IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Wat zijn de verschillen tussen de metalfans van vroeger en de metalfans van nu? Vorige pagina | Volgende pagina
Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 19-10-2002 11:42 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

In den beginne................

Ik bedoel dus eigenlijk ik had vroeger (een jaar geleden ofsow) echt zoiets van, ik moet die kleine wannabe's niet rond me... Maar ik heb me er overheen gezet en het blijken best aardige mensen te zijn die zich alleen nog niet zo verdiept hebben in metal... (toelichting: ik zit zelf voor het 7e jaar op middelbare school, ben 18 en ga veel om met kereltjes van 15/16)


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-10-2002 11:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Leeftijd, boeit me geen reet... maar wat ik wel jammer vind is dat er veel mensen van mijn leeftijd altijd als stereotiepe COF-metalheads worden aangezien, zo van "niet sociaal etc.."

Ik ben 16 jaren oud (over 2 weekjes al weer 17) en ik baal echt van de sfeer op de meeste concerten van tegenwoordig. Vaak staat iedereen stil, en als je even wilt bangen ofzo dan staan ze je aan te kijken alsof je met een busje naar het concert gebracht bent. Als er wel een pit is, dan is het meestal de bedoeling om elkaar zo hard mogelijk omver te duwen inderdaad. En dan die mannetjes van mijn leeftijd met tachtigduizend spikes; doe die dingen uit in de pit !! Heb dankzij een stel van die klootzakken ooit m'n poten hard gekneusd en twee putten in mijn voorhoofd waarmee ik de rest van mn leven zal moeten rondlopen...

Maargoed, gelukkig zijn er ook nog goeie mensen en goeie bands !!


Ik, Wil Schuurman


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2002 12:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

tegenwoordig moet je je als puper ontzettend bewijzen. Dat is wel jammer omdat sommige mensen zich te hard wilen bewijzen en ontzettend sneu gaan doen. Blijf gewoon jezelf en blijf iig van je eigen muziek smaak houden. Je wordt vanzelf ouder en met gewoon doen word je veel sneller geaccepteerd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-10-2002 12:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 oktober 2002 17:57 schreef the wounded immortal het volgende:
Je merkt inderdaad wel aan oudere metalheads dat ze je oprapen als je valt bij het moshen. En de jongere generatie (waar ik zelf bij behoor (18)) niet

Ik denk wel dat er tegenwoordig teveel groepen zijn die zo op de 2 de plaats staan kwa bekendheid.


Ik raap altijd mensen op die op hun plaat gaan in de pit.
Maar ik ben dan natuurlijk een gunstige uitzondering (en 16 jaar oud).


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 19-10-2002 13:09 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 12:10 schreef Rasputin het volgende:
Ik raap altijd mensen op die op hun plaat gaan in de pit.
Maar ik ben dan natuurlijk een gunstige uitzondering (en 16 jaar oud).


Ligt er een beetje aan, als het zo'n muffe aap is die een beetje loopt te kickboxen in de pit. Dan laat ik hem liggen, hetzelfde geld voor stage-divers. Ik heb zo'n hekel aan die figuren


BLASTBEATS FOREVER


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-10-2002 15:45 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik raap alleen lekkere wijven op


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 19-10-2002 16:25 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

o? ik dacht dat jij per ongeluk dan ook zou ' vallen ' en toevallig naast/op ze


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 19-10-2002 16:34 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 19 oktober 2002 11:42 schreef Ktulu het volgende:
In den beginne................

Ik bedoel dus eigenlijk ik had vroeger (een jaar geleden ofsow) echt zoiets van, ik moet die kleine wannabe's niet rond me... Maar ik heb me er overheen gezet en het blijken best aardige mensen te zijn die zich alleen nog niet zo verdiept hebben in metal... (toelichting: ik zit zelf voor het 7e jaar op middelbare school, ben 18 en ga veel om met kereltjes van 15/16)
ik kon dit gepost hebben



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 19-10-2002 16:35 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 19 oktober 2002 13:09 schreef EvilPietje het volgende:
Ligt er een beetje aan, als het zo'n muffe aap is die een beetje loopt te kickboxen in de pit. Dan laat ik hem liggen, hetzelfde geld voor stage-divers. Ik heb zo'n hekel aan die figuren
stagedivers zijn koel



EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 19-10-2002 16:38 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 16:35 schreef the wounded immortal het volgende:
stagedivers zijn koel


Totdat je een keer een kist recht op je bek krijgt !! Nou, koel hoor !!


BLASTBEATS FOREVER


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 19-10-2002 17:37 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 19 oktober 2002 16:38 schreef EvilPietje het volgende:
Totdat je een keer een kist recht op je bek krijgt !! Nou, koel hoor !!


Inderdaad, ik vind het nou ook niet echt nodig


11.45: restate my assumptions


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2002 14:13 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Moshen rules, vooral als je tjokkefoll bent en dan lomp tekeer gaat!!!! Maar moshers met pinnen zijn vettige homo's!!!! Ik ga toch ook niet met mijn halve liter bierglas rondzwaaien.

Verder moet er meer gedronken worden en dan komt alles goed en maakt het niet uit hoe oud je bent!!!!! drinkebroeders gaan hand in hand, want drinken schept een broederband

TJOKKEFOLL!!!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-10-2002 14:20 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 14:13 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Moshen rules, vooral als je tjokkefoll bent en dan lomp tekeer gaat!!!! Maar moshers met pinnen zijn vettige homo's!!!! Ik ga toch ook niet met mijn halve liter bierglas rondzwaaien.

Verder moet er meer gedronken worden en dan komt alles goed en maakt het niet uit hoe oud je bent!!!!! drinkebroeders gaan hand in hand, want drinken schept een broederband

TJOKKEFOLL!!!!
of omgekeerd


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-10-2002 15:39 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Waar word eigenlijk de grens getrokken tussen oude en nieuwe metalfans? Ik ben nu al zowat 9 jaar met metal bezig, ben je dan een nieuweling of een ouwetje? misschien hang ik er wel tussenin, mmmm onzekerheden!


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2002 15:46 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Of omgekeerd? dat is wel vet evil!!! net zoals een omgedraaid kruis

TJOKKEFOLL!!!!

PS: Mensen met pinnen zijn alleen homo's als ze daarmee de pit ingaan en liggen maaien.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-10-2002 15:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik draag zowieso geen pinnen hehe


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 20-10-2002 16:43 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 19 oktober 2002 16:38 schreef EvilPietje het volgende:
Totdat je een keer een kist recht op je bek krijgt !! Nou, koel hoor !!
ik ben een echte vent ik kan daar allemaal tegen



God of Fuck
Usericon van God of Fuck
Posted 21-10-2002 18:59 by God of Fuck Wijzig reactieProfiel van God of FuckQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 15:46 schreef
PS: Mensen met pinnen zijn alleen homo's als ze daarmee de pit ingaan en liggen maaien.




Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne?


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 21-10-2002 19:02 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ik raap alleen mensen op die mij bier geven


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-10-2002 19:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Whaha... waardoor jij zelf gaat leggen


Ik, Wil Schuurman


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 21-10-2002 19:05 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

hmpfr.......


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-10-2002 20:50 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

On topic?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 21-10-2002 21:07 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Waarom zou je gaan vergelijken tussen 'vroeger' en 'nu'.....het enige wat telt is de liefde voor de muziek.....tijden veranderen, dus mensen en automatisch muziek ook.Maar de liefde, die is niet veranderd.


luuuuuuv is in the air.........


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-10-2002 21:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 21:07 schreef mansongirl het volgende:
Waarom zou je gaan vergelijken tussen 'vroeger' en 'nu'.....het enige wat telt is de liefde voor de muziek.....tijden veranderen, dus mensen en automatisch muziek ook.Maar de liefde, die is niet veranderd.
HEt is nu niet zozeer de vergelijking. Maar mensen van NU vragen zich af waarom ze niet zo snel geaccepteerd worden door de metalheads van TOEN. En er het feit dat er veel wannebee metalheads rondlopen wat erg jammer is omdat ze beweren dat ze veel dingen kennen ect terwijl dat niet zo is. Gister stond er een meisje voor mij die op een nummer van dissection zei "hey dit is harde muziek, dus gaaf" Kijk en daar gaat het in mijn ogen dus mis!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 21-10-2002 21:16 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ja ok daar heb je gelijk in, maakte ik laatst mee:
Mijn vriend stond met zijn rug naar een groepje meiskes en jongetjes van 13 jaar toe.Komt er opeens zon kleuter naar hem toe zegt ze: Wow jij hebt een dying fetus shirt aan. Kill your mother, rape your dog is mijn favo nummer. Ik heb ook een moeder en een hond!!!Kijkt ze hem superblij aan dat ze wat weet zegt hij: moet je niet in bed liggen ofzo?


luuuuuuv is in the air.........


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen