IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : rijbewijs Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-04-2005 16:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 april 2005 16:24 schreef Babylon het volgende:
Nee joh, lekker in de zomer touren.

lente iig ook nog, maar in de winter is het ook nog steeds leuk. je moet je alleen goed kleden en ook weer niet te lang rijden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-04-2005 16:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Edit zonder edit te zijn; je hoeft alleen geen autorijbewijs ( te hebben voordat je aan je motor (A) begint. Geldt niet voor aanhanger, vrachtauto en bus.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 04-04-2005 16:27 by Babylon Profiel van Babylon

quote:
Op 4 april 2005 16:25 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, dat inzicht wat je in een auto opdoet, kan je gebruiken als je -later- gaat motorlessen. Als motorrijder ben je ontzettend kwetsbaar en afhankelijk van overige weggebruikers, met name auto's die niet altijd opletten. Als je dan al veel ervaring op de weg hebt, kan je situaties beter en sneller inschatten dan zonder, en dus ga je langer mee.




Leek me ook al. In de auto heb je tenminste nog een stuk blik om je heen die je beginnersfoutjes kan opvangen


zo kan ie wel weer


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-04-2005 16:27 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Muahahahaa, vrijdagmiddag mag ik m'n nieuwe leasebak gaan ophalen..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2005 16:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 april 2005 16:24 schreef ElitE het volgende:
hehe jah dan wel maar gaande weg denk je er steeds minder bij na. Echt 100% automatisme is het niet nee.


Minder bij nadenken? Ik niet, als ik rij heb ik mijn gedachten er wel bij.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 04-04-2005 16:28 by Babylon Profiel van Babylon

Volgens mij bedoelen jullie allemaal hetzelfde maar zeggen jullie het anders.


zo kan ie wel weer


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-04-2005 16:29 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Duidelijk.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2005 16:30 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 april 2005 16:28 schreef Babylon het volgende:
Volgens mij bedoelen jullie allemaal hetzelfde maar zeggen jullie het anders.


Uiteindelijk wel en zo niet dan komen ze er zelf wel achter als ze eenmaal volkomen automatisch over de wegen zoeven en daar een of andere idioot tegen komen.

Edit: Ja ik ben eigenwijs

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-04-2005 16:38]


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 04-04-2005 19:26 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

heb ik al jaren


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-04-2005 22:52 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 4 april 2005 16:21 schreef Lielo het volgende:
Ik dacht al. Jah ik weet niet, maar een motor lijkt me leuker om op te rijden dan in een auto


is t ook. tenminste das mijn mening. ik heb mn auto en motor tegelijk gedaan.
of t slim is om eerst motor te nemen is van jouzelf afhankelijk. of je er verantwoordelijk genooeg voor bent enzo. t vergt veeeeel meer concentratie, en je moet niet alleen voor jezelf oppassen maar ook voor anderen. een motor wordt supersnel over t hoofd gezien. ik heb een keer met autorijles gehad dat ik bijna een dikke bmw omverreed omdat ik m niet zag: hij zat net achter de rand van de voorruit. das dan toch wel effe schrikken maar t kan gebeuren. en daar moet je als motorrijder altijd rekening mee houden. daarnaast is motorrijden veel vermoeiender als auto, zeker als je nog "een groentje" bent, als ik t zo mag uitdrukken. en wat de meesten ook vergeten... je kan niet zomaar op de eerste de beste motor stappen als je je rijbewijs hebt. ik weet niet hoe die regels precies zitten (kan iemand me dat trouwens vertellen? ik wil wel eens weten wanneer ik op een dikke fiets mag ) maar ik meen me te herinneren dat jij nog vrij jong bent en als ik t me goed herinner mag je pas vanaf je 23 of als je 2 jaar je rijbewijs hebt een zware rijden. daarvoor mag je maar max. 250 cc ofzoiets.


naja, om een lang verhaal kort te maken, denk er goed over na, en als je t dan nog steeds wil, gewoon doen. nog een tipje van mijn zijde: als je je rijbewijs hebt, kijk dan vooral uit op de eerste warme dagen van t jaar (zoals nu ) er zijn dan heel veel motoren op de weg die de hele winter stil hebben gestaan en veel van die mensen zijn zo blij om weer op hun fiets te zitten dat ze vergeten op t verkeer te letten. = ongelukken.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2005 11:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

whoei eindelijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2005 11:58 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 10 mei 2005 11:55 schreef ElitE het volgende:
whoei eindelijk


Gefeliciteerd! Feessie!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-05-2005 12:09 by Mark Z Profiel van Mark Z

Iedereen woonachtig in Tilburg binnen blijven! As zaterdag heb ik mijn eerste rijles... bibber...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-05-2005 12:09 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 mei 2005 11:55 schreef ElitE het volgende:
whoei eindelijk


Congrats


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2005 14:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tnx
maar geen feesie denk ik


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2005 15:18 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Tuurlijk wel! Met z'n allen naar de kroeg.. en jij BOBt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2005 15:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat bedeol ik al gelukkig heb ik geen auto


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-08-2005 11:27 by Snaack Profiel van Snaack

nou, het gaat eindelijk gebeuren hoor.

Volgende week zaterdag heeft ome Sjaak zijn 1e rijles!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-08-2005 11:27 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Goed, ik vermijd Rotterdam en omstreken dus de komende tijd.

Succes kerel!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-08-2005 11:29 by Smoochy Profiel van Smoochy

rijlessen is leuk
heb me eigen nu zo 4 jaar en kan niet meer zonder.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-08-2005 11:30 by Snaack Profiel van Snaack

ben benieuwd hoe het gaat... ik kan nl. al autorijden, heb me wel eens illegaal op de weg begeven.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-08-2005 11:32 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 27 augustus 2005 11:30 schreef Snaack het volgende:
ben benieuwd hoe het gaat... ik kan nl. al autorijden, heb me wel eens illegaal op de weg begeven.


wat ik wel belangrijk vind is wel dat je iemand krijgt waar je een beetje mee door de bocht kan anders heb je echt zo baal uur elke keer als je bij zo hansworst moet zitten...ik had een meisje nog jonger dan mij uit rotterdam geweldig die praatte voor 10 de tijd vloog voorbij en was gezellig en niet onbelangrijk omdat ik haar gezellig vond wou ik ook meer aanenemen van haar.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-08-2005 11:36 by Snaack Profiel van Snaack

Het boeit me eigenlijk niet, tenzij mijn instructeur een echte botte lul is. Maar ja, dan word ik vast NOG botter


slome
Usericon van slome
Posted 27-08-2005 19:20 by slome Profiel van slome

quote:
Op 27 augustus 2005 11:29 schreef Smoochy het volgende:
rijlessen is leuk
heb me eigen nu zo 4 jaar en kan niet meer zonder.


Rijden is inderdaad heerlijk (mits je de binnensteden een beetje mijd), lekker ontspannen sjeezen met je favo muziek op.

maar de lessen vond ik persoonlijk geen reet aan. Continu moeten luisteren naar iemand die je niet mag verhoogd het rijplezier nu niet echt.

Edit: gefeliciteerd Elite en succes Snaack

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 27-08-2005 19:21]


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-08-2005 19:29 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Autorijden is voor chauffeurs.


I am the 1%.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen