IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : het ratten topic Volgende pagina
HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-02-2003 15:27 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ik vraag me af wie van jullie eigenlijk allemaal een rat in bezit hebben...ik heb namelijk dinsdag voor me verjaardag een rat van me vriendin gekregen , en ik ben meteen verslaafd aan den heerschende ratten

het is een vrouwtje, met japanner tekening in zwart/wit en heet Charlotte, nu ongeveer 8 weken oud


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-02-2003 15:28 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ik weet nog iemand die een rat kwijt wil...heel lief wit beestje van een half jaar denk ik dat Siske heet...


I spy with my little and verrry evil eye.....


Ares
Usericon van Ares
Posted 14-02-2003 15:28 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2003 15:27 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ik vraag me af wie van jullie eigenlijk allemaal een rat in bezit hebben...ik heb namelijk dinsdag voor me verjaardag een rat van me vriendin gekregen , en ik ben meteen verslaafd aan den heerschende ratten

het is een vrouwtje, met japanner tekening in zwart/wit en heet Charlotte, nu ongeveer 8 weken oud
Ow, nog gefeliciteerd met je verjaardag, en doe je vriendin de groeten
Tot vanavond!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-02-2003 15:29 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k heb er ook een gehad, hij was super lief !!!
maar op een avond had ik zijn kooitje niet goed dicht gedaan en toen issie de in de stal gaan wonen denk ikmijn moeder haat de beesten metheel haar hart, dus ik heb er maar geen meer gekocht


wait for me dragon, we'll meet in the sky


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 14-02-2003 15:31 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 14 februari 2003 15:29 schreef she_devil het volgende:
k heb er ook een gehad, hij was super lief !!!
maar op een avond had ik zijn kooitje niet goed dicht gedaan en toen issie de in de stal gaan wonen denk ikmijn moeder haat de beesten metheel haar hart, dus ik heb er maar geen meer gekocht
van moeders moet je niks aantrekken, heb ik ook niet gedaan


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-02-2003 16:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Hm ik heb 3 ratten, een rexje, een gewone en een soort siamees, het zijn echt schattige diertjes


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-02-2003 16:16 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb een broer , telt dat ook?

Hij heet wouter, en is best lief hoor, maar als je hem even uit z'n kooitje haalt begint ie altijd te bijten en overal te poepen...

(sorry voor dit Off-Topic gezeur)


Fire
Usericon van Fire
Posted 14-02-2003 16:24 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 14 februari 2003 15:28 schreef WickedKimmie het volgende:
ik weet nog iemand die een rat kwijt wil...heel lief wit beestje van een half jaar denk ik dat Siske heet...
Wat zijn we weer orgineel met de namen...



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 14-02-2003 17:25 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Hahahahahahahah, ik weet t, ik ben geliefd hahahahahahhahah, help m'n vriendjes de winter door



SQT
Usericon van SQT
Posted 14-02-2003 23:47 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/



Miffy met op de voorgrond de staart van Chups.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-02-2003 23:52 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Zelf heb ik geen rat, maar het zijn inderdaad heerschende beesten!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 15-02-2003 0:01 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

en rat van een vriend van mij is overleden. Maar we hebben em in de vriezer gedaan ( de rat) en daar wacht hij geduldig op zijn begrafenis tussen de hertog jannetjes.

MINIMUIS R.I.P.



I am the 1%.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-02-2003 0:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

heb wel eens een rat in m'n achtertuin gezien, toen dacht ik dat het een muis was en stuurde er een kat van ons achteraan. ik keek nog eens goed, zag dat de "muis" toch wel erg groot was en heb de kat maar gauw weg gegrist.

ratten, tsja, niet aan mij besteed.


Oud Vuil.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-02-2003 10:41 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Een vriendin van me heeft er 12 ofzo, stinken man!!! Vieze dingesjes


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 15-02-2003 17:02 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

'k heb er wel twee opengesneden, telt dat ook?

Maar goed, ik heb zelf geen ratten dus, maar ik heb er ook niet zoveel problemen mee, maar als ze zo door he mouwen en over je heen klauteren, vorl ik me er ook niet echt gemakkelijk bij

Als kind heb ik wel gerbils gehad, die waren wel cool

En wat betreft die dode rat, je kan em ook op sterk water zetten (of formaline, is goedkoper), heb ik ook gedaan met een doodgeboren puppy, ziet er cool uit (ook al vinden sommigen het misschien wat luguber ).

NP: Domine - Dawn Of A New Day (A Celtic Requiem)


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 15-02-2003 17:28 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

Ratten zijn leuke dieren!
Ik heb er 8 ofzo in totaal gehad
jammer alleen dat ze zo snel kanker krijgen, er zijn er bij mij maar 2 of 3 echt door ouderdom gestorven........
We hebben wel bij de dierenarts gevraagd voor een operatie enzo, maar omdat ze zo klein zijn is da nogal lastig soms. En zelfs dan nog kunnen ze het na een maand weer hebben dus dat schiet dan ook niet echt op.......
Het viel me trouwens wel op dat ze nog best lang met zo'n enorm gezwel rond kunnen lopen zonder er echt last van te hebben, die dingen worden echt groot soms!

Maar verder zijn het idd coole beesten, ik heb er nu geen meer, vanwege de reden dat ze dus gewoon zo snel kanker krijgen, dat is echt balen wel


Blinded by Fear of Life...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-02-2003 17:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 17:28 schreef The Tameless het volgende:
Ratten zijn leuke dieren!
Ik heb er 8 ofzo in totaal gehad
jammer alleen dat ze zo snel kanker krijgen, er zijn er bij mij maar 2 of 3 echt door ouderdom gestorven........
We hebben wel bij de dierenarts gevraagd voor een operatie enzo, maar omdat ze zo klein zijn is da nogal lastig soms. En zelfs dan nog kunnen ze het na een maand weer hebben dus dat schiet dan ook niet echt op.......
Het viel me trouwens wel op dat ze nog best lang met zo'n enorm gezwel rond kunnen lopen zonder er echt last van te hebben, die dingen worden echt groot soms!

Maar verder zijn het idd coole beesten, ik heb er nu geen meer, vanwege de reden dat ze dus gewoon zo snel kanker krijgen, dat is echt balen wel

ja nu je het zegt, een vriend van me, zijn ratten kregen ook gezwellen en stierven daaraan Is dat dan zo veel voorkomend bij ratten ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 15-02-2003 19:41 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik heb ook een ratje!! Hij heet Harrie






HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 15-02-2003 22:18 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 17:46 schreef FireFox het volgende:
ja nu je het zegt, een vriend van me, zijn ratten kregen ook gezwellen en stierven daaraan Is dat dan zo veel voorkomend bij ratten ?


Ja, helaas wel dus
Dat komt omdat de meeste tamme ratten tegenwoordig afstammen van labaratoriumratten, die werden gefokt om kanker te krijgen
zit dus in de genen zeg maar.........
Echt vervelend, maar je doet er niks aan volgens mij........


Blinded by Fear of Life...


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 15-02-2003 22:52 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik heb al heel veel ratten gehad maar ik heb ze meestal maar een half uurtje ofzo en dan is ie dood,want ik voer me python nl ratten .sorry maar die moet ook eten


welcome to hell,fuckin, hell yeah


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-02-2003 22:56 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik kwam laatst een rat tegen tussen een hoop puin en het beestje schrok zich bijna letterlijk dood!


corallus
Usericon van corallus
Posted 16-02-2003 10:00 by corallus Wijzig reactieProfiel van corallusQuote dit bericht

Ik koop per maand ongeveer 150 ratten.M'n vriezer ligt er vol mee.Ik gebruik ze als voer voor m'n varanen.Ik koop ze diepvries in,dus hoef ze zelf niet meer dood te meppen


my signature........


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-02-2003 11:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 22:18 schreef The Tameless het volgende:
Ja, helaas wel dus
Dat komt omdat de meeste tamme ratten tegenwoordig afstammen van labaratoriumratten, die werden gefokt om kanker te krijgen
zit dus in de genen zeg maar.........
Echt vervelend, maar je doet er niks aan volgens mij........


hmmm


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 16-02-2003 13:42 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik heb een cavia...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 16-02-2003 17:16 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 15 februari 2003 22:52 schreef blacksoul666 het volgende:
ik heb al heel veel ratten gehad maar ik heb ze meestal maar een half uurtje ofzo en dan is ie dood,want ik voer me python nl ratten .sorry maar die moet ook eten




Hmm, ratten hebben sowieso niet zo'n lang leven (3 jaar ofzo), dat van die gezwellen wist ik niet, maar ja, sterven aan kanker is vaak (niet altijd natuurlijk) ook een vorm van sterven aan ouderdom.

NP: Domine - Dawn Of A New Day (A Celtic Requiem)


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-02-2003 17:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

moet je met die knaagdieren, geef mij maar een hond ofzo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen