IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 11:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Een man uit Denver City (Texas) heeft aangekondigd morgen een video vrij te geven die onomstotelijk het bestaan van grijze aliens van ongeveer 1,20 meter bewijst. Jeff Peckman (foto) vertoont morgen tijdens een persconferentie beelden van een alien, die knipperend met zijn ogen door een raam kijkt en een kamer bestudeert. Dat meldt Fox News.

De beelden werden opgenomen met een infraroodcamera. Journalisten die niet gelijk om zijn, krijgen ander ''geloofwaardig'' beeldmateriaal te zien. De 54-jarige Peckman probeert de gemeente te bewegen een commissie in te stellen om de stad voor te bereiden op bezoeken door buitenaardse wezens.


Nou... ben benieuwd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 29-05-2008 11:57 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Waarom wacht hij tot morgen??
Spanning opbouwen ofzo?

Benn u ook wel benieuwd.


Het is de lichtinval ;')


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-05-2008 12:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 15:24 schreef Jenje het volgende:
welke rondheid




De wereld is ook helemaal geen bol, meer een aardappel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 12:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En nog eentje van gisteren:

Op het Vietnamese eiland Phu Quoc zou gisteren een UFO zijn neergestort. Bewoners van het eiland hoorden een harde knal en vonden later stukken metaal langs de kust. Het grootste brokstuk was zo'n anderhalve meter lang.

'Gewoon' vliegtuig

The Sun meldt op gezag van het Vietnamese ANP dat de explosie op zo'n acht kilometer hoogte plaatsvond. Het zou een 'gewoon' vliegtuig geweest kunnen zijn, maar nergens in de wijde omgeving worden toestellen vermist. Soldaten zijn erop uitgestuurd om naar overlevenden te zoeken, maar behalve de al genoemde brokstukken, is niets gevonden.

De vice-bevelhebber van de Cambodjaanse luchtmacht meldde gisteren dat een buitenlands vliegtuig bij Phu Quoc was neergestort, maar hij trok die verklaring later weer in


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-05-2008 12:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 12:42 schreef kwelgeest het volgende:
Bewoners van het eiland hoorden een harde knal



er zitten UFO's in mijn aarsch!!


signature


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-05-2008 12:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 12:42 schreef kwelgeest het volgende:
En nog eentje van gisteren:

Op het Vietnamese eiland Phu Quoc zou gisteren een UFO zijn neergestort. Bewoners van het eiland hoorden een harde knal en vonden later stukken metaal langs de kust. Het grootste brokstuk was zo'n anderhalve meter lang.

'Gewoon' vliegtuig

The Sun meldt op gezag van het Vietnamese ANP dat de explosie op zo'n acht kilometer hoogte plaatsvond. Het zou een 'gewoon' vliegtuig geweest kunnen zijn, maar nergens in de wijde omgeving worden toestellen vermist. Soldaten zijn erop uitgestuurd om naar overlevenden te zoeken, maar behalve de al genoemde brokstukken, is niets gevonden.

De vice-bevelhebber van de Cambodjaanse luchtmacht meldde gisteren dat een buitenlands vliegtuig bij Phu Quoc was neergestort, maar hij trok die verklaring later weer in

Hoe gaaf als het buitenaards is, dan heb je de technologie om miljoenen lichtjaren naar de aarde te reizen.. en dan ontploft je schip op 8 km van de grond


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 12:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 12:55 schreef Daops het volgende:
Hoe gaaf als het buitenaards is, dan heb je de technologie om miljoenen lichtjaren naar de aarde te reizen.. en dan ontploft je schip op 8 km van de grond
Zelf vind ik zulk soort onderwerpen erg fascinerend ook al ben ik er erg sceptisch over.
Ik heb een keer het boek 'Hebben zij gelijk?' ( even de naam de schrijver kwijt, antwoord op Von Danicken e.d.) en die auteur zijn ongeveer hetzelfde als jij: Reizen ze onmeunig veel lichtjaren, sorten zen om de haverklap hier neer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-05-2008 13:14 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Saiyans! Langharig tuig from east outer space.

Ik weet niet wat ik moet denken over dit onderwerp. Alles is mogenlijk, maakt het natuurlijk niet minderinteressant. Maar ik ga me er niet bijzonder druk over maken tot er "bewijs" is.



Daops
Usericon van Daops
Posted 29-05-2008 13:47 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 12:59 schreef kwelgeest het volgende:
Zelf vind ik zulk soort onderwerpen erg fascinerend ook al ben ik er erg sceptisch over.
Ik heb een keer het boek 'Hebben zij gelijk?' ( even de naam de schrijver kwijt, antwoord op Von Danicken e.d.) en die auteur zijn ongeveer hetzelfde als jij: Reizen ze onmeunig veel lichtjaren, sorten zen om de haverklap hier neer.
Vind het ook allemaal wel interessant, hoewel in het bovenstaande niet direct over aliens wordt gesproken, maar meer letterlijk over een UFO.

Ben sinds een paar jaar zelfs lid van stichting Skepsis, erg interessante artikelen hebben die in de loop der jaren gepubliceerd. Staan er een hoop van op hun site, mocht het je interesseren: http://www.skepsis.nl


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 13:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 13:47 schreef Daops het volgende:
Vind het ook allemaal wel interessant, hoewel in het bovenstaande niet direct over aliens wordt gesproken, maar meer letterlijk over een UFO.

Ben sinds een paar jaar zelfs lid van stichting Skepsis, erg interessante artikelen hebben die in de loop der jaren gepubliceerd. Staan er een hoop van op hun site, mocht het je interesseren: http://www.skepsis.nl
Ik ga van het weekend wel even neuzen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2008 13:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 12:59 schreef kwelgeest het volgende:
Zelf vind ik zulk soort onderwerpen erg fascinerend ook al ben ik er erg sceptisch over.
Ik heb een keer het boek 'Hebben zij gelijk?' ( even de naam de schrijver kwijt, antwoord op Von Danicken e.d.) en die auteur zijn ongeveer hetzelfde als jij: Reizen ze onmeunig veel lichtjaren, sorten zen om de haverklap hier neer.
Von Daniken heeft niets te maken met huidige UFO waarnemingen en het soort berichten zoals hierboven staan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 14:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 13:58 schreef spectre het volgende:
Von Daniken heeft niets te maken met huidige UFO waarnemingen en het soort berichten zoals hierboven staan.
Zeg ik dat dan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2008 14:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Is dat boek nou een antwoord op von Däniken? Ik volg je niet helemaal dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 14:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 14:55 schreef spectre het volgende:
Is dat boek nou een antwoord op von Däniken? Ik volg je niet helemaal dan
e.d. --> en dergelijken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2008 15:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Had ik het toch goed.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 15:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 15:17 schreef spectre het volgende:
Had ik het toch goed.
Onder anderen dus. En op vergelijkbare auteurs die zich meer met 'huidige zaken' omtrent ufologie bezighouden.
Echt een aanrader is het trouwens niets. Gelukkig ook maar voor een paar Euro aangeschaft op de Deventer-boekenmarkt. De auteur maakt zich er de eerste paar hoofdstukken nog gemakkelijker van af dat de mensen die hij wil weerspreken. Doet bepaalde theorien van b.v. von Danicken af als slechts oude volksverhalen zonder er opin te gaan hoe die verhalen ontstaan zouden kunnen zijn. Later in het boek wordt z'n betoog sterker met een interessante uitweiding over reuzen. Waarvan hij, de auteur ('scepticus'), niet wil ontkennen dat ze ooit bestaan hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2008 15:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-05-2008 15:40]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2008 15:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lees dan eens werk van von Däniken. Beter is het werk van Alford of Sitchin. von Däniken is echt voor de instapper.

Maargoed, het heeft niets met ufologie te maken mochten mensen dat gaan denken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 15:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ken von Danicken wel, mij te zweverig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2008 15:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik zou het bestaan van UFO's best logisch vinden. Het heelal is erg oud, ik denk zelf dat het ontstaan van leven helemaal niet uitzonderlijk is (zie ook de schatting van drake) dus de kans is groot dat er lang voor het ontstaan van leven op onze planeeet vele malen eerder leven is ontstaan. Zo een beschaving kan dus beduidend ouder zijn en technologisch gezien veel verder zijn ontwikkeld en in staat zijn grote afstanden af te leggen. (en dat ze dan bij vietnam crashen is natuurlijk ook mogelijk maar ik vermoed dat het toch wat anders was)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 15:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Beetje mierenneukerij, maar het bestaan van ufo's wordt volgens mij door bijna niemand ontkent. Of deze ufo's dan ook ruimteschepen zijn is iets anders.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2008 15:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 15:43 schreef kwelgeest het volgende:
Beetje mierenneukerij, maar het bestaan van ufo's wordt volgens mij door bijna niemand ontkent. Of deze ufo's dan ook ruimteschepen zijn is iets anders.


ik had het over de alientak binnen de verschillende UFO-groepen ik acht de kans ook kleine maar niet nul.

en wat jou berichtje betreft. ik vraag me af hoe die persoon een film als overtuigend bewijs kan doen gelden? ik heb onlangs een film gezien waarin heel overtuigend een groot monster new york aan puin trapte. dus daar zal meer mee moeten gebeuren


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 30-05-2008 9:49 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 11:15 schreef kwelgeest het volgende:
Een man uit Denver City (Texas) heeft aangekondigd morgen een video vrij te geven die onomstotelijk het bestaan van grijze aliens van ongeveer 1,20 meter bewijst. Jeff Peckman (foto) vertoont morgen tijdens een persconferentie beelden van een alien, die knipperend met zijn ogen door een raam kijkt en een kamer bestudeert. Dat meldt Fox News.

De beelden werden opgenomen met een infraroodcamera. Journalisten die niet gelijk om zijn, krijgen ander ''geloofwaardig'' beeldmateriaal te zien. De 54-jarige Peckman probeert de gemeente te bewegen een commissie in te stellen om de stad voor te bereiden op bezoeken door buitenaardse wezens.


Nou... ben benieuwd.


Is die video er al???


Het is de lichtinval ;')


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-05-2008 10:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 9:49 schreef Kimmey het volgende:
Is die video er al???
De V.S. staat op een ander moment op dan wij.
Maar ik zal een linkje posten als ik iets vind.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jörundr Már
Usericon van Jörundr Már
Posted 30-05-2008 15:45 by Jörundr Már Wijzig reactieProfiel van Jörundr MárQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 21:49 schreef Markam het volgende:
Het kan toch niet, dat uitgerekend de aarde in het hele universum (onvoorstelbaar groot) de enige planeet met leven is. misschien is er geen leven in ons zonnestelsel, maar op al die andere miljarden stelsels moet toch ook leven zijn. Zelfs al zou de kans op leven zo klein zijn (wat het geval is) dan zijn er nog zo veel planeten, die aan alle eisen voldoen dat er ook leven mogelijk is, dat er nog nog miljoenen andere levens vormen in het universum zullen zijn.

Maar of we ze ooit tegen zullen komen? Dat ze er zijn is zeker!


Correct, en laat nou niburu vandaag net met een bericht komen dat er vandaag een levende alien word getoond op tv o.i.d.
Niburu heeft een slechte reputatie weet ik , maar toch


I saw two crows up high, Odin watch me die...


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen