaal niet mee eens bent. Geheel buiten een staat leven lukt ook niet echt als je een beetje een normale baan wilt hebben. Je kunt je er dus echt niet makkelijk van vrij maken zoals jij suggereert.


nee je kunt je er niet vrij van maken, maar is dat nu echt zo belangrijk in het leven, wordt je leven beter, als je een duurdere auto hebt, of bij de ah boodschappen doet ipv de coop.

ik kan me er gewoon niet zo druk ommaken, dat ik niet het luxste van het luxste heb. vind dat ook niet zo meaningful.

bovendien denk je nu echt dat wanneer alle allochtonen weg zijn alle problemen dan ook meteen weg zijn, en weg blijven, dat vind ik persoonlijk heel simpel gedacht.

homo lupus est..........


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 18-09-2002 0:03 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 17 september 2002 23:59 schreef ghoulliette het volgende:
Dat is echt onzin, ik heb altijd gezecht wat me dwars zat, en die feiten waren vaak ook al bekend (dat bijna alle criminaliteit in rotterdam dankzij de antillianen is).

verschil is alleen dat er nu veel ophef over gemaakt wordt. En het daardoor lijkt alsof we vroeger onze bek niet mochten opentrekken.

feit is echter dat mensen die politiek correct willen zijn, nu hun bek niet meer mogen opentrekken. omdat we dan tegen vrije meningsuiting zouden zijn


Hier kan ik niet helemaal wijs uit worden en het stukje lijkt imho wat tegenstrijdigheden te bevatten. Ik heb het niet over individuele personen, maar over algemene trends. Ik weet heel goed dat de populatie van de Nederlandse gevangenis geen dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking is.
Politiek correct vind ik overigens verschrikkelijk erg, net zoals het feit dat er in Nederland geen recht op vrij meningsuiting bestaat. Voor je het weet wordt je aangeklaagd wegens aanzetten tot haat. Ook het ontkennen van de Holocaust is bijzonder strafbaar in dit land.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 0:05 by Heiden Profiel van Heiden

Welke Holocaust?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 18-09-2002 0:06 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 18 september 2002 0:01 schreef ghoulliette het volgende:
nee je kunt je er niet vrij van maken, maar is dat nu echt zo belangrijk in het leven, wordt je leven beter, als je een duurdere auto hebt, of bij de ah boodschappen doet ipv de coop.

ik kan me er gewoon niet zo druk ommaken, dat ik niet het luxste van het luxste heb. vind dat ook niet zo meaningful.

bovendien denk je nu echt dat wanneer alle allochtonen weg zijn alle problemen dan ook meteen weg zijn, en weg blijven, dat vind ik persoonlijk heel simpel gedacht.

homo lupus est..........


Hehe Bram van Leeuwen (Prins van Lignac en oprichter van Lekturama) zei eens: "Als je rijk bent kun je in een Rolls Royce huilen, als je arm bent moet je dat in een kever doen."
Ik denk niet dat geld gelukkig maakt, maar dat is een andere discussie.
Ik heb het hier dan ook niet over geld, maar over regels waaraan je gebonden bent.
Ik denk wel dat je een samenleving verziekt als je allmaal culturen bij elkaar stopt die niet bij elkaar passen.



General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 18-09-2002 0:08 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 18 september 2002 0:05 schreef Heiden het volgende:
Welke Holocaust?


Ja lach jij maar ventje, als je in het openbaar de holocaust (6 miljoen mijn reet) gaat lopen ontkennen ben je nog strafbaarder dan wanneer je een kleuter midden in een winkelcentrum door haar oogkassen loopt te neuken.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:10 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 17 september 2002 23:17 schreef demonknight het volgende:
wa hebben jullie toch tegen nazi's?
ik heb zelf ook een tatoo van een hakenkruis en ik heb er geen spijt van, een bietje turken afschuppen is altijd leuk, hier zit zeker alleen maar satanic black metal, satanisch ben ik ook wel, maar ook een echte racist [de bekende hitler groet]
zal ik je wat vertellen er gaat niks boven N.S.B.M
houden jullie je maar lekker bezig met je kerk verbrandingen, wij doen ons ding wel

ja ik weet wel wat jullie denken maar


Dus...

Ik vind bovenstaande post een schending van de regels die op dit forum gelden.. Het impliceert discriminatie; in de help staat dat dat niet getolereerd wordt.

En stoer dat Demon-Nicht een tatoo van een swastika heeft, zoals iedereen weet is het van origine een symbool dat voor 'gelukzaligheid/ vruchtbaarheid' staat dat vooral in het oude India en China gebruikt werd..

Hier het orginele symbool:


En hier een stukje geschiedenis over de swatika:
Artikel

Kortom, de nazi's gebruiken een symbool van bevolkingsstammen die ze pretenderen intens te haten.. Het zijn ook net cHRISTENEN godverdomme, vol tegenstrijdigheden in de eigen ideologie. En ze ontlenen beiden het bestaansrecht aan indoctrinatie

Maarruh -- tuurlijk moet er (ook op dit forum) vrijheid van meningsuiting gelden, alleen is in het Nederlandse Wetboek vastgelegd dat uitingen van nazisme daar niet toe behoren.. Modereren dus die hap.

Maar goed, wie ben ik

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-09-2002 0:18]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:03 schreef General Skullfucker het volgende:

Politiek correct vind ik overigens verschrikkelijk erg, net zoals het feit dat er in Nederland geen recht op vrij meningsuiting bestaat.



zie de grondwet. Gij zult niet discrimineren heeft nu eenmaal voorrang. tja dat is om de lieve vrede te bewaren. (of orde handhaving, geef het beestje een naam)

quote:

Voor je het weet wordt je aangeklaagd wegens aanzetten tot haat. Ook het ontkennen van de Holocaust is bijzonder strafbaar in dit land.


mevrouw de zwarte weduwe hield bijeenkomsten naast het ontkennen. voor het ontkennen van de holocaust alleen wordt je niet bestrafd, wel bekritiseerd.

en bekritiseren worden betekend nog niet dat iets je verboden wordt.

bovendien is het erg dom om te ontkennen dat er geen mensen zijn doodgegaan tijdens WO2 bedoel de helft van mij eigen familie is ook gedood (geen joden). en of je het ontkent of niet, ze blijven dood hoor.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 0:12 by Heiden Profiel van Heiden

Ik loop helemaal niks openbaar te verkondigen, wat ik denk maak ik zelf uit. En ventje zeg je maar tegen je kleine broertje.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:10 schreef Snaack het volgende:
Dus...

En stoer dat Demon-Nicht


dit haalt dan toch je hele pleidooi onderuit, sorry


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 18-09-2002 0:13 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

De swastika die in tijden van het derde rijk gebruikt werd zag er iets anders uit. Die draait namelijk rechtsom in plaats van linksom. Daarnaast vind ik het vrij belachelijk dat je recht op vrije meningsuiting rijmt met het niet mogen zeggen van bepaalde dingen. "Goede smaak" is nogal relatief.

---edit lijn---

En het ontkennen van de holocaust in Nederland, is VERBODEN en is dus ook strafbaar. Dat er gevallen zijn waarin niet overgegaan is tot veroordeling heeft te maken met een gebrek aan bewijs en/ of fouten van de overheid oid. Door rood rijden is ook verboden, maar niet iedereen wordt daarvoor gepakt.


[Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 18-09-2002 0:16]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:14 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 0:13 schreef ghoulliette het volgende:
dit haalt dan toch je hele pleidooi onderuit, sorry


Mwah, ik vind dat ik dergelijke üntermenschen om in zijn woorden te spreken best mag proberen te beledigen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:08 schreef General Skullfucker het volgende:
Ja lach jij maar ventje, als je in het openbaar de holocaust (6 miljoen mijn reet) gaat lopen ontkennen ben je nog strafbaarder dan wanneer je een kleuter midden in een winkelcentrum door haar oogkassen loopt te neuken.


dat is echt onzin, hoeveel "nederlanders" zitten er in de bak vanwege hun opvattingen omtrent allochtonen. volgens mij nul, mits ze ook daadwerkelijk een delicht hebben gepleegd.

en ze kunnen ook nog steeds boodschappen doen zonder commentaar te krijgen. ik krijg als zwartgeklede persoon meer commentaar.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:17 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 0:13 schreef General Skullfucker het volgende:
De swastika die in tijden van het derde rijk gebruikt werd zag er iets anders uit. Die draait namelijk rechtsom in plaats van linksom.




Maar het is overduidelijk lijkt me dat hij op deze gebaseerd is


quote:

Daarnaast vind ik het vrij belachelijk dat je recht op vrije meningsuiting rijmt met het niet mogen zeggen van bepaalde dingen. "Goede smaak" is nogal relatief.



Nogmaals -- uitingen van Nazisme vallen niet onder 'het niet mogen zeggen van bepaalde dingen'.. Deze uitingen zijn volgens de Nederlandse wet gelukkig verboden.

Dat heeft niets met "goede smaak" te maken


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-09-2002 0:18 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 18 september 2002 0:10 schreef Snaack het volgende:
Dus...

Ik vind bovenstaande post een schending van de regels die op dit forum gelden.. Het impliceert discriminatie; in de help staat dat dat niet getolereerd wordt.

En stoer dat Demon-Nicht een tatoo van een swastika heeft, zoals iedereen weet is het van origine een symbool dat voor 'gelukzaligheid/ vruchtbaarheid' staat dat vooral in het oude India en China gebruikt werd..

Hier het orginele symbool:


En hier een stukje geschiedenis over de swatika:
Artikel

Kortom, de nazi's gebruiken een symbool van bevolkingsstammen die ze pretenderen intens te haten.. Het zijn ook net cHRISTENEN godverdomme, vol tegenstrijdigheden in de eigen ideologie. En ze ontlenen beiden het bestaansrecht aan indoctrinatie

Maarruh -- tuurlijk moet er (ook op dit forum) vrijheid van meningsuiting gelden, alleen is in het Nederlandse Wetboek vastgelegd dat uitingen van nazisme daar niet toe behoren.. Modereren dus die hap.

Maar goed, wie ben ik

De Swastika is volgens mij gewoon afgeleid van het zonnewiel dat over zowat heel Europa en Azie is gebruikt, dus dat het voornamelijk Indisch is lulkoek.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 18-09-2002 0:19 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 18 september 2002 0:15 schreef ghoulliette het volgende:
dat is echt onzin, hoeveel "nederlanders" zitten er in de bak vanwege hun opvattingen omtrent allochtonen. volgens mij nul, mits ze ook daadwerkelijk een delicht hebben gepleegd.

en ze kunnen ook nog steeds boodschappen doen zonder commentaar te krijgen. ik krijg als zwartgeklede persoon meer commentaar.


Niet mee eens. Ik ken persoonlijk mensen die GEEN boodschappen meer kunnen doen in hun eigen wijk. Ik ken ook wijken in Utrecht waar je als blanke man 's avonds niet moet komen. Ook ken ik mensen die dat wel gedaan hebben en die de gevolgen daarvan hard onder ogen gezien hebben (of zelfs dat niet meer ).



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-09-2002 0:20 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 18 september 2002 0:15 schreef ghoulliette het volgende:
dat is echt onzin, hoeveel "nederlanders" zitten er in de bak vanwege hun opvattingen omtrent allochtonen. volgens mij nul, mits ze ook daadwerkelijk een delicht hebben gepleegd.

en ze kunnen ook nog steeds boodschappen doen zonder commentaar te krijgen. ik krijg als zwartgeklede persoon meer commentaar.

Je kan wel flinke geld boetes krijgen als je iemand discrimineert.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nazi's vinden zihzelf snel zielig als ze iets niet mogen zeggen.

maar hoeveel mannen hoor je klagen dat ze niet mogen zeggen dat vrouwen achterlijke wezens zijn die achter het aanrecht thuishoren.

of mensen die niet mogen zeggen dat alle homosexuele de doodstraf moeten krijgen.

echt zielig hoor die nazi's. nou nou. ze voelen zich gewoon te goed voor alles en nog wat, zonder dat ze daadwerkelijk iets kunnen. daarom zijn ze ook zo gefrustreed denk ik. lekker bij het groepje samen lekker mekkeren over wat ze niet mogen.

en als ze niets hebben wat ze niet mogen dan zoeken ze wel iets wat niet mag, om eens lekker te kunnen mekkeren


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:20 schreef Iskariot het volgende:
Je kan wel flinke geld boetes krijgen als je iemand discrimineert.


ook als je je auto verkeerd parkeerd.......

of als je licht op je fiets het niet doet......


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:21 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 0:18 schreef Iskariot het volgende:
De Swastika is volgens mij gewoon afgeleid van het zonnewiel dat over zowat heel Europa en Azie is gebruikt, dus dat het voornamelijk Indisch is lulkoek.


Zoek ik godverdomme een artikel op, lees je hem niet

quote:


According to Joe Hofler, who also refers to Dr. Kumbari of the museum of Urimqi in Xinjiang, China, the Indo-Aryans of the Germanic branch traveled into Europe around 2000 BC and brought with them the"svastika" symbol (sun disk) of their religious art at that time as shown by excavations of Kurgan graves on the steppes of Russia and Indo-Aryan graves in Xinjiang, China.





General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 18-09-2002 0:22 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 18 september 2002 0:20 schreef ghoulliette het volgende:
nazi's vinden zihzelf snel zielig als ze iets niet mogen zeggen.

maar hoeveel mannen hoor je klagen dat ze niet mogen zeggen dat vrouwen achterlijke wezens zijn die achter het aanrecht thuishoren.

of mensen die niet mogen zeggen dat alle homosexuele de doodstraf moeten krijgen.

echt zielig hoor die nazi's. nou nou. ze voelen zich gewoon te goed voor alles en nog wat, zonder dat ze daadwerkelijk iets kunnen. daarom zijn ze ook zo gefrustreed denk ik. lekker bij het groepje samen lekker mekkeren over wat ze niet mogen.

en als ze niets hebben wat ze niet mogen dan zoeken ze wel iets wat niet mag, om eens lekker te kunnen mekkeren


Ik zou graag in een wereld wonen waar geen nazi's (om dit woord maar eens zonder denken over te nemen)waren. Helaas lokken bepaalde situaties bepaalde gedragingen uit.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:19 schreef General Skullfucker het volgende:
Niet mee eens. Ik ken persoonlijk mensen die GEEN boodschappen meer kunnen doen in hun eigen wijk. Ik ken ook wijken in Utrecht waar je als blanke man 's avonds niet moet komen. Ook ken ik mensen die dat wel gedaan hebben en die de gevolgen daarvan hard onder ogen gezien hebben (of zelfs dat niet meer ).


dan sorry voor mijn on eerbiedigheid: hebben ze het waarschijnlijk zelf een beetje opgezocht.

waarom naar een wijk gaan waar je weet dat je gevaar loopt?? om te bewijzen dat je gelijk hebt?? om ruzie te zoeken???


er is een verschil tussen een mening hebben en respectvol met mensen omgaan.

ik scheld toch ook niet elke christen uit die voorbij komt zetten.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-09-2002 0:24 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 18 september 2002 0:21 schreef ghoulliette het volgende:
ook als je je auto verkeerd parkeerd.......

of als je licht op je fiets het niet doet......

Heb jij wel eens een paar duizend euro boete gehad omdat je fietslamp het niet deed?

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 18-09-2002 0:25]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:24 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:22 schreef General Skullfucker het volgende:
Ik zou graag in een wereld wonen waar geen nazi's (om dit woord maar eens zonder denken over te nemen)waren. Helaas lokken bepaalde situaties bepaalde gedragingen uit.


er zijn ook andere oplossingen voor, maar die zijn niet op korte termijn en vergen meer inspanning. alles haten is de makkelijke oplossing


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen