IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I'll Be Back [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-09-2017 22:46 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 18 september 2017 12:57 schreef zodiac lung het volgende:
Ik moest Nooit Meer Slapen verplicht lezen voor literatuur op de middelbare school. Mijn leraar toen heeft me echt alle plezier aan het lezen ervan ontnomen door me helemaal plat te slaan met existentialisme en suffe theorie. Eindeloos moeten analyseren. Vond het destijds verschrikkelijk. Vijftien jaar later kwam ik het boek in een doos op zolder tegen en heb ik ‘m een tweede kans gegeven. Súpergoed.

Door pubers dit soort boeken door de strot te duwen ontneem je ze de zin om te lezen wel..

Je kan hem trouwens wel eens lenen als je wil.


Die stond bij ons ook op de verplichte lijst, en het heeft op mij toen juist een heel diepe indruk gemaakt. Na de eerste keer verplicht lezen heb ik het toen nog meerdere keren vrijwillig opnieuw gelezen in dat jaar alleen al.

Nu kijk ik zelden tot nooit een film, maar 'Beyond Sleep' ga ik dus zeker proberen.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-09-2017 22:55 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 19 september 2017 22:27 schreef Ralph het volgende:
Tering, zullen we daar anders comprimeren van maken? 12 uur werken vandaag doet me kennelijk geen goed.


Ik dacht al.

Maar dát was precies waar ik bang voor was.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-09-2017 9:29 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 19 september 2017 22:46 schreef Negatieveling het volgende:
Die stond bij ons ook op de verplichte lijst, en het heeft op mij toen juist een heel diepe indruk gemaakt. Na de eerste keer verplicht lezen heb ik het toen nog meerdere keren vrijwillig opnieuw gelezen in dat jaar alleen al.

Nu kijk ik zelden tot nooit een film, maar 'Beyond Sleep' ga ik dus zeker proberen.


Zeer benieuwd naar de mening van alle mensen hier die het boek wél hebben gelezen. Dat geeft toch een bepaald verwachtingspatroon en kan de film uiteraard kleuren.



Sater
Usericon van Sater
Posted 20-09-2017 10:07 by Sater Profiel van Sater

mother! hoort eigenlijk in het vage film topic. Waanzinnige film die misschien niet honderd procent geslaagd is, maar nog wel dagen bij je blijft. Niet te veel inlezen van te voren, maar gewoon ondergaan.


In de bioscoop draait nu ook Wind River. Half thriller, half neo-western in de sneeuw. Na Hell or High Water wederom een geslaagde film van de hand van Taylor Sheridan met een uitstekende score van Nick Cave en Warren Ellis.



[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 20-09-2017 10:07]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-09-2017 10:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ok


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-09-2017 7:42 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Leuke, ontspannende Uruguayaanse prent over een ouwe Jood die er van overtuigd is dat er een Nazi een strandbar geopend heeft in Uruguay.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-09-2017 9:41 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Dirge kijkt Netflix ep.1 (het gaat maar zelden goed)

Source Code herkeken met een maat ivm common ground. (het soort film waar we allebei van kunnen genieten) In z'n soort een zeer puike film.

Enemy. Fijn om eens een film te zien die weer iets meer aan de kijker overlaat. Alleen waarom alles onder een mosterdsausfilter zit ontgaat me.

Girl, Interrupted. Ergens ooit gehoord dat dit een klassieker is. Ai caramba. Wat ben ik blij dat ik stiekem verliefd ben op Winona, want de film was, hoewel kijkbaar, gewoon overdreven zoetsappige Amerikaanse kolder. Ik verwacht dat ik gewoonweg de doelgroep niet ben. Benieuwd of hier rondhebbers lieflopen en wat hun opinie is.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 25-09-2017 9:42]



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-09-2017 9:58 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Wel een liefhebber van Winona. De film heb ik nog niet gezien, en na jouw commentaar ga ik toch precies zo laten ook.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-09-2017 10:13 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Er wordt prima gespeeld hoor. Het is ook geen 'slechte' film. Maar het roept bij mij seksistische gedachten op als: 'het zal wel een vrouwenfilm zijn'. Het soort gedachte die ik het liefst met vuur bestrijd.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 25-09-2017 10:17 by williamblake Profiel van williamblake

Ik heb hem indertijd in de cinema gezien. Ik herinner me er eerlijk gezegd niet al te veel meer van, maar ik vond em (toen alleszins) niet slecht, zij het dat ie toen misschien bonuspunten gescoord heeft wegens puberaal op Ryder en Jolie....



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2017 15:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 september 2017 9:41 schreef Dirge for november het volgende:
Dirge kijkt Netflix ep.1 (het gaat maar zelden goed)

[quote]Source Code herkeken met een maat ivm common ground. (het soort film waar we allebei van kunnen genieten) In z'n soort een zeer puike film.

ERG FIJN

quote:
Enemy. Fijn om eens een film te zien die weer iets meer aan de kijker overlaat. Alleen waarom alles onder een mosterdsausfilter zit ontgaat me.


TOPPER

quote:
Girl, Interrupted. Ergens ooit gehoord dat dit een klassieker is. Ai caramba. Wat ben ik blij dat ik stiekem verliefd ben op Winona, want de film was, hoewel kijkbaar, gewoon overdreven zoetsappige Amerikaanse kolder. Ik verwacht dat ik gewoonweg de doelgroep niet ben. Benieuwd of hier rondhebbers lieflopen en wat hun opinie is.


ZAAD


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-09-2017 16:13 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Dirge kijkt Netflix ep.2

The Invisible Guest zomaar eens aangezet. Het bleek een Spaanse film die aanvoelt als een soort tot film uitgebouwde aflevering van een detectiveserie. Duidelijk geen blockbuster budget (glimlachend gekeken naar CGI-hert met baard) en niet bijster overtuigend gespeeld, maar toch wel een drang om verder te kijken uiteindelijk. En de plotwendingen mogen er zijn. Prima doordeweeks vermaak. Maar wat zie ik tot mijn verbazing op IMDB? Een 8. Jeesh. Nu zijn de cijfers op IMDB niet altijd een geschikte indicatie, maar een acht zie je er niet vaak.

http://www.imdb.com/title/tt4857264/?ref_=nv_sr_1

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 27-09-2017 16:13]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-09-2017 16:16 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 september 2017 10:07 schreef Sater het volgende:
mother! hoort eigenlijk in het vage film topic. Waanzinnige film die misschien niet honderd procent geslaagd is, maar nog wel dagen bij je blijft. Niet te veel inlezen van te voren, maar gewoon ondergaan.


Gisteren ook gezien, erg gaaf, en een bijzonder vermakelijke rol voor Michelle Pfeiffer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-10-2017 10:33 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Transcendence uit 2014 opgezet zonder te weten wat voor film het was. De visite had hem al meermaals gezien en wilde nog wel een keer om het plezier te delen. Ik heb veel gelachen. En dat terwijl het geen comedy was. In het begin had ik nog de motivatie om het een goede film te vinden, maar dit ging op een gegeven moment echt nergens meer over. Het probleem zat hem in de kloof tussen het interessante concept en de totaal belachelijke uitvoering (waarom geeft een AI zichzelf een dikke laag kerkreverb over zijn eigen stem is nog maar de minste vraag die de film oproept). Heel veel meh dus. Meningen? M'n visite vond het blijkbaar een geniale film.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2017 16:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

met Depp?

vreselijk uitgewerkte film. Vreselijk.
maar mijn vriendin vond hem knap

de film dan


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-10-2017 18:49 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Die ja. Feest.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2017 9:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



Stephen King vertolking


best goed,

einde kon STUKKEN BETER


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-10-2017 9:59 by spectre Profiel van spectre

zelfde als het boek, het is nooit goed he


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2017 13:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ging het op het einde ook zo snel in het boek met die "Pietje de Dood "-figuur?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2017 8:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

https://www.hln.be/showbizz/hln-in-hollywood/nederlandse-sylvia-hoeks-bloednerveus-toen-harrison-ford-plots-voor-me-stond~a2787c17/

wow, dawissikni.

Altijd al een knappe dame gevonden, één van de mooiste uit NL. Bitchie look, bitter en zuur. Ze lacht tegenwoordig wel iets meer blijkbaar.

benieuwd naar de film


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-10-2017 9:06 by spectre Profiel van spectre

als ik de eerste kritieken mag geloven speelt ze zo goed dat Leto erbij verbleekt.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2017 9:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



De STorm moet ik ook nog es bekijken.


en zeggen dat ik die dame voor het eerst zag acteren per toeval in zo een serietje (Westenwind of zo) toen ze met twee mannen in bed lag.

was direct duidelijk. Prachtige actrice.


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-10-2017 22:58 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Class of 1984, denkende dat het Class of 1999 was, waarvan ik in m'n jeugd een stuk van had gezien ver na mijn bedtijd. Niet de b-fix die ik zocht, maar verrassend leuke film wel. 'Zo maken ze ze niet meer'. Binnenkort 1999 maar ns. Die staat in zijn geheel op youtube.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-10-2017 7:18 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Een waar feest van herkenning voor liefhebbers van body- en Lovecraftiaanse horror, een titel als 'In the mouth of madness' komt hier sterk als verwijzing naar voren. Maar er werd duidelijk ook geknipoogd naar 'Event Horizon', 'Hellraiser' en 'The Thing', maar dat zijn zeker geen verkeerde invloeden.



Flinterdun verhaaltje, maar wel goed uitgewerkt als een snelle, intense thriller. Qua sfeer deed het me een beetje aan The Cube denken...iets met zeer verregaande sociale experimenten...



Oh ja, en 'Drive' heb ik eindelijk ook eens gezien. Wreder dan ik dacht, en een goede soundtrack/sfeer

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 16-10-2017 7:24]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-10-2017 7:50 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 5 oktober 2017 22:58 schreef Dirge for november het volgende:
Class of 1984, denkende dat het Class of 1999 was, waarvan ik in m'n jeugd een stuk van had gezien ver na mijn bedtijd. Niet de b-fix die ik zocht, maar verrassend leuke film wel. 'Zo maken ze ze niet meer'. Binnenkort 1999 maar ns. Die staat in zijn geheel op youtube.


Sjeezzzz, dat is lang geleden! Die 84 heb ik in mijn jeugd gezien, die 99 een stuk later. Die was toch een stuk minder, meen ik me te herinneren.

Was vandaag in een zaak waar ze the driller killer verkochten, nu in 4k.

Een vent met een accu op zijn rug en een boormachine, hmmmm, of dat nou in 4K moet.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen