IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-02-2016 1:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Blind is m.i. eerder een linkshalf die back speelt.
Klein volume, redelijk goed qua passing.

Deze Buttner heeft vroeger linksbuiten gestaan. Ziet er mij ook redelijk fysiek uit.
Ik verwacht diepgang van hem op de flank, rushes en drive naar voren.

Al was het maar om de Madonna van Destelbergen niet meer op back te zien.


En nu gaan we vegen


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-02-2016 18:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Pff, hoe lang gaat dit nog door


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-02-2016 19:08 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Buttner, zéér goed, nu al aanwinst.

Feyenooit.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-02-2016 19:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2016 19:08 schreef caron het volgende:
Feyenooit.


Dat begint toch wel onwaarschijnlijke vormen aan te nemen daar zeg, op het moment winnen ze denkelijk nog niet eens van 11 bushokjes.

Het woord 'crisis' wordt in het voetbal al zo veel gebruikt, dat er zo onderhand een geheel nieuwe term nodig is om dit niveau van treurnis te omschrijven.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 15-02-2016 21:57 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik gok dat AZ alsnog 3de word heracles word denk ik 4de.
Als psv focus houd dan worden ze gewoon kampioen.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-02-2016 23:47 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

PSV wordt denk ik wel kampioen. Ajax lijkt niet bij machte om tegenstanders de wil op te leggen, dat zal ze op gaan breken. AZ zie ik inderdaad wel derde worden. Feyenoord wordt met hangen en wurgen vierde.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-02-2016 12:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

NEC heeft de vrije val in gezet, maar goed, niet degraderen was de doelstelling en die is gehaald. Play-offs zou leuk zijn, maar ik denk dat het ergens tussen plek 10 en 12 gaat worden.

AZ en Utrecht duidelijk in opmars. Feyenoord moet echt gaan uitkijken nu, want de 4e of zelfs 5e plek wordt nog lastig als deze negatieve spiraal lang aanhoudt. Afgezien van PSV en Ajax denk ik dat AZ, Heracles, Utrecht en ook vistas allemaal boven de Rotterdammers kunnen eindigen. Zelfs FC Groningen is niet ondenkbaar als die hun draai weer vinden. Dan sta je met je kampieonsaspiraties opeens gewoon 8e of 9e aan het eind van de rit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-02-2016 19:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nou en, we hebben de beker nog


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-02-2016 19:14 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2016 19:33 schreef Negatieveling het volgende:
Dat begint toch wel onwaarschijnlijke vormen aan te nemen daar zeg, op het moment winnen ze denkelijk nog niet eens van 11 bushokjes.

Het woord 'crisis' wordt in het voetbal al zo veel gebruikt, dat er zo onderhand een geheel nieuwe term nodig is om dit niveau van treurnis te omschrijven.
Ik vind het nogal overdreven allemaal. Feijenoord heeft er wel veel slechter voor gestaan. Ze staan nu nog gewoon in het linkerrijtje.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-02-2016 19:17 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 19:14 schreef bokkie666 het volgende:
Ik vind het nogal overdreven allemaal. Feijenoord heeft er wel veel slechter voor gestaan. Ze staan nu nog gewoon in het linkerrijtje.


Alleen heeft FeYenoord in het bestaan van de club nog nooit 7 keer op rij verloren. En om eerlijk te zijn, zie ik het tegen Roda JC, AZ (beker) en FC Utrecht ook zeer somber in. 9 keer op rij verliezen in de competitie dat lukt zelfs de meeste echte degradatie kandidaten niet.
En waar het aan ligt? Dat mag Joost weten. Dit is dezelfde ploeg met dezelfde trainer die het seizoen gewoon goed begon.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-02-2016 19:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 19:17 schreef Buiksmurf het volgende:
Alleen heeft FeYenoord in het bestaan van de club nog nooit 7 keer op rij verloren. En om eerlijk te zijn, zie ik het tegen Roda JC, AZ (beker) en FC Utrecht ook zeer somber in. 9 keer op rij verliezen in de competitie dat lukt zelfs de meeste echte degradatie kandidaten niet.
En waar het aan ligt? Dat mag Joost weten. Dit is dezelfde ploeg met dezelfde trainer die het seizoen gewoon goed begon.


Begonnen zij zo goed, of kwamen de andere ploegen gewoon wat langzamer op gang?

Een van de beginnersfouten die hij maakt, is dat hij praktisch elke wedstrijd weer met een andere basisopstelling komt. Ook al gaat het wat minder, soms moet je spelers toch eens laten staan, zodat de automatismen in kunnen slijpen.

Aan het feit dat hij niet weet hoe hij het moet aanpakken als het even wat minder gaat, merk je zijn onervarenheid als trainer.

En daarnaast vraag ik me af hoe je het sowieso voor elkaar krijgt om dergelijke blunders als in de afgelopen wedstrijd te maken... Maar ook dat zal met een stukje vertrouwen te maken hebben of voornamelijk het ontbreken ervan, omdat elke speler (onbewust) bang is dat hij er zo maar naast kan staan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-02-2016 19:44 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 19:17 schreef Buiksmurf het volgende:
Alleen heeft FeYenoord in het bestaan van de club nog nooit 7 keer op rij verloren.
Totaal niet van belang dit soort nutteloze statistiekjes. Ik word daar zo moe van. Scorebordjournalistiek! En ze hebben nog nooit een wedstrijd gewonnen die op een dinsdagavond in februari om half zes begon bij een temperatuur van boven de tien graden, dus het kon nog wel eens lastig worden!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-02-2016 19:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 19:44 schreef bokkie666 het volgende:
Totaal niet van belang dit soort nutteloze statistiekjes. Ik word daar zo moe van. Scorebordjournalistiek! En ze hebben nog nooit een wedstrijd gewonnen die op een dinsdagavond in februari om half zes begon bij een temperatuur van boven de tien graden, dus het kon nog wel eens lastig worden!


Niet met elkaar te vergelijken.

Afgelopen wedstrijd stond Gio met de tranen in zijn ogen van moedeloosheid. En na, wat was het, een minuut of 20, na de tegengoal gingen de kopjes al hangen, omdat de spelers het ook niet meer wisten na zoveel tegenslag. En probeer dan het moraal maar weer eens een beetje op te krikken. Als je eenmaal in die negatieve spiraal, die vicieuze cirkel zit, is het lastig om daaruit te komen.

Tussendoor een keer een wedstrijd verliezen is een heel ander verhaal. Soms zijn die zelfs half ingecalculeerd omdat spelers rust gegund wordt of iets dergelijks (de reden waarom Ajax de laatste tijd zo snel uit de beker ligt...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 02-03-2016 22:08 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Die keeper van vvsb, nu tegen utereg.

Edit. Nou ja, tot minuut 70+iets, iig.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 02-03-2016 22:20]


VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-03-2016 22:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het zal wel niet zo mogen zijn. Was me een stunt geweest anders!



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-03-2016 23:01 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Toch nog naar de finale!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2016 10:22 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Herinneren jullie je nog Michel Preud'Homme als trainer van Twente?

Wat waren toen jullie impressies van de man?


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2016 10:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 19:44 schreef bokkie666 het volgende:
Totaal niet van belang dit soort nutteloze statistiekjes. Ik word daar zo moe van. Scorebordjournalistiek! En ze hebben nog nooit een wedstrijd gewonnen die op een dinsdagavond in februari om half zes begon bij een temperatuur van boven de tien graden, dus het kon nog wel eens lastig worden!


Vintage bokkie.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2016 10:28 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 19:17 schreef Buiksmurf het volgende:
Alleen heeft FeYenoord in het bestaan van de club nog nooit 7 keer op rij verloren. En om eerlijk te zijn, zie ik het tegen Roda JC, AZ (beker) en FC Utrecht ook zeer somber in. 9 keer op rij verliezen in de competitie dat lukt zelfs de meeste echte degradatie kandidaten niet.
En waar het aan ligt? Dat mag Joost weten. Dit is dezelfde ploeg met dezelfde trainer die het seizoen gewoon goed begon.


Gio weet het niet meer.
Krijgt nu zogezegd assistentie van Advocaat maar het is gewoon Dickie die komt overnemen.

Feyenoord heeft de ervaring verloren van het momentum.
Als je al zolang geen echte contender meer bent geweest, verlies je de vastberadenheid om het af te maken op de cruciale momenten.

Standard heeft dat in België 25 jaar gehad, Club nu ook al 12 seizoenen.

Ik heb best wel sympathie voor Feyenoord, best vintage.
Samen met Ajax dé traditie.
Vrij hysterisch hoe Club Brugge zich in alles met Feyenoord wilt identificeren. Enkel de schraalheidsfactor van de die hard fans, is identiek.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-03-2016 11:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Noem eens een voetbalploeg waarvan de die hard-fans niet schraal zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2016 12:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Anderlecht.

Je moet die-hard wel niet interpreteren als degenen die altijd samen met een supportersbus ook naar alle away-games trekken.

De echte fans die de ziel van de club in zich dragen.
RSCA heeft altijd synoniem gestaan voor combinatievoetbal mét techniek en flash.
Rensenbrink, Lozano, Stoica, la classe totale.
In de jaren '80 was dat nog redelijk groot aanwezig op de tribunes toen mijn grootvader mij mee nam.
Allemaal deftig gekleed, met hoed, niet luid brullen maar minzaam rechtstaan en applaudiseren bij hoogstandjes.

Club Brugge's fanschare heeft altijd synoniem gestaan met lomp kick and rush, Gert Verheyen en vulgariteit.
Net zoals de kinesist die onlangs de broek af trok van een tegenspeler of de zoon van Vital Borkelmans die opgepakt is door hooliganisme door een Napolitaan om zijn hoofd te schoppen.

Rsca, het instituut.
Club, het plebs.


En nu gaan we vegen


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 05-03-2016 15:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2016 10:22 schreef caron het volgende:
Herinneren jullie je nog Michel Preud'Homme als trainer van Twente?

Wat waren toen jullie impressies van de man?


als een goede maar wat intense trainer.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-03-2016 15:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2016 12:09 schreef caron het volgende:
Anderlecht.

Je moet die-hard wel niet interpreteren als degenen die altijd samen met een supportersbus ook naar alle away-games trekken.

De echte fans die de ziel van de club in zich dragen.
RSCA heeft altijd synoniem gestaan voor combinatievoetbal mét techniek en flash.
Rensenbrink, Lozano, Stoica, la classe totale.
In de jaren '80 was dat nog redelijk groot aanwezig op de tribunes toen mijn grootvader mij mee nam.
Allemaal deftig gekleed, met hoed, niet luid brullen maar minzaam rechtstaan en applaudiseren bij hoogstandjes.

Club Brugge's fanschare heeft altijd synoniem gestaan met lomp kick and rush, Gert Verheyen en vulgariteit.
Net zoals de kinesist die onlangs de broek af trok van een tegenspeler of de zoon van Vital Borkelmans die opgepakt is door hooliganisme door een Napolitaan om zijn hoofd te schoppen.

Rsca, het instituut.
Club, het plebs.

Spelen jullie dan ook een Falkenbach-muziekje op de achtergrond?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2016 15:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Johan Verminnen en Stromae.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-03-2016 0:22 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Daar zijn 'we' goed weggekomen dit weekend. Alles nog ruimschoots in eigen hand.



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen