IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 11-08-2014 20:04 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Kwam feyenooit even goed weg deze speelronde... niet te doen ! Ajax wordt met twee vingers in de neus kampioen, als je zo overtuigend je eerste wedstrijd wint.

[Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 11-08-2014 20:04]


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2014 21:42 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Heb jij de hele wedstrijd gezien?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-08-2014 21:43 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 augustus 2014 21:42 schreef Count Steel het volgende:
Heb jij de hele wedstrijd gezien?


Duidelijk niet. Aangezien er totaal niets overtuigends aan was. Alleen de zwaar geflatteerde eindscore. Zelfs De Boer zei dat het net zo goed 2-2 had kunnen zijn op het eind.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 11-08-2014 21:44]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2014 21:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2014 21:43 schreef Marcel H. het volgende:
Duidelijk niet. Aangezien er totaal niets overtuigends aan was. Alleen de zwaar geflatteerde eindscore. Zelfs De Boer zei dat het net zo goed 2-2 had kunnen zijn op het eind.


Hij zei 6-6 (tegenover Fox Sports).

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 11-08-2014 21:48]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2014 21:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Precies, dank u.

7-7 had Frank de Boer het volgens mij zelfs over. Ik vond AJAX verdedigend echt verschrikkelijk, leek soms echt nergens op.

Edit: lol, over 4 posts is het 15-15.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 11-08-2014 21:48]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2014 21:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2014 21:47 schreef Count Steel het volgende:
Precies, dank u.

7-7 had Frank de Boer het volgens mij zelfs over. Ik vond AJAX verdedigend echt verschrikkelijk, leek soms echt nergens op.

Edit: lol, over 4 posts is het 15-15.


Van der Hoorn was inderdaad echt heel erg slecht. Maar ja, de scorebordjournalisten onder ons zien alleen zijn doelpunt...
(Tegendoelpunt was zijn schuld. Hij had rood moeten hebben vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler, enz. etc.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-08-2014 21:53 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 augustus 2014 21:47 schreef Count Steel het volgende:
Precies, dank u.

7-7 had Frank de Boer het volgens mij zelfs over. Ik vond AJAX verdedigend echt verschrikkelijk, leek soms echt nergens op.

Edit: lol, over 4 posts is het 15-15.


Oh ja 7-7, hoe kon ik 2-2 denken?
Net even het NOS Studio Sport filmpje opgezocht en daar zegt hij na afloop van de wedstrijd inderdaad 7-7.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-12-2014 10:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Toch erg treurig om te zien dat Feyenoord, Dordrecht en NEC blijkbaar de enige drie clubs in het Nederland betaald voetbal zijn die zo nu en dan nog eens naar hun fans luisteren. Alle andere clubs hebben voor de nieuwe competitiestructuur gestemd, met behoud van de beloftenteams en de toevoeging van nog meer beloftenteams inde nieuwe tweede divisie. Wel trots op mijn cluppie, maar het blijft in en in treurig in zijn algemeenheid.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-12-2014 10:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hmmm. Volgens andere bronnen waren de tegenstemmers Sparta, Den Bosch en Dordrecht. Wat een kutclub heb ik toch ook


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-01-2015 14:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Iemand die iets meer kan vertellen over Stefano Denswil? Blijkbaar neemt Club hem transfervrij over van Ajax. Goeie speler?


Faustian Spirit of the Earth


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-01-2015 17:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

In potentie wel denk ik.

Hij was nog niet doorgebroken als basisspeler, maar aangezien zijn contract dit seizoen afloopt en hij nog steeds geen basisplek had, wilde hij die niet verlengen.

Het frappante is alleen dat hij de beoogde opvolger van Moisander was, die sowieso al weg zou gaan. Maar dat gaat dus even niet door.

Ik vond hem in ieder geval niet minder dan Moisander, alhoewel dat (vooral de laatste tijd) misschien wel meer over Moisander zegt... Maar als je kijkt waar door Ajax opgeleide verdedigers regelmatig terechtkomen, heb je er waarschijnlijk wel een goede aan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-01-2015 18:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Okido

Nog een vraagje: hoe komt het eigenlijk dat Ruud Vormer zo weinig speelde bij Feyenoord? Die is bij Club uitgegroeid tot een énorm belangrijke pion op het middenveld en fungeert als een echte box-to-box speler, die regelmatig z'n doelpuntje meepikt en ook een controlerende rol heeft.


Faustian Spirit of the Earth


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-01-2015 19:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2015 18:58 schreef cataclysm child het volgende:
Okido

Nog een vraagje: hoe komt het eigenlijk dat Ruud Vormer zo weinig speelde bij Feyenoord? Die is bij Club uitgegroeid tot een énorm belangrijke pion op het middenveld en fungeert als een echte box-to-box speler, die regelmatig z'n doelpuntje meepikt en ook een controlerende rol heeft.


Te veel concurrentie op het middenveld denk ik. Hij kwam transfervrij van Roda JC over. Dan is het wel de vraag of hij mee kan komen. Maar zijn probleem vooral was dat Feyenoord Clasie op die positie heeft.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 05-01-2015 15:11 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 4 januari 2015 19:27 schreef altx het volgende:
Te veel concurrentie op het middenveld denk ik. Hij kwam transfervrij van Roda JC over. Dan is het wel de vraag of hij mee kan komen. Maar zijn probleem vooral was dat Feyenoord Clasie op die positie heeft.


Altijd tikje breed bij hem, terwijl hij een uitstekende pass en trap heeft.
Maar leuk voor hem dat hij het nu goed doet bij Brugge, ik vond het een prima 12/13e man.



OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 04-05-2015 9:33 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Mag de titel veranderd worden

Gisteren heerlijk feestje gevierd in de Kuip.
De glimlach gaat voorlopig niet meer van mijn gezicht!!




Hier had uw advertentie kunnen staan!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 14:37 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Vormer is eigenlijk een verloren geboren Bruggeling.

Lelijk wezen, fout kapsel, korte benen, domme motoriek en bonken maar.

Club Brugge a la caisse.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 14:38 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2015 14:37 schreef caron het volgende:
Vormer is eigenlijk een verloren geboren Bruggeling.

Lelijk wezen, fout kapsel, korte benen, domme motoriek en bonken maar.

Club Brugge a la caisse.


Dat terwijl Denswil bij Club er niet in geraakt omwille van zijn Ajax-scholing.

Daar zit nog iets teveel voetbal in, in die jongen.


En nu gaan we vegen


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2015 10:29 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Wat een afsluiter van een geweldig seizoen in Leeuwarden gisteren, inclusief feestje langs de snelweg op de terugweg


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-05-2015 11:01 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ondanks het feit dat FC Dordrecht al gedegradeerd is, was de overwinning op Ajax wel een mooie seizoensafsluiter.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 18-05-2015 11:01]


5 Euro's? Op je muil!!


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 18-05-2015 13:46 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Wat een wedstrijd in Breda gisteren
Danny Hoesen heeft zijn aankoopbedrag dan eindelijk terugverdiend!


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-05-2015 14:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Door de 4-5 te scoren in een wedstrijd die er niet meer toe deed? Mwoah, ik had liever gezien dat hij er op andere momenten dit seizoen had gestaan.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2015 16:05 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Als die 4-5 NAC nog meer gedemoraliseerd heeft voor de nacompetitie, is dat een goede zaak natuurlijk


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 18-05-2015 20:24 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

door die 4-5 overwinning komen de TV-gelden op €700.00 meer dan wanneer er verloren werd.


Hier had uw advertentie kunnen staan!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2015 20:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2015 20:24 schreef OZZWorks het volgende:
€700.00


Raar bedrag.

Staat je punt op de verkeerde plek? Moet het een komma zijn? Ben je een 0 vergeten?



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-05-2015 20:29]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 18-05-2015 21:17 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

0 vergeten inderdaad


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen