IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I'll Be Back [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 16-10-2017 8:04 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 20 september 2017 9:29 schreef Dirge for november het volgende:
Zeer benieuwd naar de mening van alle mensen hier die het boek wél hebben gelezen. Dat geeft toch een bepaald verwachtingspatroon en kan de film uiteraard kleuren.

Nog bedankt voor de tip! Sterke verfilming hoor, ik had niet verwacht dat het recht zou kunnen doen aan het boek. Ondanks dat er hele stukken uit het boek zijn weggelaten, klopt het gewoon. Supergoed geacteerd, mooie beelden en geluiden. Niet-ondertitelde Noren was ook een goede vondst. Wel iets afwijkend in het slot (het boek is nog ietsje troostelozer), maar dit was prima zo.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-10-2017 13:02 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Gaaf. Echt sterk gespeeld ja. Ik ga het boek zeker eens lezen.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-10-2017 13:10 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 16 oktober 2017 7:18 schreef PandroidJack het volgende:
Een waar feest van herkenning voor liefhebbers van body- en Lovecraftiaanse horror, een titel als 'In the mouth of madness' komt hier sterk als verwijzing naar voren. Maar er werd duidelijk ook geknipoogd naar 'Event Horizon', 'Hellraiser' en 'The Thing', maar dat zijn zeker geen verkeerde invloeden.



Flinterdun verhaaltje, maar wel goed uitgewerkt als een snelle, intense thriller. Qua sfeer deed het me een beetje aan The Cube denken...iets met zeer verregaande sociale experimenten...



Oh ja, en 'Drive' heb ik eindelijk ook eens gezien. Wreder dan ik dacht, en een goede soundtrack/sfeer


Ah, The Void ook gezien 't laatst. Met liefde gemaakt, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Vermakelijk voor de body horror, maar verder prima te vergeten.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-10-2017 15:59 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Vette aanrader!



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-10-2017 16:46 by Mark Profiel van Mark

Je bent zelf een vette aanrader.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-10-2017 16:49 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 17 oktober 2017 16:46 schreef Mark het volgende:
Je bent zelf een vette aanrander.
Fixed

hihi


When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-10-2017 17:18 by Mark Profiel van Mark

Da's nie lief


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2017 8:44 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 17 oktober 2017 16:49 schreef Fusion het volgende:
Crucifixed

hihi




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-10-2017 17:18 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 17 oktober 2017 16:46 schreef Mark het volgende:
Je bent zelf een vette aanrader.




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-10-2017 21:43 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 3 oktober 2017 9:11 schreef Hypnos het volgende:


De STorm moet ik ook nog es bekijken.





Doe maar niet. Slappe film.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-10-2017 10:52 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Een storm in een glas water als het ware...

boem klets


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2017 11:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 augustus 2017 13:53 schreef Hypnos het volgende:



gatverdamme wat kunnen vrouwen vies zijn




goeie film wel



WTF, de hoofdrolspeelster deed gewoon mee in Blade Runner 2049.Carla Juri.


overigen: Blade Runner 2049

bijna drie uur meegaan in de slowburner met enkele ferme oprispingen van alle aard.
Heel mooie vraagstelling, treffend, konstschoppend. Mooi


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-10-2017 13:45 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Deze met gewonnen tickets op het Gents filmfestival. Trage, subtiel opbouwende, maar uiteindelijk erg verontrustende prent, een erg duistere versie van een superkrachtenverhaal. Zonder per se te willen spoilen, maar de scène met een baby en een dikke laag ijs en tegelijk.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-11-2017 9:06 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Visueel en auditief een waar pareltje (blij dat ik hem op groot scherm gezien heb), maar het verhaal is een mager doorslagje van de eerste Blade Runner, en dus ook veel minder episch. Er loopt natuurlijk ook geen Rutger Hauer in rond, om memorabele citaten af te leveren.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-11-2017 10:42 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

En toch moet ik m zien die Blade Runner. Paar dagen geleden The Dark Tower gezien. Minder slecht dan verwacht. Zoals altijd danwel vaker met verfilmingen flink aafwijkende verhaallijnen. Een oké film verder, niet echt n topper vind ik


When your people matter, menstrual health matters


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-11-2017 19:05 by MetalJan Profiel van MetalJan

The Broken Circle Breakdown

Damn, daar word je ook niet vrolijk van. Wel erg mooi en sterk acteerwerk van Johan Heldenbergh en Veerle Baetens.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-11-2017 5:49 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Gaat over fans die de mosh cirkel willen ontvluchten tijdens een breakdown van een bekende metalcore band?


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-11-2017 9:42 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Was het maar waar, dan was het misschien minder pathetisch geweest.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-11-2017 11:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Poeh, net even op IMDB gesnuffeld, ben gelijk depressief. Dank!


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-11-2017 17:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

aandoenlijke film

als je een vrouw bent


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-11-2017 22:46 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Zojuist Snowpiercer gezien. Ik heb zelden zo'n mixed bag bekeken. De film verzuipt in logic holes en dan heb ik het niet (eens) over de premisse. De setting, de cast en de regie waren dan wel weer prima. De hele film dacht ik echter: was dit maar een game geweest. Ik kan het moeilijk verwoorden omdat ik me gigantisch heb gestoord aan de problemen, maar tegelijk ook genoten heb van de frisse insteek.

Om duidelijker te zijn over de problemen, ik doel op dingen als (SPOILER ALERT):
Een hele schoolklas die plotsklaps verdwijnt omdat de plot er klaar mee is. Een man die over een afstand van ongeveer een kilometer iemand anders bijna raakt met een automatisch geweer en vervolgens in ongeveer een minuut op locatie is om de boel af te ronden. Een machinist die klaagt over het lawaai van zijn woonruimte terwijl het er stiller is dan in mijn eigen slaapkamer. Een hele meute opgefokte crackheads die rustig wachten totdat twee mensen klaar zijn met knokken zodat de plot verder kan. Etc. etc. etc. Is de attention span van de gemiddelde filmliefhebber echt zo naar de klote dat niemand dit opmerkt? Elk fictioneel universum heeft toch z'n basislogica om intact te houden? Dit soort zaken vind ik prima in een game (overigens dacht ik meermaals aan Bioshock, minus de filosofische insteek), maar in een film.... bah.


Erg benieuwd wat jullie ervan vonden.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-11-2017 0:20 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Same here. Maar als geheel toch tof. Sfeer en beelden maken veel goed. Wil haar laatste graag zien.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-11-2017 11:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

gisteren Fury bekeken

niet mijn genre film, karakters waren wel vrij ok, zelfs Braadkip.
WO II in het klein


signature


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-11-2017 11:37 by Bub Profiel van Bub

Gisteren A Dark Song gekeken.

Prima filmpje. Lekker traag, goed geacteerd en sfeervol.




bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-11-2017 11:54 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zo van de still uitgaande lijkt t me een warme familiefilm over oplbloeiende liefde?


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen