IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : rijbewijs Vorige pagina | Volgende pagina
blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 15-08-2006 22:34 by blackdahlia Profiel van blackdahlia

quote:
Op 15 augustus 2006 17:04 schreef Griffin het volgende:
motortheorie gehaald


Gefeliciteerd! Wanneer mag je voor het eggie?


blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 15-08-2006 22:39 by blackdahlia Profiel van blackdahlia

quote:
Op 11 augustus 2006 22:39 schreef Argus het volgende:
*wabla weer*

ik wil zo een:





momenteel heb ik deze:



Kan het niet laten om nog even hierop te reageren! Ik ben het helemaal met Argus eens! Ik rij nu een Yamaha Maxim en ik wil ook een VMax!

Sorry, folks, dit hoort misschien bij een ander topic!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-08-2006 11:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 augustus 2006 21:48 schreef Valorian het volgende:
In steden als Amsterdam DURF ik best te rijden, maar als het echt niet noodzakelijk is voorkom ik het toch liever, aangezien ik ze niet ken en dat maakt het rijden erg vervelend en enigszins gevaarlijk (steeds maar op laatste moment van banen wisselen enzo, per ongeluk busbanen oprijden, per ongeluk eenrichtingsverkeer van de verkeerde kant pakken, etc.. Bovendien kom je in het centrum van A'dam nauwelijks vooruit .. Utrecht is ook een kutstad qua autoverkeer, maar daar woon ik dus dat ben ik nu wel gewend. Arnhem is vooral leuk als je voor het eerst de autoroute naar de goudvishal probeert te vinden en drie keer rond het station rijd voor je het kutweggetje omhoog gevonden hebt.

gheghe, en daarbij helpt het dat de verkeers situatie elk jaar weer anders is.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-08-2006 11:57 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 15 augustus 2006 22:33 schreef blackdahlia het volgende:
Elke biker zal het met mij eens zijn: je leert veel beter autorijden, als je ook je motorrijbewijs hebt!



Ab-so-luut waar! (en dat zonder Rbw A)

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-08-2006 11:58]



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-08-2006 16:06 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Pas geleden m'n rijbewijs gehaald, maar nou kan ik nergens een auto huren gvd. Daar moet je eerst een jaar je rijbewijs voor hebben. Hoe moet ik in de tussentijd het rijden oefenen? Ik ga geen auto kopen, wat moet ik met zo'n ding, ik woon in het centrum van Groningen!! kankerzooi...


Dear dirty delightful old drunken old days


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-08-2006 16:08 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 16 augustus 2006 16:06 schreef Schaffelaer het volgende:
Pas geleden m'n rijbewijs gehaald.
Ik ga geen auto kopen, wat moet ik met zo'n ding




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-08-2006 16:09 by Nix Profiel van Nix

Kan me voorstellen dat je in het centrum van Groningen meer hebt aan een fiets :p


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


watery black
Usericon van watery black
Posted 16-08-2006 16:11 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 15 augustus 2006 22:39 schreef blackdahlia het volgende:
Kan het niet laten om nog even hierop te reageren! Ik ben het helemaal met Argus eens! Ik rij nu een Yamaha Maxim en ik wil ook een VMax!

Sorry, folks, dit hoort misschien bij een ander topic!


dat was ik, alleen de pc wou me niet afmelden en opnieuw aanmelden maareh, vmax heerscht!!! En maxim's zijn ook gaaf. rijden die dingen ook nog een beetje? heb er ook nog en tijdje over gedacht zo eentje aan te schaffen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-08-2006 16:15 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 16 augustus 2006 16:08 schreef Staalman het volgende:


Nu woon ik in Grunn, over 3 jaar ben ik weg en dan heb ik wél een riebewies nodig.

Tot die tijd is auto's huren een ideale optie. Als je puur kijkt naar het kostenplaatje, kan het er makkelijk uit als je 1x per maand een weekend een auto huurt. Bovendien heb je geen gezeik met wegenbelasting, afschrijvingen, versleten schokdempers/remschijven/koppakkingen/enzenz.


Dear dirty delightful old drunken old days


blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 17-08-2006 8:55 by blackdahlia Profiel van blackdahlia

quote:
Op 16 augustus 2006 16:11 schreef watery black het volgende:
dat was ik, alleen de pc wou me niet afmelden en opnieuw aanmelden maareh, vmax heerscht!!! En maxim's zijn ook gaaf. rijden die dingen ook nog een beetje? heb er ook nog en tijdje over gedacht zo eentje aan te schaffen.


Ik vermoedde al zoiets toen ik op je site had gekeken! Nadat ik mijn rijbewijs had gehaald wilde ik zo snel mogelijk een goedkope motor. Ik heb een bijna geheel verbouwde Maxim en hij rijdt echt perfect. Ik heb een recht stuur, andere tank en vooral andere pijpen. Ik werd verliefd op de kankerherrie die dat ding maakt!!! Maxim's laten zich heel makkelijk door bochtjes glijden. Ik heb wel eens van een garage gehoord dat zij Maxim's gebruikten als huurmotoren, omdat die dingen niet stuk te krijgen zijn.


blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 17-08-2006 9:00 by blackdahlia Profiel van blackdahlia

[quote]Op 16 augustus 2006 16:15 schreef Schaffelaer het volgende:
Nu woon ik in Grunn, over 3 jaar ben ik weg en dan heb ik wél een riebewies nodig.

Euh, er gaat dan wel niks boven Grun'n, maar er gebeurt nog wel veel meer BUITEN Groningen!!! Ooit aangedacht?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-08-2006 10:38 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 17 augustus 2006 9:00 schreef blackdahlia het volgende:

Euh, er gaat dan wel niks boven Grun'n, maar er gebeurt nog wel veel meer BUITEN Groningen!!! Ooit aangedacht?



Nee.


Dear dirty delightful old drunken old days


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-08-2006 10:53 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 16 augustus 2006 16:06 schreef Schaffelaer het volgende:
Pas geleden m'n rijbewijs gehaald, maar nou kan ik nergens een auto huren gvd. Daar moet je eerst een jaar je rijbewijs voor hebben. Hoe moet ik in de tussentijd het rijden oefenen? Ik ga geen auto kopen, wat moet ik met zo'n ding, ik woon in het centrum van Groningen!! kankerzooi...

HAHAHAHA PWN3D!!!
Maar dude, dat had je toch kunnen weten? Bekijk het dan maar zo; liever dat je straks wel kan huren dan dat je nog moet beginnen.
Trouwens, voor 250 euro heb je al een oerdegelijke Volvo 340 met achterwielaandrijving en shit. Zuinig en niet kapot te krijgen.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-08-2006 10:58 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 augustus 2006 10:53 schreef Mikeee het volgende:
Trouwens, voor 250 euro heb je al een oerdegelijke Volvo 340 met achterwielaandrijving en shit. Zuinig en niet kapot te krijgen.
Leg er nog 75 euro bij en je hebt zoiets:



OK, hij is nu inmiddels vele malen lelijker geworden maar hij heeft deze zomer al wel flink veel van Europa gezien



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-08-2006 11:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 augustus 2006 16:06 schreef Schaffelaer het volgende:
Pas geleden m'n rijbewijs gehaald, maar nou kan ik nergens een auto huren gvd. Daar moet je eerst een jaar je rijbewijs voor hebben. Hoe moet ik in de tussentijd het rijden oefenen? Ik ga geen auto kopen, wat moet ik met zo'n ding, ik woon in het centrum van Groningen!! kankerzooi...
Da's logisch toch? Dan heb je een jaar de tijd om het te verleren terwijl het er nu nog lekker inzit, en heb je na dat jaar dus meer kans dat je iets mist omdat je kijktechnieken etc bent vergeten...

Sukkels...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-08-2006 11:04 by Mikeee Profiel van Mikeee

Da's een prettige uitzondering Tjutj!
325,- voor een 740 sedan kom je niet elke dag tegen nee.
Persoonlijk wil ik veel liever de Estate.



Mliez
Usericon van Mliez
Posted 17-08-2006 11:12 by Mliez Profiel van Mliezhttp://www.myspace.com/mliez

Ik heb vandaag mijn tussentijdse toets gehaald


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-08-2006 11:38 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 17 augustus 2006 11:04 schreef Mikeee het volgende:
Da's een prettige uitzondering Tjutj!
325,- voor een 740 sedan kom je niet elke dag tegen nee.
Persoonlijk wil ik veel liever de Estate.


Ik heb liever een 850 of een 960 estate danwel een sedan. Die 740 en 940 zijn veel te slap in de ophanging, als je daar even mee van de weg af gaat(landweggetje oid), moet je erg oppassen Okay ze zijn dan ook wel een stuk prijziger lijkt me.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-08-2006 11:54 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 17 augustus 2006 11:02 schreef Greycloak het volgende:
Da's logisch toch? Dan heb je een jaar de tijd om het te verleren terwijl het er nu nog lekker inzit, en heb je na dat jaar dus meer kans dat je iets mist omdat je kijktechnieken etc bent vergeten...

Sukkels...

Precies, maar het ligt dus aand de verzekeringsmaatschappijen. Die kijken naar de harde cijfers en zien dat mensen met een nieuw rijbewijs meer ongelukken maken en dus een risicogroep vormen.

Niks waard dus, dat roze papiertje...


Dear dirty delightful old drunken old days


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 11:56 by Smoochy Profiel van Smoochy

Kameraad is zijn rijbewijs kwijt voor 4 maanden..hehe..moet je maar geen 180 scheuren waar je 50 mag...Ok hij heeft een Subaru Impreza 555 dus ja dan zal ik ook het gas losgooien. Maar doe het niet overdag


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-08-2006 11:57 by Mikeee Profiel van Mikeee

In mijn budget heb ik sowieso stijve veren/schokdempers opgenomen.
Verder; de 760/960 is er alleen in automaat uitvoering en automaten vind ik kut en de 850 schijnt kleiner te zijn (niet zo'n punt), voorwiel aangedreven (tjah) en veel minder duurzaam.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-08-2006 11:58 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 17 augustus 2006 11:56 schreef Smoochy het volgende:
180 scheuren waar je 50 mag...

Net goed, mongool! Al had 'ie een Lambo.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2006 11:58 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 augustus 2006 11:54 schreef Schaffelaer het volgende:
Precies, maar het ligt dus aand de verzekeringsmaatschappijen. Die kijken naar de harde cijfers en zien dat mensen met een nieuw rijbewijs meer ongelukken maken en dus een risicogroep vormen.

Niks waard dus, dat roze papiertje...


Jij denkt dat je met dat roze papiertje goed kan rijden? Goed leren rijden leer je door ervaring, door het te doen.. het technische en kijk gedeelte leer je met je rijlessen. Ik vind het meer dan terecht dat ze geen huurauto's meegeven.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2006 12:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 augustus 2006 11:58 schreef MMayo het volgende:
Jij denkt dat je met dat roze papiertje goed kan rijden? Goed leren rijden leer je door ervaring, door het te doen.. het technische en kijk gedeelte leer je met je rijlessen. Ik vind het meer dan terecht dat ze geen huurauto's meegeven.
Dat was dus Greycloaks punt, waar Shaffelaer mee instemde: je hebt ervaring nodig, máár je kan geen auto huren. En in het geval van Schaffelaer is dat de enige manier waarop hij makkelijk aan een auto zou kunnen komen; oftewel een paradox. Wil auto --> krijgt geen auto, want geen ervaring --> kan een jaar geen auto rijden --> nog minder ervaring, maar mag dan wél een auto huren...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:01 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 17 augustus 2006 11:58 schreef Mikeee het volgende:
Net goed, mongool! Al had 'ie een Lambo.


Je oordeelt alweer over iets waar je geen bal vanaf weet. Toevallig is dat achter de TT baan waar geen hond rijd. Nou ja toevallig een camera-auto toen. Maar dat is een oude ambulance weg daar gingen wij altijd heen om te scheuren.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen