IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : rijbewijs Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 27-08-2005 19:32 by slome Profiel van slome

quote:
Op 27 augustus 2005 19:29 schreef stoomfiets het volgende:
Autorijden is voor chauffeurs.


Laat me raden, jij bent dermate hopeloos dat geen enkele rijschool jou achter het stuur wil hebben.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-08-2005 19:35 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Als je jezelf daardoor beter voelt, tuurlijk schat


I am the 1%.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 27-08-2005 19:37 by windkracht10 Profiel van windkracht10

When I'm on the road... I'm indestructible...


mvg wk10


Sister-Of-Mercy
Fight For Rock
Usericon van Sister-Of-Mercy
Posted 28-08-2005 20:48 by Sister-Of-Mercy Profiel van Sister-Of-Mercyhttp://www.datenu.nl/SisterOfMercy

owh gosh nee ooit als ik rijk ben?? *pruil*


http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2005 9:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Een Duitse vrouw schrok zo van een spin die over haar gezicht kroop, dat ze de controle over haar auto verloor en frontaal tegen een boom reed. Dit meldde de politie in de Duitse stad Rheine. De 23-jarige automobiliste schreeuwde het uit en liet haar stuur los, waarop de kleine wagen van de weg af tegen een boom botste. De auto was total loss. De vrouw hield aan het voorval een paar schrammen over. De spin heeft het ongeluk overleefd.


Ik zei het altijd: aanvullende eisen alvorens vrouwen een rijbewijs mogen behalen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2005 9:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 augustus 2005 11:27 schreef Snaack het volgende:
nou, het gaat eindelijk gebeuren hoor.

Volgende week zaterdag heeft ome Sjaak zijn 1e rijles!


Volgende week blijf ik binnenhuis.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-08-2005 15:05 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

quote:
Op 27 augustus 2005 11:30 schreef Snaack het volgende:
ben benieuwd hoe het gaat... ik kan nl. al autorijden, heb me wel eens illegaal op de weg begeven.


Al kunnen autorijden is niet altijd een voordeel.
Je hebt jezelf namelijk onbewust technieken aangeleerd, die hoogstwaarschijnlijk volgens CBR-normen fout zijn, en die moet je eerst afleren.
Hier gaat wel extra tijd in zitten.

Voordeel van al kunnen autorijden is dat je al een redelijk gevoel hebt qua koppelen, de grootte van een auto etc.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-08-2005 15:14 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 29 augustus 2005 15:05 schreef Metallica-Freak het volgende:
Al kunnen autorijden is niet altijd een voordeel.
Je hebt jezelf namelijk onbewust technieken aangeleerd, die hoogstwaarschijnlijk volgens CBR-normen fout zijn, en die moet je eerst afleren.
Hier gaat wel extra tijd in zitten.


Dat betwijfel ik. Het gaat om basisvaardigheden als koppelen, schakelen etc. die ik al beheers.

Met rijles gaat altijd de meeste tijd zitten in het volgens CBR-normen rijden (kijken, kijken en nog eens kijken)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-09-2005 11:27 by Snaack Profiel van Snaack

Zo. 1e les gehad en geen verkeersslachtoffers gemaakt

Was erg cool, had ik godverdomme 8 jaar geleden al moeten doen. Maar ja..

Nu in no-time naar het rijbewijs toe!


oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 11:28 by oscura Profiel van oscura

succes Snaack!! ik ga nu extra op lesauto's letten uiteraard in Rotjeknor


carcasstrid


disinter
Usericon van disinter
Posted 08-09-2005 10:50 by disinter Profiel van disinterhttp://www.mentation.nl

quote:
Op 27 augustus 2005 11:29 schreef Smoochy het volgende:
rijlessen is leuk
heb me eigen nu zo 4 jaar en kan niet meer zonder.


Ik heb hem nu ondertussen ook al een jaar of 4. Ik vond lessen echter echt zwaar kut, zo'n chagrijnige klootzak naast je die alleen maar zit te zeiken!

Verder is autorijden echt geniaal, racen over de snelweg, tuffen door de binnenstad, allemaal even tof man! Alleen filerijden is klote.

[Dit bericht is gewijzigd door disinter op 08-09-2005 10:51]


"I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas


disinter
Usericon van disinter
Posted 08-09-2005 10:50 by disinter Profiel van disinterhttp://www.mentation.nl

. (kutcomputer)

[Dit bericht is gewijzigd door disinter op 08-09-2005 10:51]


"I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-09-2005 11:07 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 4 april 2005 22:52 schreef watery black het volgende:
is t ook. tenminste das mijn mening. ik heb mn auto en motor tegelijk gedaan.
of t slim is om eerst motor te nemen is van jouzelf afhankelijk. of je er verantwoordelijk genooeg voor bent enzo. t vergt veeeeel meer concentratie, en je moet niet alleen voor jezelf oppassen maar ook voor anderen. een motor wordt supersnel over t hoofd gezien. ik heb een keer met autorijles gehad dat ik bijna een dikke bmw omverreed omdat ik m niet zag: hij zat net achter de rand van de voorruit. das dan toch wel effe schrikken maar t kan gebeuren. en daar moet je als motorrijder altijd rekening mee houden. daarnaast is motorrijden veel vermoeiender als auto, zeker als je nog "een groentje" bent, als ik t zo mag uitdrukken. en wat de meesten ook vergeten... je kan niet zomaar op de eerste de beste motor stappen als je je rijbewijs hebt. ik weet niet hoe die regels precies zitten (kan iemand me dat trouwens vertellen? ik wil wel eens weten wanneer ik op een dikke fiets mag ) maar ik meen me te herinneren dat jij nog vrij jong bent en als ik t me goed herinner mag je pas vanaf je 23 of als je 2 jaar je rijbewijs hebt een zware rijden. daarvoor mag je maar max. 250 cc ofzoiets.


naja, om een lang verhaal kort te maken, denk er goed over na, en als je t dan nog steeds wil, gewoon doen. nog een tipje van mijn zijde: als je je rijbewijs hebt, kijk dan vooral uit op de eerste warme dagen van t jaar (zoals nu ) er zijn dan heel veel motoren op de weg die de hele winter stil hebben gestaan en veel van die mensen zijn zo blij om weer op hun fiets te zitten dat ze vergeten op t verkeer te letten. = ongelukken.


Ben nu ook bezig met lessen. Als ik mijn rijbewijs heb mag ik alles rijden.
Als je vanaf 21 lest heb je de keuze tussen A-beperkt of A. Uiteraard ga je dan voor A.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-04-2006 9:52 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 september 2005 11:27 schreef Snaack het volgende:
Zo. 1e les gehad en geen verkeersslachtoffers gemaakt

Was erg cool, had ik godverdomme 8 jaar geleden al moeten doen. Maar ja..

Nu in no-time naar het rijbewijs toe!
Wacht maar tot je de koppeling gaat gebruiken


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-04-2006 9:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

die gebruik je ook op de eerste les of mocht jij alleen in de 1 rijden hahaaha..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2006 11:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 april 2006 9:59 schreef Smoochy het volgende:
die gebruik je ook op de eerste les of mocht jij alleen in de 1 rijden hahaaha..


Sommige mensen beginnen in de eerste les alleen met sturen. Hahahahhaa.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2006 11:40 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 april 2006 9:52 schreef arrebar het volgende:
Wacht maar tot je de koppeling gaat gebruiken




Ik mocht de 1e les "alles" al doen.. En dat ging prima.

Maarruh, ik moet uiteraard nog steeds aan mijn theorie beginnen, hmpf.

Ik sta nu op het punt af te rijden dus laat ik maar eens aan mijn theorie beginnen.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-04-2006 12:19 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 21 april 2006 11:40 schreef Snaack het volgende:


Ik mocht de 1e les "alles" al doen.. En dat ging prima.

Maarruh, ik moet uiteraard nog steeds aan mijn theorie beginnen, hmpf.

Ik sta nu op het punt af te rijden dus laat ik maar eens aan mijn theorie beginnen.
Gister theorie gehaald, eitje werkelijk. Een keer het boek goed doorlezen en natuurlijk een paar oefententamens was genoeg. Dat meer dan de helft gezakt was snap ik echt niet.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2006 12:22 by Snaack Profiel van Snaack

En die mogen straks ook allemaal autorijden

Valt me sinds ik les trouwens meer dan ooit op hoe slecht het met de rijvaardigheid van mijn medewegmisbruikers gesteld is.. Sommige mensen zou je met liefde het rijbewijs afpakken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2006 12:37 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 april 2006 12:22 schreef Snaack het volgende:
En die mogen straks ook allemaal autorijden




Kan nog wel eens vies tegenvallen, zitten nog wel eens echte kutvragen tussen. Ken iemand die 9 keer over theorie moest doen en daarna 6 keer over het afrijden.. gelukkig is hij er daarna maar mee gestopt.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2006 12:48 by Snaack Profiel van Snaack

Haha, hoorde pas van mijn instructeur dat hij een "leerling" van in de 50 op les had.. Die had er al 150 lessen bij een ander opzitten, tussentijdse toets gedaan, op ALLE punten gezakt.

Mijn leraar raadde hem aan te kappen


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-04-2006 12:56 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 21 april 2006 12:48 schreef Snaack het volgende:
Haha, hoorde pas van mijn instructeur dat hij een "leerling" van in de 50 op les had.. Die had er al 150 lessen bij een ander opzitten, tussentijdse toets gedaan, op ALLE punten gezakt.

Mijn leraar raadde hem aan te kappen

mijn moeder heeft er ongeveer 90 lessen over gedaan (toen ze 48 was) maar ze heeft het wel gehaald

Edit,
bizar verhaal, een collega van mijn rijïnstructeur had een leerling die na 19 keer theorie nog niet geslaagd was.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 21-04-2006 12:57]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 13:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 april 2006 11:10 schreef MMayo het volgende:
Sommige mensen beginnen in de eerste les alleen met sturen. Hahahahhaa.
Ja, sommige mensen zijn zó hopeloos dat ik eerst wel even schakel.

Maar dat zijn er hooguit 2 op de 100...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-04-2006 13:23 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Ik heb komende dinsdag mijn 2e tussentoets. Achteraf gezien had deze toets een stukje eerder plaats kunnen vinden, ook volgens mijn instructeur. 3e tussentoets in mei, examen begin juni. Ik verwacht geen problemen, rijden gaat erg vloeiend de laatste lessen .


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 13:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

RIS?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen