IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : nazi bende Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:25 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 0:22 schreef General Skullfucker het volgende:
Ik zou graag in een wereld wonen waar geen nazi's (om dit woord maar eens zonder denken over te nemen)waren. Helaas lokken bepaalde situaties bepaalde gedragingen uit.


Je beseft wel dat je hiermee impliceert dat nazisme dan de "gedraging" is die "uitgelokt" wordt

Tuurlijk, er zijn tal van klotesituaties die voorkomen en die mede door allochtonen veroorzaakt worden, maar jezelf verlagen tot "fight fire with fire" is geen oplossing..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:24 schreef Iskariot het volgende:
Heb jij wel eens een paar duizend euro boete gehad omdat je fietslamp het doen deed?


je hebt gewoon geen goed argument met jou boete....... dat je dat zelf niet inziet.

bedoel mijn fietslamp heeft nog nooit iemand beledigd of op zijn bek geslagen, dat je dat verschil niet ziet........ tja dat is jou probleem denk ik


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:27 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:25 schreef Snaack het volgende:
Je beseft wel dat je hiermee impliceert dat nazisme dan de "gedraging" is die "uitgelokt" wordt

Tuurlijk, er zijn tal van klotesituaties die voorkomen en die mede door allochtonen veroorzaakt worden, maar jezelf verlagen tot "fight fire with fire" is geen oplossing..


juist ja, daar wordt het alleen maar erger van.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 18-09-2002 0:27 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 18 september 2002 0:23 schreef ghoulliette het volgende:
dan sorry voor mijn on eerbiedigheid: hebben ze het waarschijnlijk zelf een beetje opgezocht.

waarom naar een wijk gaan waar je weet dat je gevaar loopt?? om te bewijzen dat je gelijk hebt?? om ruzie te zoeken???


er is een verschil tussen een mening hebben en respectvol met mensen omgaan.

ik scheld toch ook niet elke christen uit die voorbij komt zetten.


Nou misschien omdat die wijk tussen de plek waar je bent en je huis instaat? Misschien omdat je toevallig in die wijk woont (Utrecht heeft de grootste huizen/ kamersnood van heel Nederland).

Respect is geen grondrecht, het is iets dat je zult moeten verdienen.

Daarnaast hoef je je natuurlijk niet te verontschuldigen voor je eigen mening. Door mij wordt het in ieder geval gewaardeerd dat je er een hebt, en dat levert je mijnsinziens ook respect op

En laten we het alsjeblieft niet over gristenen hebben. Die heb ik de afgelopen week alweer genoeg lopen uitschelden...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:30 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 0:27 schreef ghoulliette het volgende:
juist ja, daar wordt het alleen maar erger van.


Juist! Helaas zijn er nog geen 'best practices' bekend om dit probleem aan te pakken omdat het, mede door de enorme immigratie van de afgelopen 2 decennia, een relatief nieuw probleem is..

Het lijkt mij duidelijk dat het probleem bij de wortel aangepakt moet worden.. Straffen zijn leuk hoor, maar wáárom handelt iemand zo? Als je daar een oplossing voor kan bedenken...

Voorkomen is beter dan genezen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 0:30 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 18 september 2002 0:25 schreef Snaack het volgende:
Je beseft wel dat je hiermee impliceert dat nazisme dan de "gedraging" is die "uitgelokt" wordt

Tuurlijk, er zijn tal van klotesituaties die voorkomen en die mede door allochtonen veroorzaakt worden, maar jezelf verlagen tot "fight fire with fire" is geen oplossing..

Ik weet dta het geen oplossing is, maar word ik gemept, mep ik terug, allochtoon of niet (in het verleden ook best wel eens de rennen voor mn leven situatie meegemaakt hoor dan waren het er wat meer naja 1x pas hoor)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:30 schreef Snaack het volgende:
Straffen zijn leuk hoor, maar wáárom handelt iemand zo? Als je daar een oplossing voor kan bedenken...

Voorkomen is beter dan genezen


precies mijn mening


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 0:32 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 18 september 2002 0:30 schreef Snaack het volgende:
Juist! Helaas zijn er nog geen 'best practices' bekend om dit probleem aan te pakken omdat het, mede door de enorme immigratie van de afgelopen 2 decennia, een relatief nieuw probleem is..

Het lijkt mij duidelijk dat het probleem bij de wortel aangepakt moet worden.. Straffen zijn leuk hoor, maar wáárom handelt iemand zo? Als je daar een oplossing voor kan bedenken...

Voorkomen is beter dan genezen

sja.... ook dit is weer een gevoelig punt he ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:27 schreef General Skullfucker het volgende:

Respect is geen grondrecht, het is iets dat je zult moeten verdienen.




dat is vrij lastig, wanneer iemand gekleurd wordt door mede allochtonnen die het duidelijk niet verdienen om met respect behandeld te worden.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-09-2002 0:33 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 18 september 2002 0:25 schreef ghoulliette het volgende:
je hebt gewoon geen goed argument met jou boete....... dat je dat zelf niet inziet.

bedoel mijn fietslamp heeft nog nooit iemand beledigd of op zijn bek geslagen, dat je dat verschil niet ziet........ tja dat is jou probleem denk ik

Moet telkens als je iemand beledigd je een boete krijgen? Ik vind een boete van een paar duizend euro (of een maandje in de bak) toch echt wel iets anders dan die 25 euro (of zoiets) dat je krijgt voor je licht etc...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:33 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 0:30 schreef FireFox het volgende:
Ik weet dta het geen oplossing is, maar word ik gemept, mep ik terug, allochtoon of niet (in het verleden ook best wel eens de rennen voor mn leven situatie meegemaakt hoor dan waren het er wat meer naja 1x pas hoor)


Zo bedoelde ik het niet helemaal

Ik bedoelde dat er, indien er een soort gang is van criminele allochtonen, het geen oplossing is als er een tegengroep ontstaat die met die criminelen gaan vechten..

Maar idd, ik laat me ook niet op mijn bek slaan zonder tegenactie..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:33 schreef Iskariot het volgende:
Moet telkens als je iemand beledigd je een boete krijgen? Ik vind een boete van een paar duizend euro (of een maandje in de bak) toch echt wel iets anders dan die 25 euro (of zoiets) dat je krijgt voor je licht etc...



mag ik vragen waar je deze info van daan hebt, bedoel, weet je wel zeker hoe hoog zo'n boete is..........? of denk je dat je het weet?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:35 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 0:33 schreef Iskariot het volgende:
Moet telkens als je iemand beledigd je een boete krijgen? Ik vind een boete van een paar duizend euro (of een maandje in de bak) toch echt wel iets anders dan die 25 euro (of zoiets) dat je krijgt voor je licht etc...



Wat wil je nou zeggen eigenlijk


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 0:35 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 0:32 schreef ghoulliette het volgende:
precies mijn mening




FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 0:36 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 18 september 2002 0:33 schreef Snaack het volgende:
Zo bedoelde ik het niet helemaal

Ik bedoelde dat er, indien er een soort gang is van criminele allochtonen, het geen oplossing is als er een tegengroep ontstaat die met die criminelen gaan vechten..

Maar idd, ik laat me ook niet op mijn bek slaan zonder tegenactie..

ok nee idd, en lopen door de beruchte wijken, in rdam heb je ze ook wel, is gewoon onverstandig.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-09-2002 0:36 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 18 september 2002 0:34 schreef ghoulliette het volgende:
mag ik vragen waar je deze info van daan hebt, bedoel, weet je wel zeker hoe hoog zo'n boete is..........? of denk je dat je het weet?


Janmaat dient klacht in bij Europese Hof
Gepubliceerd op vrijdag 31 mei 2002 14:36
DEN HAAG (ANP) - Oud-Tweede-Kamerlid H. Janmaat heeft een klacht ingediend bij het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg. De rechts-extremist wil dat zijn veroordeling in 1997 wegens discriminatie ongedaan wordt gemaakt.

Het gerechtshof in Arnhem veroordeelde hem destijds tot een voorwaardelijke celstraf van twee maanden en een boete van toentertijd 7500 gulden. Janmaat is nog steeds voorman van de extreemrechtse partij Centrum Democraten (CD), dat sinds de voorlaatste verkiezingen een sluimerend bestaan leidt.

Janmaat werd veroordeeld voor uitspraken die hij in 1996 deed tijdens een betoging in Zwolle. Hij had met twee andere personen leuzen als: 'eigen volk eerst, vol is vol' en 'Nederland is voor Nederlanders'.

Volgens Janmaat spreken politici nu na de moord op Pim Fortuyn dezelfde taal als Janmaat destijds deed. Zij worden daarvoor niet vervolgd. Die ontwikkeling betekent, zo vindt Janmaat, dat de straf die hem in 1997 is opgelegd, ongedaan moet worden gemaakt.



7500 gulden om een paar uitspraken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:33 schreef Snaack het volgende:
Zo bedoelde ik het niet helemaal

Ik bedoelde dat er, indien er een soort gang is van criminele allochtonen, het geen oplossing is als er een tegengroep ontstaat die met die criminelen gaan vechten..

Maar idd, ik laat me ook niet op mijn bek slaan zonder tegenactie..



kijk dat onderscheid moet duidelijk blijven, we hadden het over vrijheid van meningsuiting.

niet over het lichamelijk geweld ten gevolge van de meningsuiting.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:36 schreef Iskariot het volgende:
Janmaat dient klacht in bij Europese Hof
Gepubliceerd op vrijdag 31 mei 2002 14:36
DEN HAAG (ANP) - Oud-Tweede-Kamerlid H. Janmaat heeft een klacht ingediend bij het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg. De rechts-extremist wil dat zijn veroordeling in 1997 wegens discriminatie ongedaan wordt gemaakt.

Het gerechtshof in Arnhem veroordeelde hem destijds tot een voorwaardelijke celstraf van twee maanden en een boete van toentertijd 7500 gulden. Janmaat is nog steeds voorman van de extreemrechtse partij Centrum Democraten (CD), dat sinds de voorlaatste verkiezingen een sluimerend bestaan leidt.

Janmaat werd veroordeeld voor uitspraken die hij in 1996 deed tijdens een betoging in Zwolle. Hij had met twee andere personen leuzen als: 'eigen volk eerst, vol is vol' en 'Nederland is voor Nederlanders'.

Volgens Janmaat spreken politici nu na de moord op Pim Fortuyn dezelfde taal als Janmaat destijds deed. Zij worden daarvoor niet vervolgd. Die ontwikkeling betekent, zo vindt Janmaat, dat de straf die hem in 1997 is opgelegd, ongedaan moet worden gemaakt.



7500 gulden om een paar uitspraken.


kijk en hier val je door de mand. Jan maat is een POLITIEK FIGUUR, niet zomaar een burger. door deze functie krijgt hij een hogere straf.

(de wereld is niet zo zwart wit als jij denkt, zo zie je maar weer)


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-09-2002 0:41 by Frietbal Profiel van Frietbal

Wisten jullie dat mijn eigenlijke nickname Nazibal is?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 0:41 schreef Frietbal het volgende:
Wisten jullie dat mijn eigenlijke nickname Nazibal is?


of bedoel je nasibal


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-09-2002 0:43 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 18 september 2002 0:42 schreef ghoulliette het volgende:
of bedoel je nasibal


Verpest het nou niet!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-09-2002 1:02 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik ben tegen censuur.

Paradox van 'tolerantie' is dat sommige mensen/opvattingen de mond gesnoerd worden --> dit is fascisme.

Dus, laat iedereen die nazi's wil censureren nou alsjeblieft toegeven dat-ie fascist is; we leven doodleuk in een - wat vrijheid van meningsuiting betreft - fascistische maatschappij. En wees maar blij dat het geen Duitsland is, want daar is het nog erger.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 8:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

inderdaad, vrijheid van meningsuiting geeft recht op het uiten van meningen die mensen als kwetsend kunnen ervaren. zo vind ik uitingen van sommige joodse en religieuze groeperingen uitermate kwetsend bijv(geld, geld, geld etc) (nee, ik ben geen nazi). maar dat hoort er nu eenmaal bij. voordeel, je weet precies wat je aan die mensen hebt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 9:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja hallo. zo simpel ligt het ook niet. er is een reden waarom deze "censuur" bestaat.
Heeft met bepaalde gebeurtenissen te maken.

als die eikele 50 jaar terug gewoon iedereen hadden laten leven, maar goed.......

nazi's zijn niet zomaar tegen buitenlanders. ze willen ze letterlijk opgeruimd zien.

en moorden en verwonden, tja dat is nu eenmaal tegen de wet.

die wet is er niet voor niets. De wetten van deze staat zijn er om de burger te beschermen en om orde te handhaven.

Bovendien ben je vrij te emigreren naar een staat met andere wetgeving.

ik vind het terecht dat mensen niet de kans krijgen andere mensen te verwonden.

vergelijk het maar met de basischool, daar mag pesten ook niet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 9:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 september 2002 8:02 schreef attila_de_hun het volgende:
inderdaad, vrijheid van meningsuiting geeft recht op het uiten van meningen die mensen als kwetsend kunnen ervaren. zo vind ik uitingen van sommige joodse en religieuze groeperingen uitermate kwetsend bijv(geld, geld, geld etc) (nee, ik ben geen nazi). maar dat hoort er nu eenmaal bij. voordeel, je weet precies wat je aan die mensen hebt.


tja sommige joden denken dat ze door het feit dat ze jood zijn bevoorrecht zijn. Net als nazi's kruipen ze in de slachteroffer rol, en lopen ze te mekkeren.

Bovendien vind ik dat veel Joden totaal geen recht van spreken hebben, aangezien hun fascistische bedoelingen in Irael.

(zo en deze opmerking die mag ik ook lekker gewoon maken, zie je wel)


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen