IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I'll Be Back [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 15-02-2017 16:07 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

quote:
Op 15 februari 2017 9:23 schreef Ralph het volgende:
Inderdaad ja. Jammer, film staat/stond voor dit weekend op de planning.

bekijk die alsnog zou ik zeggen. Er gebeuren nog genoeg spannende dingen. Die film is zeker een aanbeveling wat mij betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 15-02-2017 16:07]


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-02-2017 16:50 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 15 februari 2017 16:07 schreef Attila_the_hun het volgende:
Die film is zeker een aanbeveling wat mij betreft.


Wat beveelt die film aan dan?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 15-02-2017 17:26 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

quote:
Op 15 februari 2017 16:50 schreef iPim het volgende:
Wat beveelt die film aan dan?


ik plaats geen spoilers. kijk dus zelf maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 15-02-2017 17:34]


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-02-2017 21:53 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 15 februari 2017 8:55 schreef williamblake het volgende:
Geen remake, beide films gewoon gebaseerd op 'Who goes there?' van John W. Campbell Jr., net zoals een aflevering van the X-files trouwens (met die wormen in het bloed).



Ah ok!

Over spoilers gesproken...Vandaag op Radio 1 hadden ze het over Trainspotting deel 2 en daar hadden ze ook wel wat minder mogen zeggen zeg


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-02-2017 22:21 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 15 februari 2017 16:07 schreef Attila_the_hun het volgende:
bekijk die alsnog zou ik zeggen. Er gebeuren nog genoeg spannende dingen. Die film is zeker een aanbeveling wat mij betreft.


Mogelijke SPOILERS dus opgepast.

Het is wel iets te duidelijk dat het verhaal is ontstaan als iets wat geheel losstond van de gebeurtenissen in Cloverfield (het keldergedeelte) en dat de toevoeging van het eind (en dus met de voorganger) wel erg geforceerd aanvoelt.
Daarnaast zijn de logische fuckups in het verhaal (de enige doorgang naar de ventilatieruimte is dermate smal dat mammoet Goodman er nooit doorheen gekomen zou zijn, dus bij problemen zou hij niks hebben kunnen uitvoeren) best irritant en doen afbreuk aan het geheel.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 15-02-2017 22:21]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-02-2017 0:45 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 15 februari 2017 10:32 schreef SonischeTitaan het volgende:
Laatst in het filmhuis wezen kijken, topfilm.


Zojuist nog even gezien in het theater. Ik moet zeggen dat ik het niet zo'n goede/aangrijpende film was als ik had verwacht.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-02-2017 9:17 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gisteren deze Iraanse (!) horror ge-Netflix-ed. Best sfeervol, mooie opbouw ook (ten minste niet zo overdreven en hysterisch als menig Amerikaanse horror), en enkele erg efficiënte schrikmomenten. Maar toch ook redelijk conventioneel.



Best een mooie hoofdrolspeelster


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-02-2017 2:36 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 14 februari 2017 15:41 schreef Buiksmurf het volgende:
Wat ook al een remake was. Volgens mij van een film uit de jaren 50.


De laatste The Thing is niet echt een remake, maar ook weer wel ofzo.
Ik zeg verder niets, maar als je het puur als remake bestempelt heb je of niet opgelet of niet gekeken.

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 17-02-2017 2:36]



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-02-2017 9:11 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gisteren deze Italiaanse prent. Niet dat ik zoveel Italiaanse films zie, maar door het sappige taaltje en de algemene sfeer verkeerde ik direct in vakantiestemming. Niet dat de plot zo vrolijk is, of toch wel, maar op een erg sarcastische manier...een etentje onder vrienden, waarbij er één (uiteraard de therapeut) op het lumineuze idee komt om alle gsm's op tafel te leggen, en elkaars binnenkomende berichtjes hard op te lezen, en gesprekken op speaker te voeren. Een perfect recept voor een topavond Goed gelachen. Erg genietbare prent.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 18-02-2017 12:04 by williamblake Profiel van williamblake

Uiteindelijk dan gisteren toch nog maar naar Rogue one gaan kijken. Bwah... Hij is OK, maar ook niet meer dan dat.
Het eerste half uur was echt saai en zelfs irritant bij momenten door het constant switchen van locatie. De cast viel me ook redelijk tegen (zelfs Forest Whitaker), net als de soundtrack trouwens. Kan niet tippen aan de Williams soundtracks en was ook 'te'. Ik vraag me af of er een scene zonder soundtrack inzit.
De Vader stukken zijn wel cool.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-02-2017 16:09 by MetalJan Profiel van MetalJan

Gisteren The Theory of Everything gekeken.

Mooie film met een sterke rol van Eddie Redmayne als Stephen Hawking.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-02-2017 7:38 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

1984 eindelijk eens gezien. Goeie acteur toch, die John Hurt, met z'n karakterkop. En uiteraard straf verhaal, goed gebracht.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 20-02-2017 8:42 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 10 februari 2017 20:02 schreef MetalJan het volgende:
Gisteren Predestination gekeken.

Eerst denk je, waar zit ik naar te kijken, maar dan valt alles op zijn plaats en is dit eigenlijk een hele toffe film

quote:
Op 10 februari 2017 20:06 schreef Fusion het volgende:
Super film ja. Echt heel mooi. Goed geacteerd goed verhaal, en best emotioneel.

Nou, ik heb ‘m dit weekend ook gekeken en ik deel jullie enthousiasme niet. Voorspelbaar en niet spannend.

Gelukkig heb ik dit weekend ook American Honey gezien. Zonder twijfel één van de beste films van het afgelopen jaar.



One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-02-2017 10:54 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 17 februari 2017 9:11 schreef PandroidJack het volgende:
Gisteren deze Italiaanse prent. Niet dat ik zoveel Italiaanse films zie, maar door het sappige taaltje en de algemene sfeer verkeerde ik direct in vakantiestemming. Niet dat de plot zo vrolijk is, of toch wel, maar op een erg sarcastische manier...een etentje onder vrienden, waarbij er één (uiteraard de therapeut) op het lumineuze idee komt om alle gsm's op tafel te leggen, en elkaars binnenkomende berichtjes hard op te lezen, en gesprekken op speaker te voeren. Een perfect recept voor een topavond Goed gelachen. Erg genietbare prent.




Geweldige film. Lang geleden dat ik zo heb kunnen lachen. En dat om een toch stiekem wel serieuze film. Klasse!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-02-2017 10:55 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 20 februari 2017 7:38 schreef PandroidJack het volgende:
1984 eindelijk eens gezien. Goeie acteur toch, die John Hurt, met z'n karakterkop. En uiteraard straf verhaal, goed gebracht.


Is de film na het lezen van het boek nog te doen?



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-02-2017 11:06 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik vond van niet. Terry Gilliam's Brazil daarentegen...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-02-2017 11:33 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Lang geleden dat ik het boek gelezen heb. Misschien moet je die twee best sowieso apart beschouwen. Ik vond de film toch wel een goeie mindfuck, zeker naar het einde toe. En dan te denken dat (enfin, daar ga ik toch van uit) in een land als Noord-Korea dit weinig fictief is.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 20-02-2017 11:33]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-02-2017 11:50 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 20 februari 2017 11:06 schreef Ralph het volgende:
Ik vond van niet. Terry Gilliam's Brazil daarentegen...


Ja, 'smooi

Het boek was... intens en indrukwekkend. Intens naar ook wel. Een stuk heftiger dan het clichématige gebruik van de verwijzing in de media (doelend op privacy) doet vermoeden.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-02-2017 20:40 by Bub Profiel van Bub

Gisteren gezien: I Am A Hero.
Toffe film.

Gebaseerd op een manga...welke ik niet heb gelezen.
Denk 28 Days Later op zijn Japans. Dikke vette prima.

Er zit ook nog een prima Rolex grap in die je niet ziet aankomen.




bub


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 22-02-2017 15:29 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Van het weekend "De helaasheid der dingen" weer eens gekeken, blijft een erg goede film


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2017 16:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zeer zeker

enige boek van den Dimi die echt goed is ook imo


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-02-2017 11:57 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Apocalypse Now (Redux)
Bevestigd als een van de beste films ooit wat mij betreft. M'n smaak is fiks veranderd en daarom vond ik het best even spannend, maar hij maakte de verwachten toch weer meer dan waar (na 14 jaar ofzo).

Tree of Life.
Ik ben nog aan het uitvogelen wat ik er nu precies van vind, maar hij maakte indruk. Poeh. In ieder geval een mooie film.

Marathon Man
De eerste thriller die ik ooit op m'n vijftiende ofzo zag. Een paar iconische scenes riepen weer die sfeer van paranoïde angst op die ik als kind voelde, maar de plot is vrij suf. Geen echte klassieker. Zelfs een beetje lastig uit te zitten.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-02-2017 13:35 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Apocalypse Now blijft ook één van m'n ultieme favo-fims, maar in die langere versie vond ik die scène bij die Franse kolonisten er precies wat te veel aan. Misschien nog eens een kans geven.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2017 13:36 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 februari 2017 11:57 schreef Dirge for november het volgende:
Tree of Life.
Ik ben nog aan het uitvogelen wat ik er nu precies van vind, maar hij maakte indruk. Poeh. In ieder geval een mooie film.

Smooi inderdaad.


When your people matter, menstrual health matters


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-02-2017 20:59 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 28 februari 2017 11:57 schreef Dirge for november het volgende:
Tree of Life.
Ik ben nog aan het uitvogelen wat ik er nu precies van vind, maar hij maakte indruk. Poeh. In ieder geval een mooie film.



Ongeveer mijn indruk toen ik die aantal weken terug zag.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen