IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 22-05-2016 19:00 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Godzijdank iig geen NAC volgend jaar in de Eredivisie, ongeacht hoe het met Twente afloopt.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-05-2016 19:13 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2016 19:00 schreef Buiksmurf het volgende:
Godzijdank iig geen NAC volgend jaar in de Eredivisie, ongeacht hoe het met Twente afloopt.


Dat ben ik met je eens. Op de één of andere manier heb ik een grafhekel aan NAC. Waarschijnlijk zijn het die monsterlijk lelijke kleuren van het tenue.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-05-2016 22:54 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Inderdaad, lekker afgemaakt Willem II. Prima zaken. Jammer dat Andersen de laatste paar weken pas echt laat zien wat hij kan. Want wat maakte hij toch een paar mooie acties tegen Almere City en NAC. Hij zal nu wel gauw terug moeten naar Ajax maar stiekem hoop ik dat hij nog een seizoentje blijft. (Of langer)


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-05-2016 13:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2016 19:13 schreef Negatieveling het volgende:
Waarschijnlijk zijn het die monsterlijk lelijke kleuren van het tenue.




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 23-05-2016 13:36 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2016 19:13 schreef Negatieveling het volgende:
Dat ben ik met je eens. Op de één of andere manier heb ik een grafhekel aan NAC. Waarschijnlijk zijn het die monsterlijk lelijke kleuren van het tenue.


Dat en die monsterlijk achterlijke supporters van ze die het maar over "Het avondje NAC" blijven hebben.


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-05-2016 15:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Haha, ik hoef hier niet eens iets uit te leggen over de Bredase grootspraak/zelfverheerlijking. Mooi dat het niet alleen door mijn Willem II-bril zichtbaar is. Altijd hetzelfde verhaal, vooraf grote bek (we worden kampioen, Tilburg is nooit wat geweest etc.), en dan bij verlies terugvallen op "Maar wij zijn de beste supporters van het land". Flikker toch op, met je onzekere calimerogedrag

Gisteren was heerlijk, de grote rivaal in eigen huis vernederen. Zulke wedstrijden maak je maar een paar keer in je leven mee. Hiermee gewoon zelf lijfsbehoud veilig gesteld, zonder dat belachelijke Twente-gedoe. Die mogen NAC volgend jaar weer van de titel afhouden


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 23-05-2016 16:29 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2016 15:23 schreef Daops het volgende:
Mooi dat het niet alleen door mijn Willem II-bril zichtbaar is.


Zelfs door mijn Feyenoord-bril is die NAC Breda-hoogmoedswaanzin duidelijk.
Echt de Brabantse club waar ik bij verre de meeste hekel aan heb.
Landelijk qua hekel staat voor mij Ajax (ja, ik krijg dat heus wel uit mijn vingers, hahahaha) op 1 met kort daar achter NAC.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-05-2016 17:12 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Sowieso vind ik Breda echt een wannabee Randstad-stad waar je eng van word. Ze willen liever daarbij horen dan een betere connectie opbouwen met andere grote steden in Brabant. Sneu, vind ik. Het Amsterdam van het zuiden, gadver.


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-05-2016 18:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Inderdaad, hoewel het hoogste gebouw daar toch echt nog steeds de kerktoren is. Sommigen spreken zelfs al met een harde G, no offense . Altijd een rare tegenstelling. NAC, de zogenaamde volksclub in een elitaire stad. Willem II, de zogenaamde elitaire club in een arbeidersstad.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-05-2016 21:04 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

voor ziyech hebben ze ook gewoon een boete betaald....
Iedereen wist dat er allerlei dingen niet klopten bij twente en dat er allerlei zaken naar boven zouden komen bij alle onderzoeken die liepen en daar lijken ze ook een beetje voor gestraft worden. Ik weet vrij zeker dat bij allerlei andere clubs zo wel binnen als buiten nederland vergelijkbare dingen gebeuren maar dat alleen omdat het financieel compleet misging bij twente nadat ze paar keer achter elkaar europees voetbal niet haalden maar wel wouden forceren het daar nu wel allemaal boven water komt.



scotfan
Usericon van scotfan
Posted 23-05-2016 21:21 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 23 mei 2016 13:36 schreef Buiksmurf het volgende:
Dat en die monsterlijk achterlijke supporters van ze die het maar over "Het avondje NAC" blijven hebben.

Avondje leedvermaak.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-05-2016 14:24 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Voor de liefhebbers, vanaf de 2e alinea even lezen

http://www.dekruikenzeiker.nl/?p=1044


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 24-05-2016 14:34 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Mooi stuk

Tot volgend seizoen wederom in De Kuip, heren.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 24-05-2016 14:35]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-05-2016 19:04 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Top vermaak altijd op die site.

En Buiksmurf. Volgend jaar even revancheren voor die belachelijke bekerwedstrijd.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-05-2016 15:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Komt zeker goed, prachtige beker-kraker was dat in de Kuip


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-05-2016 16:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2016 19:13 schreef Negatieveling het volgende:
Dat ben ik met je eens. Op de één of andere manier heb ik een grafhekel aan NAC.
+1 maar daarom mis ik ze juist wel in de eredivisie. Liever een team waar ik een hekel aan heb dan zo'n nietszeggende club als Willem twee.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-05-2016 16:18 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik woon zelf in Twente en als je dat supportersvolk hoort redeneren dat lijkt het haast alsof Twente slachtoffer is van de KNVB en de andere clubs......



Daops
Usericon van Daops
Posted 31-05-2016 15:05 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2016 16:15 schreef bokkie666 het volgende:
+1 maar daarom mis ik ze juist wel in de eredivisie. Liever een team waar ik een hekel aan heb dan zo'n nietszeggende club als Willem twee.
Snap ik wel, heb zelf ook weinig met de meeste andere clubs, puur omdat ik er geen fan van ben. Heb wel een hekel aan Vitesse en AZ vanwege de voor mij onbegrijpelijke clubcultuur en manier van support.

Oh well, meer dan een week later nog aan het nagenieten van de vernedering van NAC Hoewel ze zelf ongetwijfeld alweer obsessief naar verkochte seizoenskaarten per club aan het speuren zijn, en een standbeeld van zichzelf aan het boetseren zijn..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-05-2016 15:06]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 31-05-2016 15:51 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

AZ is redelijk saai maar brengt toch regelmatig best oke voetbal op de mat. Vitesse heeft echt een suf saai kut supporters sfeer maar voetballen doen ze er ook wel oke.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-06-2016 10:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2016 15:05 schreef Daops het volgende:
Oh well, meer dan een week later nog aan het nagenieten van de vernedering van NAC Hoewel ze zelf ongetwijfeld alweer obsessief naar verkochte seizoenskaarten per club aan het speuren zijn, en een standbeeld van zichzelf aan het boetseren zijn..


Hahaha de eerste post over hoeveel seizoenskaarten ze hebben verkocht is inderdaad alweer gepost op FB


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 02-06-2016 12:46 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik zag het ook gisteren, complete parodie op zichzelf


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-06-2016 8:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Leuk dit



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 14-07-2016 19:54 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

FOX Sports zendt Tweede Divisie uit

De wedstrijden van ons eerste elftal in de Tweede Divisie zijn vanaf dit seizoen te zien op FOX Sports. De clubs en de betaalzender sloten gisteren (dinsdag) een overeenkomst voor vijf jaar.

FOX Sports zendt vanaf de eerste speelronde wekelijks één wedstrijd live uit en maakt van de overige duels een samenvatting van tussen de drie en vijf minuten. De beelden zijn zaterdagavond te zien in een samenvattingsprogramma op de betaalzender. Op zondagochtend wordt de uitzending herhaald.

Met de vijfjarige deal is voorlopig nog geen televisiegeld gemoeid, omdat het uitzenden van de wedstrijden in de Tweede Divisie puur gaat om de exposure van de nieuwe competitie. Nog niet eerder is het voorgekomen dat een amateurcompetitie zo prominent in beeld wordt gebracht.

FC Lienden-Jong Vitesse (13 augustus) is de allereerste livewedstrijd die op het betaalde FOX-kanaal te zien is. FOX bepaalt in overleg iedere speelronde de ‘hoofdwedstrijd’, die door drie camera’s rechtstreeks wordt vastgelegd. De overige duels worden door één camera geregistreerd. De hoofdwedstrijd dient wel op zaterdag om 15.30 uur gespeeld te worden.

http://gvvv.nl/gvvv/nieuws/2016-2017/fox-sports-zendt-tweede-divisie-uit




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-07-2016 21:12 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Fucking hell zeg, er zijn ècht te veel sportzenders om te vullen

En ik maar denken dat met het beachvolleybal waar ik afgelopen weekend op Ziggo Sport mee werd geconfronteerd toch wel ultiem marginaal was.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-07-2016 8:57 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Hoe is de Twente saga nu eigenlijk afgelopen? Ik heb het door het EK niet echt meer gevolgd.



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen