IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 08-05-2014 23:08 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Dat soort clubs moeten gewoon aan het kunst gras. Was ook trouwens sprake van dat ze dat zouden aanschaffen, een echt grasveld onderhouden bleek te duur voor ze, in deze crisis tijd.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 09-05-2014 19:06 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

En alweer onweer en regen, is die pot van nec vervloekt ?


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-05-2014 19:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Geen idee, ik hoop op een reglementaire overwinning als het opnieuw afgelast wordt vanwege het veld. Alleen zal het wel vanwege de onweer zijn, en dan is het overmacht. Just our luck


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-05-2014 22:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Flikker dan ook verdomme maar op naar de biercompetitie met dit kutteam, wat een stelletje lamballerige dweilen. Gaat helemaal nergens meer over, ik schaam me kapot. Dit NEC heeft werkelijk waar niets in de Eredivisie te zoeken, zondag mag Sparta de trekker overhalen en dit zootje ongeregeld uit haar lijden verlossen.

Ma man man wat ben ik hier ziek van.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 10-05-2014 8:22 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Zuur voor je, Mark.
Voor Ajax wel weer gewoon punten als zo'n nikszeggende club promoveert.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-05-2014 19:32 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

En zo gaat het seizoen als een nachtkaars uit..

Vitesse - Groningen 0 - 1 '45 min

Ze zullen uit een ander vaatje moeten tappen..


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 10-05-2014 19:54 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Bizar wel....
Als je het niet red als Chelsea 2...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 10-05-2014 20:47 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

is de graafschap dan de enige gelderse club die de spreekwoordelijke eer moet en hopelijk kan redden?


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2014 13:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Daar lijkt het wel op, met die aantekening dat vistas uberhaupt al geen eer had om te redden.

Overigens, blijkbaar vind niet de hele wereld (inclusief de NEC supporter) NEC momenteel drama. Sterker nog, dit Chinese nep wielershirtjes bureau lijkt zich graag met ons te identificeren:

http://www.aliexpress.com/store/705924

Hun logo:



Ons lgo:



En voor de snuggeren: ja, ons logo was echt eerst


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 11-05-2014 15:22 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

de tering !!


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 12-05-2014 11:11 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2014 13:39 schreef Mark het volgende:
En voor de snuggeren: ja, ons logo was echt eerst


Nou dan kunnen jullie weer een nieuw embleem gaan verzinnen voor in de Jupiler League (heet dat nog steeds zo?) want NEC heeft tig logo's gehad in het verleden.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2014 12:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tig valt ook wel weer mee, zijn er een stuk of 5 geweest. Maar wat mij betreft gaan we volledig terug naar de basis, ook qua logo:



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-05-2014 12:14]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-05-2014 12:39 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Terug naar de basis kan wel eens het beste zijn wat NEC kan overkomen. Zoals eerder gezegd is dat bij ons ook gebeurd. Ondanks de vele sportieve dieptepunten van de afgelopen jaren, is de trots weer terug en komt de club steeds meer in handen van mensen met een clubhart.

Blijft klote, maar de Jupiler League voor even is zo verkeerd nog niet. Je bent nu de grote club, vrijere of geen combi's.. En in Groesbeek was het eigenlijk best gezellig


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 12-05-2014 12:47 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nou het gaat hopelijk toch gebeuren voor FC Dordrecht. Grote rivaal Sparta Rotterdam is het laatste obstakel, ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.


5 Euro's? Op je muil!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2014 13:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 12:39 schreef Daops het volgende:
Blijft klote, maar de Jupiler League voor even is zo verkeerd nog niet. Je bent nu de grote club, vrijere of geen combi's.. En in Groesbeek was het eigenlijk best gezellig


Alleen wordt er zeker niks live uitgezonden van de JL? Dus dan ben ik goed de sjaak in Engeland

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-05-2014 13:48]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-05-2014 13:53 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 13:48 schreef Mark het volgende:
Alleen wordt er zeker niks live uitgezonden van de JL? Dus dan ben ik goed de sjaak in Engeland
Dat is inderdaad niks nee. Zelfs hier in Nederland heb ik vrijwel geen samenvattingen meegekregen (lees: enkel de doelpunten), geen peil op dat Fox te trekken. Zelfs betaalabonnees moeten het vaak doen met live registraties van de beloftenteams waar niemand iets om geeft Minder legale streams wellicht?

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 12-05-2014 13:54]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-05-2014 14:22 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Zijn de samenvattingen niet te zien op de regionale zender? Omroep Gelderland had wel altijd zo een programma.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2014 14:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Samenvattingen? Wat moet ik met samenvattingen? Heb de afgelopen jaren zowat elke wedstrijd live gekeken. Denk dat ik er in 8 jaar tijd misschien 8 of 9 in totaal gemist heb. Alleen samenvattingen ga ik niet trekken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 12-05-2014 15:32 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 12 mei 2014 13:48 schreef Mark het volgende:
Alleen wordt er zeker niks live uitgezonden van de JL? Dus dan ben ik goed de sjaak in Engeland


Op Fox (de betaalkanalen) wordt regelmatig ook wedstrijden uit de Jupiler League uitgezonden, maar dan alleen interessante topwedstrijden, dus NEC zal wel niet aan bod komen.

quote:
Op 12 mei 2014 13:53 schreef Daops het volgende:
Dat is inderdaad niks nee. Zelfs hier in Nederland heb ik vrijwel geen samenvattingen meegekregen (lees: enkel de doelpunten), geen peil op dat Fox te trekken. Zelfs betaalabonnees moeten het vaak doen met live registraties van de beloftenteams waar niemand iets om geeft Minder legale streams wellicht?


Het schijnt dat je op onderstaande site alle wedstrijden van Fox en Sport 1 gratis kan kijken. Ik heb het nog niet geprobeerd, want ik hoorde het gisteren pas, maar ik ga het in het nieuwe seizoen zeker proberen.

http://voetbal.ikkijkonline.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 12-05-2014 15:36]


5 Euro's? Op je muil!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2014 15:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 15:32 schreef Sgeiterdt het volgende:
Op Fox (de betaalkanalen) wordt regelmatig ook wedstrijden uit de Jupiler League uitgezonden


Die werken niet in het buitenland, want daar hebben ze de rechten niet. De streams die ik had waren officiele Fox sports streams (eredivisie.livesprots.tv) waar je tegen betaling van £5 per maand alle wedstrijden live kon zien, maar dat was dus alleen maar Eredivisie.

Godver godver godver, alsof het al niet erg genoeg was


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 12-05-2014 15:57 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Dat is jammer, dan zou ik op die site kijken die ik gepost heb, misschien kan je via daar wel kijken.


5 Euro's? Op je muil!!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-05-2014 18:05 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Mark, jij zit toch in Engeland als ik het goed heb ?

Zou ik lekker naar een Engels clubje gaan kijken, beleef je meer lol aan dan het drama voetbal wat we hier vaak hebben.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 12-05-2014 21:47 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

hier lukt het vaak wel: http://www.frombar.com/



I am mine own redeemer...!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-05-2014 23:03 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 14:49 schreef Mark het volgende:
Samenvattingen? Wat moet ik met samenvattingen? Heb de afgelopen jaren zowat elke wedstrijd live gekeken. Denk dat ik er in 8 jaar tijd misschien 8 of 9 in totaal gemist heb. Alleen samenvattingen ga ik niet trekken


Jij hebt dus echt zo'n 250 keer twee helften van begin tot eind gezien? Nooit eens weggezapt of de afwas gaan doen tijdens, zeg, NEC - VVV? Wow...!



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-05-2014 23:10 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Dat... en als het goed is zit die in Engeland, het voetbal paradijs !


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen