IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-05-2014 23:27 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 23:10 schreef Masturbator het volgende:
Dat... en als het goed is zit die in Engeland, het voetbal paradijs !


Ja, dat kun je mooi zeggen. Tot je Stoke City - Fulham (om maar eens een dwarsstraat te noemen) van begin tot eind gaat kijken. Dan zou je ook haast wensen dat je blind geboren was.



Daops
Usericon van Daops
Posted 13-05-2014 10:22 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 18:05 schreef Masturbator het volgende:
Mark, jij zit toch in Engeland als ik het goed heb ?

Zou ik lekker naar een Engels clubje gaan kijken, beleef je meer lol aan dan het drama voetbal wat we hier vaak hebben.
Zie hier het verschil tussen toeschouwer en supporter


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2014 10:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 23:03 schreef Negatieveling het volgende:
Jij hebt dus echt zo'n 250 keer twee helften van begin tot eind gezien? Nooit eens weggezapt of de afwas gaan doen tijdens, zeg, NEC - VVV? Wow...!


Klopt. Ik ben geen voetballiefhebber, ik ben een NEC fan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2014 10:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 18:05 schreef Masturbator het volgende:
Mark, jij zit toch in Engeland als ik het goed heb ?

Zou ik lekker naar een Engels clubje gaan kijken, beleef je meer lol aan dan het drama voetbal wat we hier vaak hebben.


Ik ga soms ook naar wedstrijden van Sheffield Wednesday of zo, maar NEC is mijn club. Wedstrijdje kijken is leuk, maar er is een groot verschil tussen een wedstrijd kijken en een wedstrijd beleven. Champion's League en Engelse competitie etc kijk ik, NEC (en ook het Nederlands Elftal, in mindere mate) beleef ik. Is een groot verschil, maar dat snap je of dat snap je niet. Is niet echt uit te leggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-05-2014 10:36]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-05-2014 23:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2014 10:35 schreef Mark het volgende:
Klopt. Ik ben geen voetballiefhebber, ik ben een NEC fan.


Een maatje van me is ook NEC-fan, en die heeft zo'n beetje iedere thuiswedstrijd dan ook in het stadion gezeten. Daar knapte hij bepaald niet van op, in de regel. Benieuwd of hij in het Jupiler League-seizoen volhardt en zijn seizoenkaart behoudt. Er zijn grenzen aan de zelfkastijding, nietwaar?



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 14-05-2014 6:13 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Ja, dat is toch zeker wel echte club liefde. Wat te denken van een Sparta bijvoorbeeld ook ? Die hebben volgens mij niet een wedstrijd gewonnen in de jupiler, en hebben pas nu in de nacompetitie gewonnen. Over bizar gesproken, daar gaat het volgens mij al 4 jaar echt super slecht mee. Mij niet gezien.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-05-2014 10:13 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2014 23:19 schreef Negatieveling het volgende:
Een maatje van me is ook NEC-fan, en die heeft zo'n beetje iedere thuiswedstrijd dan ook in het stadion gezeten. Daar knapte hij bepaald niet van op, in de regel. Benieuwd of hij in het Jupiler League-seizoen volhardt en zijn seizoenkaart behoudt. Er zijn grenzen aan de zelfkastijding, nietwaar?
Als hij supporter is (en geen toeschouwer) zal ie niet eens twijfelen. Wij hebben met Willem II twee geweldige seizoenen in de Juup gehad qua beleving. Je moet er niet te lang blijven hangen (zie het als tussenjaren), maar je bent wel ineens de grootste club. De massale tripjes naar o.a. Volendam, Sittard en zelfs Groesbeek (zonder al die opgefokte regeltjes, lokale horeca dolblij qua omzet) zal ik nooit vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 15-05-2014 10:14]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-05-2014 14:26 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het is een echte supporter voor zo ver ik kan inschatten, hij zit echt al seizoenenlang iedere wedstrijd op de tribune. En laten we wel wezen: het mag dan Eredivisie geweest zijn de afgelopen jaren, maar voor een lekkere pot voetbal kwam je niet naar de Goffert...

Op de een of andere manier heb ik er niet veel vertrouwen in dat het bij NEC ten goede gaat keren. De heren die het daar voor het zeggen hebben, hebben nog niet van veel visie of kennis blijk gegeven tot op heden.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2014 17:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nope, is een puinzooi. In de afgelopen jaren is er veel te veel feitelijke macht uit handen gegeven aan investeerders, maar tussen de investeerders onderling botert het niet en iedereen loopt maar hun eigen pionnetjes vooruit te schuiven. Ophof kwam blijkbaar uit de stal van Van Delft, maar Boekhoorn is met afstand de grootste investeerder en die heeft het helemaal gehad met de Van Delft kliek. En omdat geen van deze mannen daadwerkelijk een bestuurspositie heeft, kun je ook niemand wegsturen. De mensen die de problemen hebben veroorzaakt zijn dezelfde mensen van wie de club zichzelf financieel afhankelijk gemaakt heeft voor overleving. Dus dat schiet niet op. We moeten terug naar de basis; sluitende begroting, en investeringen alleen als extraatje, niet als noodzakelijk om de eigen broek op te houden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-05-2014 22:23 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nou de eerste wedstrijd tussen Sparta en FC Dordrecht is in 2-2 geëindigd, dat moeten we zondag thuis in Dordrecht af kunnen maken lijkt mij!


5 Euro's? Op je muil!!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 15-05-2014 22:27 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2014 22:23 schreef Sgeiterdt het volgende:
Nou de eerste wedstrijd tussen Sparta en FC Dordrecht is in 2-2 geëindigd, dat moeten we zondag thuis in Dordrecht af kunnen maken lijkt mij!


Ja... want de verdediging van Dordt is bijzonder sterk...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-05-2014 12:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2014 22:23 schreef Sgeiterdt het volgende:
Nou de eerste wedstrijd tussen Sparta en FC Dordrecht is in 2-2 geëindigd, dat moeten we zondag thuis in Dordrecht af kunnen maken lijkt mij!


Succes. Kunnen jullie daarna Loen terugsturen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 16-05-2014 21:15 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

de hce begint zo op de jupiler league te lijken:

willem II, gae, cambuur, kowet, zwolle, excelsior, dordrecht/sparta... en dan nog clubs die hun beste tijd ook hebben gehad: nac, ado, heracles...



[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 16-05-2014 21:16]


I am mine own redeemer...!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-05-2014 16:45 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Dag Sparta en hallo Eredivisie!!

Wat een wedstrijd zeg, maar wat ben ik trots op mijn cluppie.


5 Euro's? Op je muil!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2014 17:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2014 16:45 schreef Sgeiterdt het volgende:
Dag Sparta en hallo Eredivisie!!

Wat een wedstrijd zeg, maar wat ben ik trots op mijn cluppie.
Gefeliciteerd! Dik verdiend op basis van het hele seizoen. Zeer gunstig voor ons ook dat RKC eruit ligt, met al die clubs in de regio.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-05-2014 17:42 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Thanks en tot volgend seizoen!


5 Euro's? Op je muil!!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 18-05-2014 18:47 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

FC Grunn gaat Europa in!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-05-2014 23:54 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Foto van de huldiging van FC Dordrecht!



5 Euro's? Op je muil!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-05-2014 10:43 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hier alweer een maand geleden.. Wat nou WK



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-05-2014 20:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2014 23:54 schreef Sgeiterdt het volgende:
Foto van de huldiging van FC Dordrecht!




Waar sta jij?


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-05-2014 22:03 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik kon er helaas niet bij zijn, ik heb het bekeken op TV Rijnmond.


5 Euro's? Op je muil!!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 09-08-2014 20:37 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Zo de eerste punten zijn binnen, FC Dordrecht heeft met 1-2 gewonnen van SC Heerenveen!


5 Euro's? Op je muil!!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 09-08-2014 23:50 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Ja, dat is een weer een mooi dieptepuntje voor het Nederlandse voetbal, de tering.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-08-2014 12:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2014 20:37 schreef Sgeiterdt het volgende:
Zo de eerste punten zijn binnen, FC Dordrecht heeft met 1-2 gewonnen van SC Heerenveen!


Als Feyenoord teleurstelt dit seizoen, kan ik nog altijd supporteren voor Dordrecht


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-08-2014 13:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vandaag voor het eerst in 5 jaar dat ik mijn ploegie via de radio moet volgen Dit gaat een lang seizoen worden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen