IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Naar welk concert ben je geweest? Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2018 11:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 10:58 schreef faalhaas het volgende:
Ene Judge M. heeft zo eens een akoestisch optreden van Danny Cavanagh volledig verneukt voor mij.
Gaaf! Ik zal hem over twee weken complimenteren hiervoor, dan hebben we weer een date.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-11-2018 14:10 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 28 november 2018 10:51 schreef bastianus het volgende:
Meat Loaf, Nevermore, Manowar, Hammerfall, Kim Wilde. Allemaal concerten waarbij ik, uiteraard, met een stuk in de kraag mee stond te blèren. Anneke van G. akoestisch b.v. ga je dan weer niet verneuken. Verschilt per optreden dus.


Dit dus, al scheelt het ook of je de enige bent of niet.

quote:
Maar de programmering maakt ook wel verschil. Ik vind het b.v. dom om in het voorprogramma van Fischer Z het akoestische project van John Watts te zetten. Dan kan het dus gebeuren dat door het geneuzel van het voorprogramma heen ouwehoer, omdat ik daar niet voor kom.


Dit dan weer niet. Ik zorg dan of dat ik zo'n voorprogramma mis, of ergens anders ga staan ouwehoeren als ik dat dan zo nodig moet. Beetje rekening houden met mensen, dat verwacht ik van een ander ook bij bands die ík wil zien/horen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 28-11-2018 14:49 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 10:58 schreef faalhaas het volgende:
Ene Judge M. heeft zo eens een akoestisch optreden van Danny Cavanagh volledig verneukt voor mij.


Judge M. zong waarschijnlijk beter.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 28-11-2018 16:24 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 10:51 schreef bastianus het volgende:
Anneke van G. akoestisch b.v. ga je dan weer niet verneuken. Verschilt per optreden dus.


Nou, dan moet je de 50+ers toch gaan weren bij die concerten.


[Dit bericht is gewijzigd door Schweinhein op 28-11-2018 16:25]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-11-2018 16:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Wat doen die dan? Dan weet ik dat alvast. (nog een half jaar hier)




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-11-2018 17:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nu we toch aan het klagen zijn: ik word überhaupt erg moe van mensen die het nodig vinden om doordeweeks halverwege het voorprogramma al lam te zijn. 1. je krijgt zo niets meer van het optreden mee. 2. je zorgt er met je achteruit-geloop voor dat anderen ook iets anders hebben om op te letten dan op de band. (freaking ellebogen op gezichtshoogte voor mij overigens ook nog). 3. Verhoogd risico op 'slayer' of 'spelen' roepen, zelfs als je de band goed vind. Zelfs al was ik katslam zou ik het nog niet roepen, maar hou toch asjeblieft eens je waffel. Toen dat 10 jaar geleden fris en fruitig was, was het al niet grappig. 4. Men heeft zelf nooit in de gaten vervelend te zijn. 5. En zal de volgende dag ook niet aan gedragsverandering denken. 6. Alles wat iedereen hierboven noemt.



Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 28-11-2018 17:23 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Veel van die (semi)bejaarden denken blijkbaar dat ze thuis met de theekrans bezig zijn en ouwebeppen er vrolijk op los.

Dat had je zelf al kunnen bedenken natuurlijk.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2018 17:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Was het totale disrespect naar de optredende artiest toe al genoemd?

Nee he?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-11-2018 17:36]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-11-2018 17:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 17:23 schreef Dirge for november het volgende:
3. Verhoogd risico op 'slayer' of 'spelen' roepen


Zo ook zondag bij Aborted. Daar werd door de zanger met een flinke ಠ__ಠ op gereageerd: 'Slayer, Speuluh en Nog Een Liedje, dan weet je dat je in Nederland bent'.



Aratron
Usericon van Aratron
Posted 28-11-2018 19:52 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht

Zondagavond bij Watain in Doornroosje te Nijmegen geweest.
Optreden vond ik niet echt indrukwekkend eigenlijk. Ik heb ze veel beter gezien. De band oogde ook wat vermoeid.
Setlist was vrij tam, er werd veel van de laatste plaat gespeeld. De Bathory-cover "The Return...." vond ik eigenlijk het beste van de set.

Aan het eind werd Erik tijdens zijn gebedje gestoord door een wat oudere brandweercommandant (waarschijnlijk zei die dat Erik de boel moest afronden ofzo), die hij daarna vol in het gezicht spuugde....
Triest.

Niet handig natuurlijk om een professionele satanist te storen tijdens zijn ritueeltje, maar toch, een oudere man in het gezicht spugen, triest.

[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 28-11-2018 19:53]


Aratron


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-11-2018 20:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

professionele satanist


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-11-2018 20:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Superstoer wel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-11-2018 20:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 20:32 schreef BenKnuckles het volgende:
Superstoer wel.


Echt wel, wat een gezeur van die Aratron.


... hoe de hazen lopen ...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-11-2018 20:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 1:51 schreef Tool-fan het volgende:
Evenzeer mensen die het nodig vinden om midden in een optreden zich toch net tussen jou en je voorganger in te wurmen. Waardoor je vervolgens op maximaal 5 cm van je voorganger staat.


Ook meerdere keer ervaren. Laatst kwam er een gast voor me staan en die deed gewoon een paar stappen naar achteren, waardoor ik dus ook een paar stappen terug moest doen
Daarnaast zijn mensen die selfies met de band maken ook bloedje irritant

Maar mijn grootste ergernis blijft toch de rugzakconcertmensen. Jezus, laat dat ding toch thuis of in de garderobe.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2018 21:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 20:32 schreef BenKnuckles het volgende:
Superstoer wel.
Zouden die evil knievels eigenlijk weleens iets humoristisch doen? Volgens mij maken ze in Staphorst nog meer grappen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-11-2018 21:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2018 21:15 schreef bastianus het volgende:
Zouden die evil knievels eigenlijk weleens iets humoristisch doen? Volgens mij maken ze in Staphorst nog meer grappen..

Alleen wanneer ze geiten offeren op een zondag. Lachen!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-11-2018 22:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 november 2018 17:23 schreef Schweinhein het volgende:
Veel van die (semi)bejaarden denken blijkbaar dat ze thuis met de theekrans bezig zijn en ouwebeppen er vrolijk op los.

Dat had je zelf al kunnen bedenken natuurlijk.


O, dat, ja. Nou ben ik zelf niet zo'n praatpaal irl. Maar ouderen kleppen toch vooral niet vooraan bij een optreden? Die hangen bij de bar.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-11-2018 3:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2018 0:30 schreef smallie het volgende:
Gisteravond naar Dark Buddha Rising en Fuoco Fatuo geweest. Slechts 1 opmerking past hier: geniaal!


Was een interessante avond, inderdaad. Hier een verlaat verslag: https://zwaremetalen.com/concertverslagen/dark-buddha-rising-speelt-muzikale-twister-in-doornroosje


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-11-2018 10:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2018 22:27 schreef Negatieveling het volgende:
Het hele mechanisme is debiel. Waarom zou je het willen filmen? Je bent er immers godverdomme bij! Ga je nou naar een concert voor het concert of om de amateur-Spielberg uit te hangen? Ga dan lekker bij een filmclubje. En verder: wie ga je blij maken met een filmpje waarvan met name het geluid altijd om te janken zal zijn? Een typerend hoogtepunt wat ik heb gezien bestond uit een filmende zwakzinnige die een naast hem filmende zwakzinnige aantikte om hem... jawel... iets op zijn fucking scherm te laten zien. Echt niet te geloven.


quote:
Op 27 november 2018 23:05 schreef Negatieveling het volgende:
Zo veel mensen, zo veel meningen, en iedereen moet vooral doen wat hij niet laten kan.

Mijn mening moge duidelijk zijn: ik vind het bloedverziekend irritant om door een potpourri van onfrisse okselgeuren te moeten manoeuvreren omdat quasi-iedereen tegenwoordig zijn eigen unieke video meent te moeten maken van een evenement wat hij dan eigenlijk niet ten volle beleeft.


Haha. Mooi omschreven.

Ik ben het hier 666 procent mee eens.

Ik heb laatst nog aan iemand gevraagd of hij soms wilde dat ik zijn arm zou breken toen hij zijn mobiel voor mijn smoel hield om te filmen. Haaaaaat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-11-2018 11:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2018 10:43 schreef Snaack het volgende:
Ik heb laatst nog aan iemand gevraagd of hij soms wilde dat ik zijn arm zou breken toen hij zijn mobiel voor mijn smoel hield om te filmen. Haaaaaat.


Hey ment0l.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-11-2018 11:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2018 11:35 schreef iPim het volgende:
Hey ment0l.


Hey. Neuqsexen?


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-11-2018 1:50 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

als meer mensen watain storen tijdens hun gebed houden ze misschien op



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 01-12-2018 10:02 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

DeWolff - Mezz, Breda

Mijn allereerste concert was DeWolff in de Mezz in Breda in 2011. Dat was echt een fantastisch concert. Zeven jaar later had ik gratis kaartjes gewonnen en zag ik ze gisterenavond voor de tweede keer in dezelfde zaal.

Ik vond het een frustrerende ervaring. Er staat een band die op een niveau kan spelen dat zich kan meten met Cream, John Mayall's Bluesbreakers, Rory Gallagher en The Allman Brothers Band. Dat is wereldklasse. Die klasse kwam sporadisch naar boven: vooral de uitgesponnen uitvoering van het oudere nummer Medicine was echt bloedmooi.

Jammer genoeg wordt die klasse volledig de nek omgedraaid, want DeWolff is er jammer genoeg achter gekomen dat je "het publiek erbij moet betrekken". Ze spelen nu grotendeels echt de "liedjes", hebben klapveemomenten in de set geplaatst en meezingstukken waarbij verdomme eerst uitgelegd moet worden wat je moet zingen, dan oefenen en dan een aantal keer uitvoeren. Wat kut!

Ook leken aankondigingen helemaal nergens heen te gaan en veel te lang te duren. Daar kan ik echt ronduit Gallisch van worden, aangezien er in die tijd genoeg moois gespeeld kan worden. Het verklootte het momentum van de volledige set, waardoor een aantal lekkere nummers gewoon niet meer goed binnenkwamen. Ook helpt het niet als je publiek om je heen hebt staan dat na iedere fucking gitaar/orgelsolo keihard moet juichen en "o, wat goed" moet zeggen terwijl de volgende solo al is begonnen.

Toen tijdens de toegift weer een meezingmoment werd aangekondigd heb ik besloten om naar huis te gaan. DeWolff is mijn band niet meer en ik koester de eerste EP en de eerste drie platen.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-12-2018 10:02]



Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 01-12-2018 10:47 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2018 11:35 schreef iPim het volgende:
Hey ment0l.


laat mij er buiten. ik ben lang niet zo agressief als die kale.

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 01-12-2018 10:48]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-12-2018 16:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2018 10:02 schreef HierIsMike het volgende:
en meezingstukken waarbij verdomme eerst uitgelegd moet worden wat je moet zingen, dan oefenen en dan een aantal keer uitvoeren. Wat kut!




Vroeger in de kleuterklas was dat misschien leuk, maar bij een concert kan dat idd echt niet meer.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen