IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stop de SP! Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:24 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, dan is dat wel eerlijk van je . Ik denk overigens dat de VVD meer stemmen had kunnen krijgen met een andere lijsttrekker. Zalm is best sympathiek maar komt absoluut niet over.
Ben ik het mee eens. Zalm heeft gewoon niet de uitstraling van een goede politicus, zoals bv. Bos die wel heeft (ik vind hem geen goede politicus, maar hij heeft die uitstraling wel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:25 schreef Misanthrope het volgende:
Ben ik het mee eens. Zalm heeft gewoon niet de uitstraling van een goede politicus, zoals bv. Bos die wel heeft (ik vind hem geen goede politicus, maar hij heeft die uitstraling wel.


En dan komen we helaas op een ander kritek punt van de nederlandse politiek, iets wat zowel links als rechts moet aanspreken. Het draait meer om de poppetjes als om de inhoud en dat is erg slecht. Zo vertelde die Kay vandeLinde dat Pim Fortuyn als strategie boos werd op journalisten. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig.
Inhoud, dat moet het enige zijn wat telt!


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:31 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Bos was 1 grote publiciteits stunt om stemmen te winnen door er een jonge man neer te zetten met flotte babbel en dan weer te dumpen vlak voor verkiezingen


Nabua Vonveilla


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:30 schreef attila_de_hun het volgende:
En dan komen we helaas op een ander kritek punt van de nederlandse politiek, iets wat zowel links als rechts moet aanspreken. Het draait meer om de poppetjes als om de inhoud en dat is erg slecht. Zo vertelde die Kay vandeLinde dat Pim Fortuyn als strategie boos werd op journalisten. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig.
Inhoud, dat moet het enige zijn wat telt!
Klopt, eerst was het Pim Fortuyn en deze keer was het Wouter Bos die de aandacht van mensen trok.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-01-2003 17:32 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:30 schreef attila_de_hun het volgende:
En dan komen we helaas op een ander kritek punt van de nederlandse politiek, iets wat zowel links als rechts moet aanspreken. Het draait meer om de poppetjes als om de inhoud en dat is erg slecht. Zo vertelde die Kay vandeLinde dat Pim Fortuyn als strategie boos werd op journalisten. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig.
Inhoud, dat moet het enige zijn wat telt!

juist dus deze discussies hebben totaal geen nut.

Je kan je nu wel vreselijk gaan lopen opnaaien over de uitslag van de verkiezingen maar zolang de formatie nog niet bekent is, zijn deze discussies nix meer dan een storm in een glas water.


bla...bla...bla...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:32 schreef Lady Rose het volgende:
juist dus deze discussies hebben totaal geen nut.

Je kan je nu wel vreselijk gaan lopen opnaaien over de uitslag van de verkiezingen maar zolang de formatie nog niet bekent is, zijn deze discussies nix meer dan een storm in een glas water.
Maar wel interessant om andermans mening erover te horen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:35 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Wrom worden mijn posts zon beetje genergeerd:S


Nabua Vonveilla


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2003 17:39 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 16:53 schreef Misanthrope het volgende:
HET IS GELUKT!!!!


Dus gaan we nog harder ons best doen om mensen te overtuigen. Blijkbaar toch nog niet genoeg gedaan deze campagne.

En voor de mensen die met hun verstand pvda stemden;

Ik hoop dat jullie nog een keer nadenken als we straks weer een kabinet vvd/cda+kleine partij hebben of een pvda/cda coalitie waar in MISSCHIEN weer blijkt dat de pvda over zich heen laat lopen...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:39 schreef Dargull het volgende:
Dus gaan we nog harder ons best doen om mensen te overtuigen. Blijkbaar toch nog niet genoeg gedaan deze campagne.

En voor de mensen die met hun verstand pvda stemden;

Ik hoop dat jullie nog een keer nadenken als we straks weer een kabinet vvd/cda+kleine partij hebben of een pvda/cda coalitie waar in MISSCHIEN weer blijkt dat de pvda over zich heen laat lopen...
Ook gelezen dat ik schreef dat mensen die 'strategisch' PvdA hebben gestemd niet zo slim waren en dat door hen er maar 1 linkse partij van betekenis is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:35 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Wrom worden mijn posts zon beetje genergeerd:S
Als je grammatica in je posts gebruikt, word je standpunt al een stuk duidelijker en zullen mensen eerder reageren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:44 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

kijken jullie over me heen ofsow


Nabua Vonveilla


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:45 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

grammatica??
hummz
ik(ow) wil(lv) meedoen(gz)!


Nabua Vonveilla


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:45 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
grammatica??
hummz
ik(ow) wil(lv) meedoen(gz)!
Hoofdletters, punten, komma's, juiste persoonsvormen enz... Helpt al heel wat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:45 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
grammatica??
hummz
ik(ow) wil(lv) meedoen(gz)!
(kijk, nu al een reactie)


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:49 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Damn, dit werkt echt!
Jullie beginnen nu echt tof te worden.


Nabua Vonveilla


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 17:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:49 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
Damn, dit werkt echt!
Jullie beginnen nu echt tof te worden.



"Damn" is engels. Beter is: "Verhip" of "Asjemenou".


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-01-2003 17:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 17:52 schreef attila_de_hun het volgende:
"Damn" is engels. Beter is: "Verhip" of "Asjemenou".
Oud Nederlandsch præten helpt ook wel eensch.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 23-01-2003 17:55 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

Sjeempie, dit werkt echt!
Ik begin jullie nu al tof te vinden.


Nabua Vonveilla


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 23-01-2003 18:11 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 23 januari 2003 17:30 schreef attila_de_hun het volgende:
En dan komen we helaas op een ander kritek punt van de nederlandse politiek, iets wat zowel links als rechts moet aanspreken. Het draait meer om de poppetjes als om de inhoud en dat is erg slecht. Zo vertelde die Kay vandeLinde dat Pim Fortuyn als strategie boos werd op journalisten. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig.
Inhoud, dat moet het enige zijn wat telt!


Niemand heeft tegenwoordig tijd om zelf naar de inhoud op zoek te gaan. Daarom helpt het voor veel mensen als er een goede spreker staat die het goed verteld. Daar hoort ook bij dat die spreker goed over komt, ipv saai, ongeinteresseerd, of onwetend.

Enne, ik ben benieuwd wat er voor formatie komt. Hoop echter niet op CDA/VVD/LPF.. dat is toch wel aangetoond dat die combinatie geen vertrouwen heeft.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 15-05-2003 0:32 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

SP HEERSCHT!!


Fire
Usericon van Fire
Posted 15-05-2003 0:33 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Dit topic heeft wel erg veel effect gehad



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-05-2003 0:35 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-05-2003 0:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik snap jou niet, wel vet agressief doen en tegen oorlog zijn lekker hypocriet ben jij..


Je moeder.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 15-05-2003 0:43 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Val dood met je kanker politiek!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-05-2003 0:45 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 0:43 schreef Macabre het volgende:
Val dood met je kanker politiek!


Dus als ik het goed begrijp stem jij niet op de SP?


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen