IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : nazi bende Vorige pagina | Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 17-05-2002 11:01 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

triest hoor...


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 17-05-2002 11:30 by schaambaard Profiel van schaambaard

quote:
Op 17 mei 2002 10:06 schreef Fire het volgende:
Schaambaard. Helaas hebben we je ondertitel weg moeten halen. Ik hoop dat je er begrip voor hebt. (zie verder in dit topic)


hehehehe, ik vind het prima hoor, je maakt daarmee jezelf alleen maar belachelijker.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-05-2002 11:52 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

ik geloof niet dat hier echte nazi's zijn.
praten over mein kampf kan wel omdat het voor meeste mensen alleen maar interesse is, dus vind ik dat als het over NSBM gaat dan moet er ook bepaalde ideologie voorbij komen.
het moet toch wel kunnen om ook over dat soort dingen te praten zolang het gewoon serieus blijft en geen onzin voorbij komt als sieg heil en 88 en weet ik veel wat. want opzich is het wel een boeiend onderwerp vooral als het over metal gaat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 11:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zoals in de openingspost te lezen viel, ging het dus om die uitlating als 14/88.

Schaambaard's underscript (of hoe zo'n ding heet) was voor ons een twijfel geval, aangezien ik (en sommige andere moderators) weet wat de bedoeling ervan is. Maar om toch een rechtlijnig 'beleid' te hebben is hij weggehaald, ik persoonlijk had liever Schaambaard bijvoorbeeld via email willen vragen om hem zelf weg te halen.
Het is dus geen actie jegens Schaambaard, laat dat duidelijk zijn!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-05-2002 11:59 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

als je bij schaambaard nazi weghaalt, dan moet je bij meerdere namen gaan weghalen, zelfs die van mij is ook niet zo heilig.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2002 12:03 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ik zou het niet weten; ik heb vanaf mijn eerste keer hier in mijn profile de opties "bekijk ondertitel en signature" NIET aangevinkt. Onzin, verwarrend en bandbreedte verkwisting.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-05-2002 12:06 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Bandbreedte... die paar karaktertjes?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

On topic svp.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2002 12:09 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Is haast niks...weet ik ook wel hoor.
Het gaat mij vooral om het verwarrende, maar ja die paar extra KBytes per dag is ook niet niks (letterlijk).
UserICONS daarentegen vind ik wel erg goed omdat het in 1 oogopslag duidelijker wordt wiens post je leest.

Wat dat betreft vind ik dat ZM een best duidelijke layout heeft zo.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2002 12:10 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Sorry Jenje.



schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 17-05-2002 12:10 by schaambaard Profiel van schaambaard

als je echt rechtlijnig wilt zijn moet je ook alle black metal en aanverwante logos/topics/etc verbieden.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2002 12:13 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Als ik het zo lees dan is dat zo: Mensen die niet beter zouden weten (o.a. nieuwe users) zien zo'n undertitle als aanstootgevend (als ze er niet mee eens zijn) en anderen die met het gedachtengoed sympathiseren denken vervolgens dat Nazi-spul op ZM mag.
Noem het maar "de streep trekken".


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 12:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Juist ja.


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-05-2002 15:51 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/


Mijn god


Koud
Usericon van Koud
Posted 17-05-2002 17:10 by Koud Profiel van Koud

quote:
Op 17 mei 2002 15:51 schreef SQT het volgende:
[plaatjuh]http://nskaalkop.homestead.com/files/handinhand.jpg[/plaatjuh]
Mijn god


Die vind ik eigelijk wel grappig

Maargoed, al dat krampachtige gedoe over dat hele Nazi gebeuren komt meer op mij over alsof iedereen er bang voor is. Als je zo overtuigd bent dat het allemaal maar onzin moet je er gewoon over kunnen praten en mensen met Nazi in hun undersign gewoon Nazi in hun undersign kunnen laten zetten.

Maargoed, vanuit het forum gezien snap ik het ook wel een beetje. Er komen wat andere mensen hier naartoe op die manier.

Zolang ik hier maar niet gaan oppassen dat ik verkeerde dingen zeg.


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-05-2002 17:20 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Ach, ik maak zovaak rasistische grappen, maar zolang het grappen en grollen blijven is het oke natuurlijk


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-05-2002 19:31 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 17 mei 2002 17:10 schreef Koud het volgende:
Die vind ik eigelijk wel grappig

Maargoed, al dat krampachtige gedoe over dat hele Nazi gebeuren komt meer op mij over alsof iedereen er bang voor is. Als je zo overtuigd bent dat het allemaal maar onzin moet je er gewoon over kunnen praten en mensen met Nazi in hun undersign gewoon Nazi in hun undersign kunnen laten zetten.

Maargoed, vanuit het forum gezien snap ik het ook wel een beetje. Er komen wat andere mensen hier naartoe op die manier.

Zolang ik hier maar niet gaan oppassen dat ik verkeerde dingen zeg.


Ik vind ook wel dat mensen er hier over moeten kunnen praten, daar heb je gelijk in, nazi in je ondertitel (was jij dat?) mag van mij ook nog, daar is niks aan te doen verder, je bent wie je bent. Zolang dat nazisme dan verder hier niet naar boven komt (dat is gelukkig de norm hier), vind ik het ook prima dat hier nazi's zitten, dan zie ik geen probleem


Koud
Usericon van Koud
Posted 17-05-2002 19:37 by Koud Profiel van Koud

quote:
Op 17 mei 2002 19:31 schreef SQT het volgende:
Ik vind ook wel dat mensen er hier over moeten kunnen praten, daar heb je gelijk in, nazi in je ondertitel (was jij dat?) mag van mij ook nog, daar is niks aan te doen verder, je bent wie je bent. Zolang dat nazisme dan verder hier niet naar boven komt (dat is gelukkig de norm hier), vind ik het ook prima dat hier nazi's zitten, dan zie ik geen probleem


Dat was schaambaard (als het niet inmiddels al om een andere undersign ging)


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-05-2002 1:34 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 17 mei 2002 9:04 schreef FireFox het volgende:
huh welke plaatjes die van die meid met shotgun ?


Nee, een andere maar die had ik al zelf verwijderd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-05-2002 2:18 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 17 mei 2002 12:13 schreef MBMarduk het volgende:
Als ik het zo lees dan is dat zo: Mensen die niet beter zouden weten (o.a. nieuwe users) zien zo'n undertitle als aanstootgevend (als ze er niet mee eens zijn) en anderen die met het gedachtengoed sympathiseren denken vervolgens dat Nazi-spul op ZM mag.
Noem het maar "de streep trekken".

Precies. Ik vind dat soort taal niet nodig op het forum. Heeft niks met metal te maken voor zover ik weet.

En laten we ZM gewoon gezellig houden voor iedereen. Dus let een beetje op op wat je post.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-05-2002 19:21 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 17 mei 2002 12:10 schreef schaambaard het volgende:
als je echt rechtlijnig wilt zijn moet je ook alle black metal en aanverwante logos/topics/etc verbieden.


Als je rechtlijnig wilt zijn dan kun je net zo goed het hele zooitje opdoeken, want iedereen stoort zich wel ergens aan. Als je je aan iets irriteert dan moet je het niet lezen, of er iets van zeggen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-05-2002 20:11 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

Het komt misschien een beetje krampachtig over. Maar op deze manier houd je deze personen wel weg. En dat is de voornaamste reden voor de gedane acties.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 18-05-2002 20:16 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

Mijn plaatje is van een band die verre van links is, zulke dingen mag wel?
hehe, download het nummer I Am Elite maar eens


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-05-2002 20:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

*kick*


Je moeder.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 18-05-2002 20:20 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

hmm laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 18-05-2002 20:33]


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen