IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stop de SP! Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-01-2003 19:16 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 20 januari 2003 18:18 schreef ghoulliette het volgende:
nee, maar als we alleen over politiek moeten lullen dan zouden we beter een politiek forum kunnen oprichten dan een metal forum. alle metal topics zijn vrijwel uitgestorven omdat iedereen zich zonodig als politiek intellectueel wil uiten.



Dit vat ik ff niet, het is al eerder gezegd, maar jij bent toch aardig aanwezig in dit topic. Niet zeuren dus.


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2003 19:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmmm.

Geen enkele grote maatschappij in deze wereld werkt naar behoren. We hebben dictatoriale tiranstaatjes, communistische rokende werkfabrieken, anarchistische oorlogsgebieden en, in het 'beschaafde' deel van de wereld, een democratie waar de leugen regeert, iedereen achter elkaar aan holt en het enige doel is om iedereen tevreden te houden -- de 'Brave New World' utopie verwerkelijkt.
Maar ja, ik leef hier maar wel mooi en ben hier opgegroeid en kan doen wat ik wil, zo'n beetje, in m'n vrije tijd dan (hmmm...) -- enige dankbaarheid daarvoor lijkt me wel op z'n plaats.

Gegeven het feit dat je met extreem separatistische/traditionalistische ideeën alleen maar in gefragmenteerde, ideologisch dogmatische bewegingen terecht zult komen ga je dus de maatschappij op die manier niet veranderen.

Beuh..... Democratie zuigt. Ik ben helemaal voor een maatschappij die bestuurd wordt door diegenen die dat kunnen en er veel vanaf weten, in plaats van door hen waar de meeste trendvolgers achteraan lopen. Maar ja, daarvoor is de wereld nu al veel te groot, en zijn er veel te veel mensen. Ik heb maar een kleine oven.
Dan kan je je er vanaf keren (IMO, ga dan maar meteen een commune stichten op Ijsland, Kos of Madagascar, weet ik veel waar) of met je nietige, bijna zinloze stemmetje op die partij stemmen waarvan jij vindt dat ze het meeste aan de problemen doet, die jij het belangrijkst vindt. Bij mij komen Onderwijs en Milieu op één. Ook zou ik willen zien dat Europeanen zich bewust worden van het feit dat ze Europa zijn, en niet hoeven te luisteren naar de VS of Israël. Mijn ideaalbeeld is een lappendeken van naties en culturen, die elkaar in hun diversiteit versterken en als het moet naar de wereld toe één blok vormen. Waar de levensstandaard hoger dan waar dan ook is, en daar horen goed onderwijs en een schone lucht bij.

Van economie heb ik de ballen verstand, en wat de beste manier om een begrotingstekort te bestrijden is, weet ik al helemaal niet. Moeten we de mensen meer laten uitgeven (meer consumeren dus), of moeten we de overheid meer laten uitgeven? Weet ik het. Ik weet wel dat ik andere maatregelen van de VVD maar niets vind -- vooral op gebied van veiligheid, privacy en dergelijke.

Dus: PvdA of SP voor mij (ik heb nog twee dagen om de keus te maken). Al erger ik mij wat aan de opstelling van beide partijen (zo ben ik voorstander van kernenergie (mits op de juiste manier uitgevoerd) en vind ik niet dat het ontwikkelingshulpbudget omhoog hoeft, en ook wat betreft zorg wringt de schoen bv., en zo zijn er meer dingen).
Misschien wel PvdA, al was het alleen maar om die monorail in de Randstad te zien, heh.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 20:08 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 17:55 schreef ghoulliette het volgende:
waarom dit is een metal forum, geen politiek forum. omdat jou naam sun bla bla is betekend het toch ook niet dat we het over uv stralen moeten hebben.


Dit is een metal forum ja. Een forum voor metalheads. Wat zij denken van hun muziek, bands, cd's, het leven, politiek, etc. Ik kwam jouw naam ook een aantal keer tegen in dit forum. Bovendien post jij erg weinig over metal zelf...

Een avatar zoals die van Jebes wordt voor een deel gebruikt om te provoceren (net als hakenkruizen) en om gelijkgestemden op te zoeken.

quote:

niemand is verplicht om te praten over wat dan ook.


Wat een rare generalisatie naar aanleiding van mijn uitspraak. Je trekt het volledig uit verband.
Ik vind het alleen dom om met zo'n provocerend symbool te posten in een sp topic en dan zeggen als je klem bent geluld: ik heb geen zin in discussieren. Voor iemand die geen zin heeft om te discussieren heeft ie anders maar wat veel gepost!

quote:

bovendien is het erg frustrerend om op een metal forum over politiek te praten. no offence


Ja, zeker als je een discussie aan het verliezen bent. Als je het frustrerend vindt, dan rot je toch mooi op uit dit forum?
Wat doe jij hier eigenlijk? Wat is dat toch altijd als mensen topics niet aanstaan? Dan moeten die topics meteen weg, terwijl er heel veel geinteresseerden zijn. Rot op met je censuur!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 20:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 18:18 schreef ghoulliette het volgende:
nee, maar als we alleen over politiek moeten lullen dan zouden we beter een politiek forum kunnen oprichten dan een metal forum. alle metal topics zijn vrijwel uitgestorven omdat iedereen zich zonodig als politiek intellectueel wil uiten.



Dit is natuurlijk ook een manier om te proberen een discussie te winnen.. Als niet iedereen het met je eens is zeg je gewoon dat we ons niet als politiek intellectuelen moeten gedragen maar meer over metal moeten lullen..

Sorry, ik bied mijn excuses aan voor mijn hersenloze posts in dit topic! Niet iedereen is natuurlijk zo'n brilliante politicologie studente als jij! Chapeau!

quote:

zie boven. en omdat het discussie gehalte op LPF peil ligt, de een hoort iets (op sbs6)begint dat gelijk rond te schreeuwen en er wordt honderdmaal het zelfde gezegt. bovendien zijn de mensen zo op hun eigen mening gericht dat ze geschreven teksten van mensen met een andere mening niet willen begrijpen en geen verbanden kunnen trekken tussen zaken die wel degelijk samenhangend zijn.


Gezien jouw posts in dit topic, de geweldige diepgaande bijdragen die je aan de discussie hebt geleverd en je verhelderende posts kan ik concluderen én ben ik voor de verandering met je eens dat jij inderdaad één van de mensen bent die je zelf beschrijft.

quote:

*geblaat* maar als het topic titel "stop de sp" is zegt dit al genoeg over de aanwezige hersenactiviteit


Namelijk?


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 20:19 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 18:24 schreef Jebes het volgende:
Het is niet dat is geen zin heb om te discussieren, maar ik heb al zo vaak te rechtser denkende individu deze discussie gevoerd dat ik het na een tijdje wel best vind. Zeker aangezien je bij deze discussie mensen vaak toch niet kan overtuigen omdat je er gewoon anders tegenaan kijkt en tegenaan blijft kijken.


Mmm het is meestal niet mijn bedoeling mijn discussie tegenstanders zelf te overtuigen (in het belang van de discussie is dat het slechtste dat je kunt doen denk ik). Het is mijn bedoeling om de lezer een helder beeld te geven van een situatie. Jij gaat hier niet in op een onduidelijkheid van jouw kant.



quote:

Ook lijkt me een avatar geen reden om een discussie te moeten voeren, als jij een cd van Metallica als avatar hebt ben jij toch ook niet verplicht om een discussie over Metallica te voeren?


Ik heb dan ook geen avatar hehehe. Simpel gezegd: wil je geen discussie aangaan met iemand profileer je dan ook niet. Zeker niet door een rode lap voor een stier te hangen.

quote:

Over de crisissen in het kapitalistische systeem (laatste wat ik erover zeg): lees boeken over economie en over geschiedenis en dan zie je dat van tijd tot tijd steeds crisissen naar boven komen in het kapitalistische systeem.


Ja daaaaag dat weet elke simpele ziel. Nu niet doen alsof ik niet weet wat een crisis is.

Jij had je klem geluld op de vorige pagina. LEES GODVERDOMME EENS!


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 20-01-2003 21:39 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Tja, de discussie "winnen" of iemand klem lullen is kennelijk het belangrijkste....

Veel plezier!

<disconnect>


why would you listen to me?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-01-2003 21:47 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 januari 2003 13:44 schreef Shun Sacer het volgende:
Beste Jebes je zei zelf:



Na een aantal crisissen.... oftewel jij zegt hier dat het alleen maar bergafwaarts gaat in een kapitalistisch systeem. Er worden steeds meer sociale voorzieningen afgebroken volgens jou en niet meer opgebouwd...

Je vergeet dus dat na een crisis de boel weer wordt opgebouwd. Bovendien kan een conjunctuur zelf zich op een stijgende (of dalende) lijn bevinden. Daarnaast kan ook de amplitude (hevigheid van veranderingen) afnemen of toenemen. De laatste decennia bevindt de connjuctuur zich op een stijgende lijn (beeld je een sinus golf in op een schuine lijn naar rechtsboven), en de amplitude is ook afgenomen. In de praktijk zie je dat ook. De welvaart is enorm toegenomen (OOK bij de 'lagere klassen' ), mensen worden ouder (OOK bij de 'lagere klassen'), beter onderwijs (yeap hetzelfde) etc.


Bedoel je dat je me met deze tekst hier klemgeluld hebt? Ik weet namelijk ff niet waar je dat gedaan hebt en jij schijnt er nog al van overtuigd te zijn dat je dat ergens wel hebt gedaan...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-01-2003 21:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 januari 2003 21:39 schreef antimetal het volgende:
Tja, de discussie "winnen" of iemand klem lullen is kennelijk het belangrijkste....

Veel plezier!

<disconnect>


grom

als iedereen nou eens over de discussie bleef lullen...

zucht


Je moeder.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-01-2003 21:49 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Kan hem eigenlijk geen ongelijk geven.....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-01-2003 21:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 januari 2003 21:47 schreef Jebes het volgende:
Bedoel je dat je me met deze tekst hier klemgeluld hebt? Ik weet namelijk ff niet waar je dat gedaan hebt en jij schijnt er nog al van overtuigd te zijn dat je dat ergens wel hebt gedaan...


nou, hij geeft feiten tegenover jouw beweringen oftewel: je had het mis


Je moeder.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-01-2003 21:53 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 januari 2003 21:49 schreef karnivoor het volgende:
nou, hij geeft feiten tegenover jouw beweringen oftewel: je had het mis


Vind hij ja... maar waar was ik volgens hem nou klemgeluld (eigenlijk ook te zot voor woorden dat ik ernaar zoek )


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 21:59 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 21:53 schreef Jebes het volgende:
Vind hij ja... maar waar was ik volgens hem nou klemgeluld (eigenlijk ook te zot voor woorden dat ik ernaar zoek )


te zot voor woorden om je stellingen te beargumenteren???



tjongejongejonge socrates draait zich om in zijn graf


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 22:04 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 21:39 schreef antimetal het volgende:
Tja, de discussie "winnen" of iemand klem lullen is kennelijk het belangrijkste....



hehehe met 'klem lullen' laat je zien dat iemands aannames of logica niet kloppen. Dat heet discussieren. Zo laat je zien dat de tegenstander niet een volledig kloppend beeld heeft van een situatie/probleem etc..

Het gaat hier niet om de schoonheid van woorden, maar om inhoud. Tja en als dat laatste gebreken vertoont...

quote:

Veel plezier!



Dank je!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-01-2003 22:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 19:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmmm.

Geen enkele grote maatschappij in deze wereld werkt naar behoren. We hebben dictatoriale tiranstaatjes, communistische rokende werkfabrieken, anarchistische oorlogsgebieden en, in het 'beschaafde' deel van de wereld, een democratie waar de leugen regeert, iedereen achter elkaar aan holt en het enige doel is om iedereen tevreden te houden -- de 'Brave New World' utopie verwerkelijkt.
Maar ja, ik leef hier maar wel mooi en ben hier opgegroeid en kan doen wat ik wil, zo'n beetje, in m'n vrije tijd dan (hmmm...) -- enige dankbaarheid daarvoor lijkt me wel op z'n plaats.

Gegeven het feit dat je met extreem separatistische/traditionalistische ideeën alleen maar in gefragmenteerde, ideologisch dogmatische bewegingen terecht zult komen ga je dus de maatschappij op die manier niet veranderen.

Beuh..... Democratie zuigt. Ik ben helemaal voor een maatschappij die bestuurd wordt door diegenen die dat kunnen en er veel vanaf weten, in plaats van door hen waar de meeste trendvolgers achteraan lopen. Maar ja, daarvoor is de wereld nu al veel te groot, en zijn er veel te veel mensen. Ik heb maar een kleine oven.
Dan kan je je er vanaf keren (IMO, ga dan maar meteen een commune stichten op Ijsland, Kos of Madagascar, weet ik veel waar) of met je nietige, bijna zinloze stemmetje op die partij stemmen waarvan jij vindt dat ze het meeste aan de problemen doet, die jij het belangrijkst vindt. Bij mij komen Onderwijs en Milieu op één. Ook zou ik willen zien dat Europeanen zich bewust worden van het feit dat ze Europa zijn, en niet hoeven te luisteren naar de VS of Israël. Mijn ideaalbeeld is een lappendeken van naties en culturen, die elkaar in hun diversiteit versterken en als het moet naar de wereld toe één blok vormen. Waar de levensstandaard hoger dan waar dan ook is, en daar horen goed onderwijs en een schone lucht bij.

Van economie heb ik de ballen verstand, en wat de beste manier om een begrotingstekort te bestrijden is, weet ik al helemaal niet. Moeten we de mensen meer laten uitgeven (meer consumeren dus), of moeten we de overheid meer laten uitgeven? Weet ik het. Ik weet wel dat ik andere maatregelen van de VVD maar niets vind -- vooral op gebied van veiligheid, privacy en dergelijke.

Dus: PvdA of SP voor mij (ik heb nog twee dagen om de keus te maken). Al erger ik mij wat aan de opstelling van beide partijen (zo ben ik voorstander van kernenergie (mits op de juiste manier uitgevoerd) en vind ik niet dat het ontwikkelingshulpbudget omhoog hoeft, en ook wat betreft zorg wringt de schoen bv., en zo zijn er meer dingen).
Misschien wel PvdA, al was het alleen maar om die monorail in de Randstad te zien, heh.
ik vind dit verhaal toch wel redelijk vvd


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2003 22:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 22:09 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind dit verhaal toch wel redelijk vvd

Kieswijzer nog maar eens gedaan, op geen enkele vraag neutraal geantwoord, met bovenstaande punten.

1. PvdA
2. SP



CDA en VVD stonden onderaan, BTW.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-01-2003 22:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 22:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Kieswijzer nog maar eens gedaan, op geen enkele vraag neutraal geantwoord, met bovenstaande punten.

1. PvdA
2. SP



CDA en VVD stonden onderaan, BTW.
ja euh het klinkt misschien blond maar ik kon die kieswijzer net toch echt nie vinden, waar zit die .



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-01-2003 22:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 januari 2003 22:14 schreef impaled succubus het volgende:
ja euh het klinkt misschien blond maar ik kon die kieswijzer net toch echt nie vinden, waar zit die .




www.stemwijzer.nl


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-01-2003 22:17 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 22:15 schreef Rasputin het volgende:
www.stemwijzer.nl
kan server niet vinden.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 22:21 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 21:47 schreef Jebes het volgende:
Bedoel je dat je me met deze tekst hier klemgeluld hebt? Ik weet namelijk ff niet waar je dat gedaan hebt en jij schijnt er nog al van overtuigd te zijn dat je dat ergens wel hebt gedaan...


*zucht*

Een tip: lees voor de verandering ook wat anderen te zeggen hebben.

Je zei dat je benieuwd was hoe de sociale zekerheden en voorzieningen er na een aantal crisisen uit zullen zien... m.a.w. volgens jou worden de sociale voorzieningen in een kapitalistisch systeem alleen maar minder.

Vreemd, want sinds 1850 (zo'n beetje het begin van de Tweede Industriele Revolutie en het kapitalisme zoals we dat nu kennen) is het voor den Arbeider alleen maar beter op geworden. Uiteraard zijn er zware crisissen geweest. Uiteraard hebben mensen het onderspit moeten delven (zowel van de lagere als de hogere klasse). Maar na elke crisis werd alles weer opgebouwd en zelfs beter dan eerst!

Dat had je dus verkeerd... je maakt mensen onterecht bang met je propaganda en je angst over welke sociale voorzieningen nog overblijven. Volgens jouw stelling zou Jan met het bekende Petje tegenwoordig zo'n beetje moeten betalen om te kunnen werken hehehehe. Snap je het nu eindelijk?


Trouwens, in een communistisch systeem zijn er ook crisissen hoor. Denk maar niet dat het weer en graan en maisplanten zich ook maar iets aantrekken of je ze nou 'kameraad' of 'winst!!!!' noemt... als het Weer zuigt heb je slechte oogsten. Economie is altijd afhankelijk van oncontroleerbare factoren... Maar dit is een beetje offtopic. Is er eigenlijk een communisme topic? Ik meen van wel...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2003 22:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 22:17 schreef impaled succubus het volgende:
kan server niet vinden.

Ik heb hetzelfde probleem.

http://www2.omroep.nl/nos/verkiezingen/paginas/kiezen/stemwijzer.html werkt echter wel.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-01-2003 22:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

VVD is een partij voor en van de rijken, hun goed recht iedereen op mn werk stemt ook VVD ik blijf sp stemmen, het is gewoon principe en door de sp ga ik heus niet zoveel minder verdienen dat ik opeens niet meer kan leven das onzin. bovendoen heb ik kennisen waarvan ik helaas de naam niet mag noemen die best diep in dat hele VVD gebeuren zitten (en nee ik ga niet specifieker zijn), en dat zijn niet mijn soort mensen (zachtjes gezegd)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-01-2003 22:33 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

lpf ver bovenaan gevolgd door de vvd, helemaal onderaan groenlinks en dan pas de sp.

ik had mezelf toch meer vvd en minder sp ingeschat.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-01-2003 23:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2003 18:18 schreef ghoulliette het volgende:
en omdat het discussie gehalte op LPF peil ligt, de een hoort iets (op sbs6)begint dat gelijk rond te schreeuwen en er wordt honderdmaal het zelfde gezegt.

Om daar even een aantal treffende voorbeelden van te geven:

- "Als de SP aan de macht komt dan zijn we hier in no time een derde wereldland."
- "Als de SP het voor het zeggen had zou niemand nog voor zijn geld gaan werken."
- "Als het aan de SP lag dan dragen we hier over 20 jaar allemaal een hoofddoek en spreken we geen Nederlands maar Arabisch."
- "De SP zijn alleen maar een stel Communisten en Maoisten."
- etc...

Ik werkelijk waar op zoveel kortzichtigheid en onwetendheid. Tel daarbij op de verschrikkelijke arrograntie van de heer Gerrit Zalm ("Alleen waar de VVD voor staat zal ervoor zorgen dat het weer goed gaat komen met de Nederlandse economie en dat is wat we nodig hebben nu..") die puur op macht belust lijkt te zijn, totaal geen oog lijkt te hebben voor de minder draagkrachtigen in de samenleving maar die nu ook met zijn eigen begroting niet uit lijkt te komen en dan denk ik dat ik mijn huisge verkiezingsfrustraties wel aardig verwoord heb...

Dit is mijn laatste reply in dit topic dus leef je verder uit zou ik zeggen.. Ik kan er in elk geval niet van wakker liggen...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 23:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 23:08 schreef Judge M. het volgende:
*links geblaat*

Dit is mijn laatste reply in dit topic dus leef je verder uit zou ik zeggen.. Ik kan er in elk geval niet van wakker liggen...


Als je niet aan de discussie deel wilt nemen, waarom post je dan?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-01-2003 23:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

[echt de laatste reply]

Om toch nog even een paar van die bekrompen reacties zoals die van jou uit te lokken... Weerleg mijn reply maar eens zin voor zin zou ik zeggen..

Maar ach.. Das toch de vraag van de roepende in de woestijn.. Ik denk dat je met je vorige reply jezelf al voldoende genoegdoening geschonken hebt...

[/echt de laatste reply]



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen