IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-02-2007 20:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 februari 2007 13:23 schreef 0Tolerence het volgende:
de Zeeuw is al bijna 40 man, dat wordt toch nooit meer wat. En je mag 020 ook gerust Ajax noemen hoor, we zijn geen hooligans hier (of wel?)


Bij de "hooligans" noemen ze het gewoon kankerjoden.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-02-2007 20:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 19:04 schreef Judge M. het volgende:
vd Vaart staat er ook alleen maar in "om maar opgesteld te kunnen worden" zo lijkt het wel. Zou me niks verbazen als die ooit nog eens als linksback opgesteld wordt

Je speelt (met De Jong en Matthijssen) in een ploeg die verdomme ONDERAAN in de Bundesliga staat. Er speelt toch ook niemand van de stillems of RKC in Oranje of wel soms?


Ssst.... Niet zo hard! Je brengt 'm nog op ideeën...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-02-2007 21:03 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Van der Vaart moet gewoon achter de spits(en), anders kun je hem beter niet opstellen. Wel ongelooflijk laf en dom van Van Basten om Sneijder niet meteen op te stellen, want dat zou niet matchen met Seedorf. Wat een flauwekul zeg, met Sneijder én Seedorf ging het gelijk een stuk beter, ook mede dankzij Ryan Babel, die natuurlijk een veel betere linksbuiten is dan Kuyt. Misschien is het een idee om Kuyt eens op te stellen waar hij thuishoort en waar hij wel rendeert: in de spits!

Volgende keer dus graag 4-4-2 met Van Persie en Kuyt in de spits, Sneijder op 10, Seedorf op links, Van Bommel op rechts en een andere bondscoach.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-02-2007 21:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 21:03 schreef Blueprint het volgende:
Van der Vaart moet gewoon achter de spits(en), anders kun je hem beter niet opstellen. Wel ongelooflijk laf en dom van Van Basten om Sneijder niet meteen op te stellen, want dat zou niet matchen met Seedorf. Wat een flauwekul zeg, met Sneijder én Seedorf ging het gelijk een stuk beter, ook mede dankzij Ryan Babel, die natuurlijk een veel betere linksbuiten is dan Kuyt. Misschien is het een idee om Kuyt eens op te stellen waar hij thuishoort en waar hij wel rendeert: in de spits!

Volgende keer dus graag 4-4-2 met Van Persie en Kuyt in de spits, Sneijder op 10, Seedorf op links, Van Bommel op rechts en een andere bondscoach.


Hele dikke + 1



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 21:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

+ nog 1!

En Van Bronckhorst weg van linksachter en daar De Cler wegzetten. Bhoularouz in het centrum samen met Ooijer zodra die weer beter is en Heitinga op rechts.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-02-2007 21:36 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hmm, ik zou Gio wel laten staan. Doet het wat mij betreft prima daar als linksback



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-02-2007 21:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 21:35 schreef Judge M. het volgende:
+ nog 1!

En Van Bronckhorst weg van linksachter en daar De Cler wegzetten. Bhoularouz in het centrum samen met Ooijer zodra die weer beter is en Heitinga op rechts.
Nou voila, daar kan ik behoorlijk mee leven! Maar ja, wij zijn geen profvoetballer geweest en we hebben niet een geniaal EK op onze naam staan. Jammer dus...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 08-02-2007 21:37]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 21:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2007 21:36 schreef Tenderstrike het volgende:
Hmm, ik zou Gio wel laten staan. Doet het wat mij betreft prima daar als linksback
Ik vind het geen echte verdediger. Opkomend vind ik hem sterk maar hij is dan ook als linksbuiten begonnen ooit. Dan heb ik liever iemand die echt een rechtsbuiten kan tegenhouden.

O ja, Bouma deed het gisteren overigens ook prima



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-06-2007 15:12 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

De wedstrijd Zuid-Korea - Nederland wordt vanavond (18.00) pas uitgezonden door SBS6, maar de wedstrijd is net al gespeeld (begin om 13.00 Nederlandse tijd). Hieronder dus niet kijken als je vanavond nog wilt kijken....



































Ik heb de wedstrijd via een Japanse stream bekeken. Leuk om de nieuwelingen (Engelaar, Slory) aan het werk te zien. Ik heb geen idee hoe ernstig de blessure van Slory is, maar het zag er niet erg goed uit. Nederland speelde absoluut niet briljant, maar uiteindelijk wel effectief genoeg om met 2-0 te winnen. Slory was wel aardig, Engelaar was niet bepaald indrukwekkend. Melchiot kwam een paar keer aardig mee op, leuke optie voor de rechtsbackpositie .

Van Der Vaart
Van Bronckhorst
Melchiot



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-06-2007 18:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Melchiot heb ik altijd wel sterk gevonden. Die mag van mij met Kromkamp gaan strijden om de rechtsbackpositie. Kan Jaliens ook eindelijk eens afgedankt worden

Verder niet gezien en ik ga ook niet kijken



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-06-2007 16:21 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-06-2007 16:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 19:04 schreef Judge M. het volgende:
Er speelt toch ook niemand van de stillems of RKC in Oranje of wel soms?

Wat een mooie profetische uitspraak!

Slory!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-06-2007 16:27 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 juni 2007 16:24 schreef ZelThoR het volgende:
Wat een mooie profetische uitspraak!

Slory!


Dude, da's een speler van Excelsior die naar Feyenoord gaat....fact check!




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2007 9:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 16:27 schreef chriz het volgende:
Dude, da's een speler van Excelsior die naar Feyenoord gaat....fact check!



Hij was al geselecteerd toen Excelsior nog kon degraderen, dat maakte de uitspraak van Judge profetisch genoeg!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-06-2007 9:20]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-06-2007 9:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ja met Van Basten kan het alle kanten op

Nee, dan Foppe!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2007 9:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Foppe doet het super zo!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-06-2007 9:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hele mooie wedstrijd gisteren

Die jonkies komen er wel



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2007 9:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, moet wel lukken. België speelt ook verbazingwekkend goed trouwens, zou je toch niet verwachten van een non-voetballand als België.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-06-2007 17:47 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Van Bommel naar de Olympische Spelen


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-06-2007 19:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 9:53 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, moet wel lukken. België speelt ook verbazingwekkend goed trouwens, zou je toch niet verwachten van een non-voetballand als België.


Belgie een non-voetballand? Nu wel ja, door de overvloed van matige buitenlandse spelers in de Belgische competitie waardoor de talentvolle eigen jeugd geen kans krijgt.

Midden jaren '80 tot begin jaren '90 (nog voor het Bosman arrest) behoorden de Belgische clubs tot de Europese top en het nationale elftal van Belgie haalde de halve finales op het WK '86 in Mexico.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-06-2007 19:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 9:52 schreef Judge M. het volgende:
Hele mooie wedstrijd gisteren

Die jonkies komen er wel


Vooral Drenthe speelde zeer goed; goede voorzetten, snelle rushes en mooie schijnbewegingen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-06-2007 19:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 19:27 schreef Lionheart het volgende:
Belgie een non-voetballand? Nu wel ja, door de overvloed van matige buitenlandse spelers in de Belgische competitie waardoor de talentvolle eigen jeugd geen kans krijgt.

Midden jaren '80 tot begin jaren '90 (nog voor het Bosman arrest) behoorden de Belgische clubs tot de Europese top en het nationale elftal van Belgie haalde de halve finales op het WK '86 in Mexico.

1986, dat was op de kop af drie jaar voordat pa en ma Whiterider doktertje gingen spelen.

Goed dat je hem wat historisch besef bijbrengt .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-06-2007 22:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik herinner me de Nederland-Belgie nog wel waardoor de Belgen wel en Oranje niet naar de WK gingen..



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-06-2007 22:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dat was pas een goeie Belgenmop.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-06-2007 22:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ach 2 jaar later werd Oranje Europees kampioen

Kijk Robin, DAT is nu echt iets wat je gemist hebt



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen