IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-07-2016 10:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mogen gewoon in de Eredivisie blijven. De Graafschap alsnog definitief gedegradeerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-07-2016 10:26 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Zoveel drama voor niks dus...



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-07-2016 13:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Omdat de KNVB zo corrupt en wisselvallig als de neten is, ja. Het is uiteraard een belachelijk besluit.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-07-2016 13:48]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-07-2016 15:00 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Goh, Ajax speelt thuis gelijk tegen FC Tzatziki. Wie had dat nou gedacht?

En wanneer verdwijnt Cillessen eens van de voetbalvelden. Begint tijd te worden. Vorm, Zoet, Krul, Vermeer... stuk voor stuk betere Nederlandse keepers die zwaar worden genegeerd door de KNJB.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 27-07-2016 15:01]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2016 16:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en die Pizzaman?


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-07-2016 16:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 16:23 schreef Hypnos het volgende:
en die Pizzaman?


Geen prof meer:

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/297320/verhoeven-neemt-afscheid-van-betaald-voetbal/



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-10-2016 12:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Willem II en Feyenoord zijn goede vrienden?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-10-2016 19:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Die stewards doen ook lekker veel zeg, lopen gewoon weg





TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-10-2016 19:28 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Sparta doet het lekker nu.
Die kut lampen er mooi uitgetieft.


TUFKAM


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-03-2017 12:08 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Het is zo stil hier...



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-03-2017 13:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Allemoal kut.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 27-03-2017 18:36 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

haha,
ik vind eigenlijk dat we een buitenlandse bondscoach moeten nemen. Vorige keer was Klopp volgens mij zelfs beschikbaar maar nu is er niet echt een echte goede coach met recente successen beschikbaar. Ik denk dat een echt goede coach ook mee kan denken met het helpen om het niveau van het nederlands club voetbal op te krikken.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-03-2017 19:07 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2017 12:08 schreef williamblake het volgende:
Het is zo stil hier...


Het moet hier ook over voetbal gaan. In Nederland heb ik dat al even niet meer gezien...



Daops
Usericon van Daops
Posted 29-03-2017 10:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak, ondanks het niet al te beste spel. Niemand hier die verwacht had dat we in deze fase 9e zouden staan. Playoffs voor Europees voetbal zouden een leuk extraatje zijn. Maar bovenal, geen degradatiezorgen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-03-2017 13:18 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Pastoor moet er uit bij ons. dit kan zo echt niet langer. hoogtepunt winnen van feyenoord. dieptepunt verliezen van vitesse in de beker.


TUFKAM


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-03-2017 15:15 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hee, zie nou pas dat jij het bent. Lang geleden, alles goed?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-03-2017 15:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2017 13:18 schreef TUFKAM het volgende:
Pastoor moet er uit bij ons. dit kan zo echt niet langer. hoogtepunt winnen van feyenoord. dieptepunt verliezen van vitesse in de beker.


En dan? Denk je dat iemand anders meer uit die groep spelers gaat halen dan Pastoor tot nu toe doet? Lijkt me niet heel veel extra in te zitten.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-03-2017 16:49 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Maakt veel verkeerde keuzes, oa het niet opstellen van brogno. als ie dat wel had gedaan hadden we op zeker een paar plekken hoger gestaan. dus ja, ik denk dat een ander het wel beter kan met deze spelersgroep.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 29-03-2017 16:50]


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-04-2017 17:48 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Wordt wel tobben voor jullie. Dat wel. Maar of dat nou aan Pastoor ligt...?

Het kan ook erger. Je zult fan zijn van Almere City zeg.

https://youtu.be/bv0tzmGykAk

Sorry, de embed-link wil niet via de telefoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-04-2017 17:49]



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-04-2017 17:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zag hem net ook! LOL!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-04-2017 19:58 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2017 17:48 schreef Negatieveling het volgende:
Wordt wel tobben voor jullie. Dat wel. Maar of dat nou aan Pastoor ligt...?

Het kan ook erger. Je zult fan zijn van Almere City zeg.

https://youtu.be/bv0tzmGykAk

Sorry, de embed-link wil niet via de telefoon.


Zoek even pastoor zijn laatste tv interview op dan weet je meteen waar het aan leg


TUFKAM


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-04-2017 10:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Drie jaar geleden stond PAstoor ook aan de basis van onze degradatie. Misschien dat Sparta over een jaar of twee Hyballa kan aantrekken voor consistentie?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 21-04-2017 13:27 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Ik had min of meer deze week wel het ontslag van Pastoor verwacht.....



TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-09-2021 17:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Willem II - PSV kijken met Portugees commentaar. Omdat espn besloten heeft om alle live wedstrijden op kanaal 2 uit te zenden. En ik heb alleen 1.

Net alsof je op vakantie bent, lol

http://livetv.sx/enx/




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-09-2021 17:29]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-09-2021 17:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Jij gaat toch naar Las Vegas op vakantie en niet naar Sint-Petersburg?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen