IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stop de SP! Vorige pagina | Volgende pagina
Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 23:17 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 23:14 schreef Judge M. het volgende:
[echt de laatste reply]

Om toch nog even een paar van die bekrompen reacties zoals die van jou uit te lokken... Weerleg mijn reply maar eens zin voor zin zou ik zeggen..

[/echt de laatste reply]


Wat valt er nou te weerleggen? Ja 'ze' hebben dat gezegd. En dan? hehehe bijzonder inhoudsloze post van jou, meneer de rechter...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2003 23:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik krijg nauwelijks replies .

Maar ja, ik heb dan ook geen problemen met VVD'ers .


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 23:23 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 23:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik krijg nauwelijks replies .

Maar ja, ik heb dan ook geen problemen met VVD'ers .


mmm ik ben het grotendeels met je eens dwaallicht! (behalve dan het pvda/sp gedeelte hehehehe )

Op goed gefundeerde teksten valt meestal weinig te replyen..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2003 23:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 23:23 schreef Shun Sacer het volgende:
mmm ik ben het grotendeels met je eens dwaallicht! (behalve dan het pvda/sp gedeelte hehehehe )


Nou, ik zou zeggen, barst dan maar los...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-01-2003 23:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 23:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik krijg nauwelijks replies .

Maar ja, ik heb dan ook geen problemen met VVD'ers .
ik heb net nog ff geprobeert er nog wat uit te halen maar ik vind je verhaal toch wel onrealisties en tegestrijdig.
je zegt dat je op een linkse partij gaat stemmen terwijl je laatste alinea toch redelijk rechts overkomt.
verder is het afschaffen van de democratie onrealisties en niet eerlijk tegen over het volk.
het 1 europa is een mooie droom maar zou nooit werkelijkheid worden. zekern niet we er nog meer landen bij gooien en er misschien ooit is een islamities, of hoe je t ook schrijft, land bij komt. de islam en het westen gaan niet samen e zullen ook nooit samen gaan.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 23:35 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 23:32 schreef impaled succubus het volgende:
ik heb net nog ff geprobeert er nog wat uit te halen maar ik vind je verhaal toch wel onrealisties en tegestrijdig.
je zegt dat je op een linkse partij gaat stemmen terwijl je laatste alinea toch redelijk rechts overkomt.
verder is het afschaffen van de democratie onrealisties en niet eerlijk tegen over het volk.
het 1 europa is een mooie droom maar zou nooit werkelijkheid worden. zekern niet we er nog meer landen bij gooien en er misschien ooit is een islamities, of hoe je t ook schrijft, land bij komt. de islam en het westen gaan niet samen e zullen ook nooit samen gaan.


Precies! Want al die buitenlanders kunnen niet goed Nederlands schrijven


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-01-2003 23:38 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 23:35 schreef Shun Sacer het volgende:
Precies! Want al die buitenlanders kunnen niet goed Nederlands schrijven
hhmmzz ik heb mij niet over buitenlanders gehoord en neerlands is inderdaad mijn goedste vak maar heb je ook nog een zinnig argument of denk je kippenkut?


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 20-01-2003 23:41 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 20 januari 2003 23:38 schreef impaled succubus het volgende:
hhmmzz ik heb mij niet over buitenlanders gehoord en neerlands is inderdaad mijn goedste vak maar heb je ook nog een zinnig argument of denk je kippenkut?


ik denk voornamelijk aan chicks en kutten das dat kan kloppen wat jij zegt.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-01-2003 23:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 23:41 schreef Shun Sacer het volgende:
ik denk voornamelijk aan chicks en kutten das dat kan kloppen wat jij zegt.
naja lama dan


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-01-2003 0:11 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit






en uh, Snaack, je vroeg me nog naar argumenten over globalisering.. komt er aan

[Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 21-01-2003 0:33]


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-01-2003 0:13 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

mozes kriebel.. werkt dat plaatje?


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 21-01-2003 0:29 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

je hebt zitten linken naar een php ipv naar een plaatje (jpg/gif) slimmerd.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-01-2003 0:33 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hehehe.. nou dan?
of kennen jullie 'em al


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-01-2003 1:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 0:33 schreef XPositiveX het volgende:
hehehe.. nou dan?
of kennen jullie 'em al


zeker weten

ken ik 'm al durft ie dan nog te vragen, tsk!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-01-2003 9:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

vannochtend stond de vvd krantjes uit te metro krantjes uit te delen, en het krantje werd me echt zo overhandigd van 'kijk dat doet de VVD voor je*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2003 10:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 0:11 schreef XPositiveX het volgende:
en uh, Snaack, je vroeg me nog naar argumenten over globalisering.. komt er aan


Ik wacht vol spanning af


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2003 11:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

aan alle hypocriete easy one linende zeurkousen. vertaald:

ik heb niets tegen het topic heb iets tegen de mensen die niet verde rkomen dan opmerking zoals "gelul" "wat ben jij een sukke" "sp moet dood" communisme is voor klere lijers etc.

weten jullie trouwens wel dat duizende mensen in de voormalige SU het communisme graag terug zouden willen.

maar anyways ik zal hier niet meer reageren. houdt het maar lekker voor jullie zelf, ons houdt van ons. het is zeker vol hier.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-01-2003 11:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 9:37 schreef FireFox het volgende:
vannochtend stond de vvd krantjes uit te metro krantjes uit te delen, en het krantje werd me echt zo overhandigd van 'kijk dat doet de VVD voor je*
rijp voor de papierbak, recycling goed voor het milieu.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2003 11:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 11:34 schreef ghoulliette het volgende:

weten jullie trouwens wel dat duizende mensen in de voormalige SU het communisme graag terug zouden willen.


Dus? En nog vele duizenden meer die het niet meer terug willen..

quote:

maar anyways ik zal hier niet meer reageren. houdt het maar lekker voor jullie zelf, ons houdt van ons. het is zeker vol hier.


Hahahahahaha Goeie!


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 21-01-2003 12:19 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 15:07 schreef Snaack het volgende:
Dat wilde ik niet weten

Zie quote:



Waar heb je dat vandaan?



Ehh daar zeg je wat, ik heb vooralsnog niks gevonden in het partij programma van de VVD waar in de 'verhoging van de levens standaard van de bijstandsmoeder' aan de orde komt (godver...'k voel me net een vn wapeninspecteur).


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2003 12:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2003 12:19 schreef the beast het volgende:
Ehh daar zeg je wat, ik heb vooralsnog niks gevonden in het partij programma van de VVD waar in de 'verhoging van de levens standaard van de bijstandsmoeder' aan de orde komt (godver...'k voel me net een vn wapeninspecteur).



En het omgekeerde? Zie jij ergens de passage De VVD wil bijstandsmoeders korten op hun uitkering.?


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 21-01-2003 12:23 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

ik heb nooit gezegd dat de vvd bijstands moeders wil korten.


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 21-01-2003 12:26 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

Jij zegt zelf dat je vind dat ze asociaal weinig krijgen en dat een bijstands moeder best wat meer mag hebben, tja dan zeg ik dat je met dat soort ideeen niet bij de vvd moet zijn.


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 21-01-2003 14:25 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 20 januari 2003 22:04 schreef Shun Sacer het volgende:
hehehe met 'klem lullen' laat je zien dat iemands aannames of logica niet kloppen. Dat heet discussieren. Zo laat je zien dat de tegenstander niet een volledig kloppend beeld heeft van een situatie/probleem etc..

Het gaat hier niet om de schoonheid van woorden, maar om inhoud. Tja en als dat laatste gebreken vertoont...


Beste Shun Sacer,
Wat je hierboven schrijft is echt bullshit.
Als je iemand klem lult betekent dat niet dat iemands aanamens of logica niet klopt, het zegt hooguit wat over jou strategie in de discussie.
Kennelijk is de ander onderuit proberen te halen voor jou belangrijker dan luisteren naar wat iemand te zeggen heeft.
Je beschouwt jezelf in deze zo te zien als degene die het gelijk aan zijn kant heeft, terwijl je argumenten nauwelijks sterker of zwakker zijn als alle anderen.

Bovendien is het geen questie van gelijk of ongelijk, er zijn immers meer oplossingen voor het zelfde probleem.

PS: "met 'klem lullen' laat je zien dat iemands aannames of logica niet kloppen. Dat heet discussieren."

Klem lullen is discussieren???
Je ziet, je kunt zelfs jezelf klemlullen!


why would you listen to me?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-01-2003 14:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

discussie v -s uitwisseling van gedachten, meningen: ter - staan onderwerp van gedachtewisseling zijn.

En in het Nederlandsboek staat, is dat je uiteindelijk probeert samen tot een gemeenschappelijk standpunt te komen, een oplossing te bedenken of een actieplan te ontwerpen.

hehe, ik merk hier weinig van.
In een debat gaat het erom om te winnen.
In een discussie niet!

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 21-01-2003 14:34]


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen