IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : nazi bende Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 18-05-2002 21:17 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

I amelite vind ik niet zo heel boeiend eigenlijk.. bow down for the superior race, you are nothing but worms... tja... beetje simpel. Het liedje zelf is op zich muzikaal gezien wel ok.
Ik vind van die cd trouwens the sons of war wel gaaf.


Life doesn't get much better than this!


Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 18-05-2002 21:46 by Der Sturmer Profiel van Der Sturmer

FIRE UP THE INCINERATORS!!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2002 20:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 mei 2002 20:11 schreef Paul het volgende:
Het komt misschien een beetje krampachtig over. Maar op deze manier houd je deze personen wel weg. En dat is de voornaamste reden voor de gedane acties.




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-05-2002 11:37 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Ik ga er vanuit dat de mods wel het onderscheid kunnen maken tussen iets 'onschuldigs' en wat echt te ver gaat. Ik zie niet in waarom we ons druk zouden moeten maken over het feit dat ze sommige dingen wat aangepast willen zien. Waar heb je anders mods voor, nietwaar?


Touché, pussycat!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2002 11:42 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-05-2002 11:42]



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-05-2002 12:35 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 22 mei 2002 11:37 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik ga er vanuit dat de mods wel het onderscheid kunnen maken tussen iets 'onschuldigs' en wat echt te ver gaat. Ik zie niet in waarom we ons druk zouden moeten maken over het feit dat ze sommige dingen wat aangepast willen zien. Waar heb je anders mods voor, nietwaar?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-05-2002 13:28 by altx Profiel van altx

Ja, ik kom nu al zo'n 90 posts openlijk voor mijn mening uit en ik heb nog geen enkele keer een moderator op mijn dak gehad, dus het kan echt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 17-09-2002 22:54 by Holocausto Profiel van Holocausto

Ach, hypocrisie is politiek correct zullen we dan maar denken. Verwijder wat je wilt, diegenen met verstand in hun hoofd kunnen er alleen maar om lachen.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 17-09-2002 22:58 by Holocausto Profiel van Holocausto

quote:
Op 16 mei 2002 14:48 schreef Paul het volgende:
Dit is geen promotie forum voor dit soort muziek.


Heheh, toch wel grappig hoe nazis altijd beschouwd worden als een kakkerlakken plaag die je in de kiem moet smoren, heheh. Aanzetten tot haat is dan het argument


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-09-2002 23:03 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 16 mei 2002 14:39 schreef Paul het volgende:
Maar laten we het wel duidelijk hebben dat ik die troep hier niet tolereer. De moderators zullen hier streng op toezien. Daarbij wil ik van jullie vragen om hier mede op te letten en ons er van op te hoogte brengen mocht het voorkomen.



En terecht


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2002 23:05 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

De paradox van de tolerantie is weer duidelijk, of niet brammetje .

Enfin ik wou eigenlijk alleen maar ff melden dat vrijheid van meningsuiting voor iedereen zou moeten gelden. Elke andere opvatting is m.i. demagogie.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-09-2002 23:05 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 september 2002 22:58 schreef Holocausto het volgende:
Heheh, toch wel grappig hoe nazis altijd beschouwd worden als een kakkerlakken plaag die je in de kiem moet smoren, heheh. Aanzetten tot haat is dan het argument


.,

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-09-2002 23:06]


Oud Vuil.


demonknight
Usericon van demonknight
Posted 17-09-2002 23:17 by demonknight Profiel van demonknight

wa hebben jullie toch tegen nazi's?
ik heb zelf ook een tatoo van een hakenkruis en ik heb er geen spijt van, een bietje turken afschuppen is altijd leuk, hier zit zeker alleen maar satanic black metal, satanisch ben ik ook wel, maar ook een echte racist [de bekende hitler groet]
zal ik je wat vertellen er gaat niks boven N.S.B.M
houden jullie je maar lekker bezig met je kerk verbrandingen, wij doen ons ding wel

ja ik weet wel wat jullie denken maar

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-09-2002 0:15]


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 17-09-2002 23:19 by Holocausto Profiel van Holocausto



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-09-2002 23:20 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 september 2002 23:17 schreef demonknight het volgende:
wa hebben jullie toch tegen nazi's?
ik heb zelf ook een tatoo van een hakenkruis en ik heb er geen spijt van, een bietje turken afschuppen is altijd leuk, hier zit zeker alleen maar satanic black metal, satanisch ben ik ook wel, maar ook een echte racist [de bekende hitler groet]
zal ik je wat vertellen er gaat niks boven N.S.B.M
houden jullie je maar lekker bezig met je kerk verbrandingen, wij doen ons ding wel

ja ik weet wel wat jullie denken maar


en dat is dus je eerste post, welkom dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-09-2002 0:16]


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2002 23:20 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Da's ook weer een beetje jammer .

Ik kan het hakenkruis en de turken afschoppen niet echt met elkaar in verbinding brengen, maar goed lijkt me beter dat politiek uit muziek wegblijft iig.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-09-2002 23:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 17 september 2002 23:17 schreef demonknight het volgende:
ja ik weet wel wat jullie denken maar
Dan had een hoop gezeik voorkomen en dat niet gepost.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 17-09-2002 23:22 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

een paar skinny friend van mij staan op de allereerste foto op www.antifa.be gillerpic hoe ze erbijstaan haha
check die typ met ringbaardje, je ziet enkel zn kop, di eheeft eigenlijklang haar, maar toch in zn kop ist een skin, onzen cormanthor


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-09-2002 23:30 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 17 september 2002 23:17 schreef demonknight het volgende:
wa hebben jullie toch tegen nazi's?
ik heb zelf ook een tatoo van een hakenkruis en ik heb er geen spijt van, een bietje turken afschuppen is altijd leuk, hier zit zeker alleen maar satanic black metal, satanisch ben ik ook wel, maar ook een echte racist *MOD ACTIE*
zal ik je wat vertellen er gaat niks boven N.S.B.M
houden jullie je maar lekker bezig met je kerk verbrandingen, wij doen ons ding wel

ja ik weet wel wat jullie denken maar

Lees de "Help" ff aub.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 18-09-2002 0:24]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-09-2002 23:36 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 17 september 2002 23:17 schreef demonknight het volgende:
wa hebben jullie toch tegen nazi's?
ik heb zelf ook een tatoo van een hakenkruis en ik heb er geen spijt van, een bietje turken afschuppen is altijd leuk, hier zit zeker alleen maar satanic black metal, satanisch ben ik ook wel, maar ook een echte racist [de bekende hitler groet]
zal ik je wat vertellen er gaat niks boven N.S.B.M
houden jullie je maar lekker bezig met je kerk verbrandingen, wij doen ons ding wel

ja ik weet wel wat jullie denken maar


Wat hebben jullie toch tegen buitenlanders?
Ik heb zelf ook een tatoo van de Turkse en Marokaanse vlag en ik heb er geen spijt van, een bietje Nederlanders afschuppen is altijd leuk, hier zit zeker aaleen maar christelijke witte metal, christen ben ik ookwel, maar ook een echte buitenlander HEIL ALI MOHAMMED
Houden jullie je maar lekker bezig met jullie kerkdiensten, maar wij doen ons eigen ding wel

oja en ik weet wel wat jullie denken

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-09-2002 0:18]


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-09-2002 23:41 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 17 september 2002 23:05 schreef Dwaallicht het volgende:
De paradox van de tolerantie is weer duidelijk, of niet brammetje .

Enfin ik wou eigenlijk alleen maar ff melden dat vrijheid van meningsuiting voor iedereen zou moeten gelden. Elke andere opvatting is m.i. demagogie.


You get what you give

Ik vind het wel terecht dat bepaalde dingen niet mogen worden gepost, maar ik kan me jouw mening ook wel voorstellen. Je kunt ook je mening over dingen geven zonder dat er allemaal nazi troep bij aan te pas moet komen toch? Wel je ideeen erover geven maar niet meteen het forum volgooien met hakenkruizen of zo?


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 17-09-2002 23:43 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 17 september 2002 23:36 schreef Vintersorg het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen buitenlanders?
Ik heb zelf ook een tatoo van de Turkse en Marokaanse vlag en ik heb er geen spijt van, een bietje Nederlanders afschuppen is altijd leuk, hier zit zeker aaleen maar christelijke witte metal, christen ben ik ookwel, maar ook een echte buitenlander HEIL ALI MOHAMMED
Houden jullie je maar lekker bezig met jullie kerkdiensten, maar wij doen ons eigen ding wel

oja en ik weet wel wat jullie denken


Goh, wat is het toch hilarisch om "anti" te zijn.



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-09-2002 23:49 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 17 september 2002 23:43 schreef General Skullfucker het volgende:
Goh, wat is het toch hilarisch om "anti" te zijn.


Ach, ik schrijf zo'n lullig stukje om aan te geven dat ik die gozer diep en diep triest vind, al moet ik wel tekennen gevan dat hij er teminste wel vooruit komt.
Maar het blijft complete onzin


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 17-09-2002 23:55 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 17 september 2002 23:49 schreef Vintersorg het volgende:
Ach, ik schrijf zo'n lullig stukje om aan te geven dat ik die gozer diep en diep triest vind, al moet ik wel tekennen gevan dat hij er teminste wel vooruit komt.
Maar het blijft complete onzin


Tja ik word af en toe echt dieptriest van al dat gedogen en zwijgen dat we hier in Nederland doen. Belangrijke onderwerpen kunnen niet besproken worden omdat dat niet "correct" is en je hoeft zo'n buitenlander (Als ze zichzelf meer turk/ marokkaan dan Nederlander voelen zijn ze voor mij buitenlanders)maar verkeerd aan te kijken of je bent een rascist.
En of het nou afkomst of cultuur is, het blijft een groot probleem dat op de een of andere manier toch onbespreekbaar blijft.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 23:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik kan er met me kop zowiezo niet bij, waarom zoveel belang hechten aan een staat.
een staat is ook maar een model ter invulling van de werkelijkheid.

mensen kunnen zich beter met belangrijkere zaken bezighouden. niet met dingen die er slechts zijn om de orde te handhaven.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen