IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : rijbewijs Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-09-2002 14:27 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 september 2002 11:30 schreef Sarjenka het volgende:De helft was gezakt... volgens mij ben je dan niet echt snugger hoor! Zo moeilijk is het niet, mits je dus wel goed leert.


Euhm... ik had dus ook twee keer nodig voor mn theorie...


Zenial


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-09-2002 0:39 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 4 september 2002 13:16 schreef Vomitory het volgende:
ik raad altijd iedereen aan om gewoon wekelijkse rijles te volgen. Ik heb er ook iets meer dan een jaar over gedaan...
de meesten die zo'n verkorte cursus doen gaan ff een paar weken in de zomervakantie en raken dan in paniek als de auto begint te slippen als de winter aanbreekt.


Maar daarvoor kun je bij de ANWB een slipcursus volgen... doe je dat in Lelystad, krijg je er ook nog gratis de kans op de Veteranenziekte bij *grin*

Maarre... ik volg wekelijks autorijlessen (2 lessen in 1 x steeds) en toch ga ik een slipcursus volgen ook... is altijd handig om te weten wat je in een rate situatie moet doen.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-09-2002 0:40 by Asherah Profiel van Asherah

Laten ze dan je auto slippen ofzo??? Brrr...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-09-2002 0:41 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 4 september 2002 14:27 schreef Zenial het volgende:
Euhm... ik had dus ook twee keer nodig voor mn theorie...


Kan natuurlijk, maar toch: als je het heeeeel goed leert, is het gewoon een makkie!

Ik hoorde na het examen allerlei opmerkingen uit het lokaal van "dit was een kutexamen" en "moeilijk!!!" terwijl het helemaal niet moeilijk is. De kunst is gewoon om heel goed de foto te bekijken en dan in heel korte tijd een goed antwoord erbij te bedenken.



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 0:45 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 5 september 2002 0:41 schreef Sarjenka het volgende:
Kan natuurlijk, maar toch: als je het heeeeel goed leert, is het gewoon een makkie!

Ik hoorde na het examen allerlei opmerkingen uit het lokaal van "dit was een kutexamen" en "moeilijk!!!" terwijl het helemaal niet moeilijk is. De kunst is gewoon om heel goed de foto te bekijken en dan in heel korte tijd een goed antwoord erbij te bedenken.




Ach ja..

Ik heb hem ook in een keer gehaald.. Best vaag, in de week ervoor had ik nog steeds elke keer tussen de 4 en 8 fouten bij proefexamens (gewoon thuis, heb nooit dat leslokaal gezien voor het examen ) , dus toen ik erheen ging had ik niet veel hoop.. Kwam echter terug met het papiertje en wel met 0 fout! .. Denk dat het de concentratie is, thuis had ik nooit zin om weer 50 van die vragen te maken, kijken wat ik fout deed, etc..



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 0:46 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 4 september 2002 11:30 schreef Sarjenka het volgende:
Gisteren had ik mijn theorie examen...

GESLAAGD!

Is natuurlijk niet zo moeilijk, mits je goed studeert. Ik had 1 fout; achteraf dom, want ik had die vraag ook goed kunnen beantwoorden (maar ja, da's altijd achteraf gepraat).

De helft was gezakt... volgens mij ben je dan niet echt snugger hoor! Zo moeilijk is het niet, mits je dus wel goed leert.

Ja, ik was ook verbaasd hoeveel mensen niet waren geslaagd bij beide keren dat ik theorie deed (1e keer heb ik laten verlopen stom. ).

Maar ik ben dus ook 2 weken geleden geslaagd, na 3 keer afrijden, terwijl ik de 1e 2 keer veel beter reed. Kut examinatoren

Succes!!!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-09-2002 0:51 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 5 september 2002 0:40 schreef Asherah het volgende:
Laten ze dan je auto slippen ofzo??? Brrr...


Je had van de week Netwerk moeten zien! Dat ging dus over de doofpotaffaire dat er Legionella was gevonden op het testterrein van de ANWB in Lelystad waar die slipcursussen worden gegeven.

Ze lieten ANWB filmmateriaal zien van zo'n slipcursus... Je spint alle kanten rond! En da's juist het goede... want als je niet weet wat je moet doen, gaat het onheroepelijk fout; na zo'n cursus heb je gewoon meer kans om zonder teveel kleerscheuren uit een slip te raken.

Ik zou het echt iedereen aanraden; het is gewoon veiliger als je ook in extreme situaties je auto onder controle kunt houden.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 0:57 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 5 september 2002 0:51 schreef Sarjenka het volgende:
Je had van de week Netwerk moeten zien! Dat ging dus over de doofpotaffaire dat er Legionella was gevonden op het testterrein van de ANWB in Lelystad waar die slipcursussen worden gegeven.

Ze lieten ANWB filmmateriaal zien van zo'n slipcursus... Je spint alle kanten rond! En da's juist het goede... want als je niet weet wat je moet doen, gaat het onheroepelijk fout; na zo'n cursus heb je gewoon meer kans om zonder teveel kleerscheuren uit een slip te raken.

Ik zou het echt iedereen aanraden; het is gewoon veiliger als je ook in extreme situaties je auto onder controle kunt houden.


Tjsa.. ik wil het ook nog wel eens doen,, maar het is wel zo'n dagje van 300 piek ofzo (ja ik weet het, 'je leven is wel meer waard' .. maar toch.. ben ook maar student )

..

Het schijnt inderdaad erg goed te zijn, .. zo is het zo dat wanneer mensen net ietsjes in de berm terecht komen vaak precies verkeerd reageren waardoor ze de controle kwijtraken en aan de andere kant van de weg tegen een boom, auto, etc komen met alle gevolgen van dien.. dat soort dingen leer je daar dus, hoe je WEL moet reageren


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-09-2002 13:09 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

ik heb gister mijn 6e les gehad. gaat wel lekker. ik betaal trouwens maar 25 euro per les (1 uur)



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 13:18 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 5 september 2002 13:09 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ik heb gister mijn 6e les gehad. gaat wel lekker. ik betaal trouwens maar 25 euro per les (1 uur)


Hoezo low-budget!

Ik betaalde 65 gulden per uur, en dat was zelfs goedkoop volgens veel mensen.. en dan had ik ook nog eens lessen van anderhalf uur, waardoor er nog wat afging: 90 gulden per les dus, helaas werd dat met de komst van de euro ineens 45 Euro! (10 procent erbovenop!)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-09-2002 0:44 by Shredhead Profiel van Shredhead

Wish me luck: dalijk om 08:55 rij-examen...


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 30-09-2002 0:49 by ZwaarMetaal Profiel van ZwaarMetaalhttp://www.kommando.nl

quote:
Op 5 september 2002 13:18 schreef Valorian666 het volgende:
Hoezo low-budget!

Ik betaalde 65 gulden per uur, en dat was zelfs goedkoop volgens veel mensen.. en dan had ik ook nog eens lessen van anderhalf uur, waardoor er nog wat afging: 90 gulden per les dus, helaas werd dat met de komst van de euro ineens 45 Euro! (10 procent erbovenop!)


jezus.. mijn vader vraagt 36 en er is er hier 1 in de buurt die 31 vraagt.. wat een verschillen..



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-10-2002 0:29 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik betaal 31,50 (ofzo) per uur en heb 2 uur per keer les.

BTW: 19 december ga ik afrijden


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-10-2002 0:52 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 30 september 2002 0:44 schreef Shredhead het volgende:
Wish me luck: dalijk om 08:55 rij-examen...

Succes , oh nee dat mag niet


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 01-10-2002 1:09 by Trotz Profiel van Trotz

quote:
Op 1 oktober 2002 0:52 schreef Iskariot het volgende:
Succes , oh nee dat mag niet

Hij heeft dat examen al gehad hoor

En wat is de uitslag?


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 01-10-2002 10:25 by SleepwalkeR Profiel van SleepwalkeR

wil je schrikken over prijs?
ik betaal maar 45 euro per uur, maar das voor om met zo'm dom aanhanger rond te mogen varen.
beetje oplichters he!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-10-2002 10:43 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 1 oktober 2002 1:09 schreef Trotz het volgende:
Hij heeft dat examen al gehad hoor

En wat is de uitslag?




IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 01-10-2002 11:15 by IceQueen Profiel van IceQueen

Ik heb er geen veels te duur om te halen voor iemand die werkzoekend is!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


G.
Usericon van G.
Posted 01-10-2002 11:50 by G. Profiel van G.

quote:
Op 1 oktober 2002 10:43 schreef Shredhead het volgende:





hmmm das niet zo mooi....nou volgende keer beter


Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 01-10-2002 13:33 by Angel Profiel van Angel

quote:
Op 5 september 2002 13:09 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ik heb gister mijn 6e les gehad. gaat wel lekker. ik betaal trouwens maar 25 euro per les (1 uur)


Zit jij soms ook bij Collectief? Ik zit daar, en betaal precies hetzelfde. Moet volgende week vrijdag afrijden trouwens. Ben supergesrtesst, hoop dat ik het ga halen!


To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 01-10-2002 17:50 by Hirogen Profiel van Hirogen

Ik heb mijn rijbewijs gelukkig al 7 jaar.



Heads I win, tails you lose


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 01-10-2002 17:55 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

25 lessen gehad, nog een paar te gaan...
hopelijk (en zeer waarschijnlijk) ga ik mijn moeder niet achterna want die is 11 keer op gemoeten voor haar praktijk..............


wait for me dragon, we'll meet in the sky


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 01-10-2002 17:57 by PsYcHo Profiel van PsYcHohttp://www.myspace.com/foryoursins

mijn eerste rijexamen reed ik bijna tegen een bus op ik wist gewoon niet meer waar de rem zat uiteindelijk heb ik het na 4 keer gehaald



Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 01-10-2002 20:34 by Trevoc Profiel van Trevochttp://www.myrkvar.nl

K heb a.s. Donderdag me 2e les. K betaal e35 per uur, maar als ik de cijfers moet geloven van die rij-instructrice dude/bea heeft ze een slagings percentage van 80%. K hoop dat ik bij die 80% val dan maar



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 22:47 by Asherah Profiel van Asherah

Ik mag geen lessen volgen van mn ouders, ze gaan me zo wel ff alles zelf leren... en ik heb op 23 oktober mn examen...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen