IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-09-2007 23:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 23:01 schreef altx het volgende:
Emanuelson maakte wel de assist...





Nee om eerlijk te zijn gaat alle eer voor dat doelpunt naar Van Nistelrooij uit, want die krijgt het elke keer weer voor elkaar om de meest onmogelijke ballen tot doelpunt te promoveren... Probeer die beweging die hij maakte, maar eens na te doen (zonder dat er wat uitscheurt ergens... ).
Geheel waar, wat je zegt.dat doelpunt van hem in de vorige wedstrijd was ook al zo'n onmogelijk doelpunt hehe.Ik moet mijn mening over hem maar eens herzien, hehe.


Fuck the world and fuck you


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 12-09-2007 23:02 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 september 2007 23:01 schreef mental het volgende:
Goh 1 keer een actie die goed afloopt en dat maakt dan meteen de rest van zijn fouten weer goed ? jezus....
hap hap



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-09-2007 23:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 23:02 schreef Mies het volgende:
hap hap
Slechts een appel en een rijstwafel op vandaag he, dan wil het happen wel.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-09-2007 23:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

1-0, 1-0

Sjonge jonge wat een kutpot. Maar ja, mooie reactie van de Sar: "we gaan hier nu wel met een glimlach weg, spijt me verder voor iedereen hoor" *grijns*

uhuhuuuu

Slecht spelen en winnen! 3 punten in da pockettttt


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2007 23:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 23:04 schreef M. het volgende:
1-0, 1-0

Sjonge jonge wat een kutpot. Maar ja, mooie reactie van de Sar: "we gaan hier nu wel met een glimlach weg, spijt me verder voor iedereen hoor" *grijns*

uhuhuuuu

Slecht spelen en winnen! 3 punten in da pockettttt


Ik hoop voor hem dat-ie nog kan glimlachen als ze dadelijk op het EK in de achtste finales kansloos naar huis worden gestuurd...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-09-2007 23:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ach welnee, we spelen dan gewoon een af-grij-se-lij-ke pot tegen de Tsjechen en die sturen we na verlenging naar huis met 1-0 via een onterechte penalty


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-09-2007 23:14 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 23:08 schreef altx het volgende:
Ik hoop voor hem dat-ie nog kan glimlachen als ze dadelijk op het EK in de achtste finales kansloos naar huis worden gestuurd...


Negatieve lul!

We worden kampioen!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-09-2007 23:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 september 2007 22:59 schreef WhiteRider het volgende:
En dit waren Bulgarije en Albanië...dat wordt mooi man, op het EK, tegen Engeland, Frankrijk, Italië, Duitsland, Spanje en Portugal, etc. etc.

:')


Zijn totaal andere wedstrijden. Frankrijk heeft vanavond verloren van Schotland.

En spanje wint ook met slechts 1-0 van Letland.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-09-2007 23:47]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-09-2007 1:11 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

We zullen ons ondanks Van Basten wel weer plaatsen voor het EK, maar daar worden we dus enorm weggespeeld door andere toplanden. We hebben gewoon het geluk van een zeer makkelijke poule.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-09-2007 1:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Ik dacht trouwens dat die zwat'n was neergeschoten lol.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-09-2007 8:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 23:45 schreef Burzum het volgende:
Zijn totaal andere wedstrijden. Frankrijk heeft vanavond verloren van Schotland.

En spanje wint ook met slechts 1-0 van Letland.


Dat zijn inderdaad totaal andere wedstrijden.

Nu win je nog met heel veel mazzel (het had gewoon 1:1 moeten zijn natuurlijk), maar dan zul je niet meer zo makkelijk zo goed weg komen...



By the way is ondertussen toch wel algemeen bekend dat, ondanks dat de Spaanse competitie een van de beste van Europa is, Spanje als land eigenlijk nog nooit echt goed gepresteerd heeft.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2007 9:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 8:39 schreef altx het volgende:
By the way is ondertussen toch wel algemeen bekend dat, ondanks dat de Spaanse competitie een van de beste van Europa is, Spanje als land eigenlijk nog nooit echt goed gepresteerd heeft.


Nooit is wel een beetje overdreven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-09-2007 9:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 9:35 schreef Chelman het volgende:
Nooit is wel een beetje overdreven.


Wanneer wel dan? (Niet spieken... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-09-2007 9:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Juist omdat Spanje zo'n sterke competitie heeft, is het nationale elftal geen topploeg denk ik. In Nederland krijg je op je achttiende al een basisplaats in de hoogste divisie terwijl je daar een aantal duurgekochte buitenlanders voor je moet dulden (zelfde geldt voor Engeland bijvoorbeeld). Maar omdat Spanje een groot land is met veel goeie voetballers zal het altijd een gevaarlijke outsider blijven.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2007 9:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 9:38 schreef altx het volgende:
Wanneer wel dan? (Niet spieken... )
1964 en 1984


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-09-2007 9:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 9:42 schreef Chelman het volgende:
1984
Ah, het jaar dat Spanje Malta omkocht om het doelsaldo boven dat van Nederland te krijgen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 13-09-2007 10:08 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 12 september 2007 23:02 schreef Judge M. het volgende:
Van Basten had er vorig jaar na het WK al uitgemoeten


+1!!

Foppe for Bondscoach!!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2007 11:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 9:48 schreef NecRobert het volgende:
Ah, het jaar dat Spanje Malta omkocht om het doelsaldo boven dat van Nederland te krijgen


Omgekocht mijn aars. 12-1. Klaar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-09-2007 11:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 9:40 schreef NecRobert het volgende:
Juist omdat Spanje zo'n sterke competitie heeft, is het nationale elftal geen topploeg denk ik. In Nederland krijg je op je achttiende al een basisplaats in de hoogste divisie terwijl je daar een aantal duurgekochte buitenlanders voor je moet dulden (zelfde geldt voor Engeland bijvoorbeeld). Maar omdat Spanje een groot land is met veel goeie voetballers zal het altijd een gevaarlijke outsider blijven.
Da's in Italie ook, maar die presteren wel op eindtoernooien.

Een betere verklaring is denk ik dat de eigen competitie daar relatief zoveel belangrijker is dan in andere landen. Het echte nationalisme zit hem daar in de streek waar je vandaan komt: Catalanen tegen Madrid, Basken tegen de rest van Spanje etc. Het wij-gevoel als land is er gewoon minder.

Voor het matige presteren van engeland heb ik ook geen verklaring. Te ouderwets systeem of zo?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-09-2007 12:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 11:42 schreef Daops het volgende:
Da's in Italie ook, maar die presteren wel op eindtoernooien.
In Italie lopen ook een stuk minder buitenlanders rond dan in Engeland en Spanje. Topclubs als Inter, AC Milan en AS Roma bestaan toch vooral uit Italianen.

quote:

Een betere verklaring is denk ik dat de eigen competitie daar relatief zoveel belangrijker is dan in andere landen. Het echte nationalisme zit hem daar in de streek waar je vandaan komt: Catalanen tegen Madrid, Basken tegen de rest van Spanje etc. Het wij-gevoel als land is er gewoon minder.
Is waar.

quote:

Voor het matige presteren van engeland heb ik ook geen verklaring. Te ouderwets systeem of zo?
In Engeland bestaan de topclubs vooral uit buitenlanders. Dan is het logisch dat internationals als Owen, Heskey, Robinson bijvoorbeeld niet eens in de Champions League, dus op het hoogste niveau spelen.

Eigenlijk zijn de sterkste landen op dit moment Duitsland, Brazilie en Argentinie. Dan valt een redelijk gat.



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2007 12:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 11:42 schreef Daops het volgende:
Een betere verklaring is denk ik dat de eigen competitie daar relatief zoveel belangrijker is dan in andere landen. Het echte nationalisme zit hem daar in de streek waar je vandaan komt: Catalanen tegen Madrid, Basken tegen de rest van Spanje etc. Het wij-gevoel als land is er gewoon minder.



Kop, spijker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-09-2007 12:30 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 12:11 schreef NecRobert het volgende:
In Italie lopen ook een stuk minder buitenlanders rond dan in Engeland en Spanje. Topclubs als Inter, AC Milan en AS Roma bestaan toch vooral uit Italianen.
Fout: http://nl.wikipedia.org/wiki/Internazionale#Selectie_seizoen_2007.2F2008
Ik tel drie keepers en twee verdedigers van italiaanse komaf. De rest is buitenlander.

Bij AS Roma en AC Milan is het ongeveer half om half. Valt dus allemaal wel mee.
quote:

Eigenlijk zijn de sterkste landen op dit moment Duitsland, Brazilie en Argentinie. Dan valt een redelijk gat.
Mee eens.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 13-09-2007 12:31]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-09-2007 12:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 12:30 schreef Daops het volgende:
Fout: http://nl.wikipedia.org/wiki/Internazionale#Selectie_seizoen_2007.2F2008
Ik tel drie keepers en twee verdedigers van italiaanse komaf. De rest is buitenlander.

Bij AS Roma en AC Milan is het ongeveer half om half. Valt dus allemaal wel mee.
(...)


Ze naturaliseren daar gewoon iedereen tot Italiaan...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-09-2007 12:56]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-09-2007 16:44 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 12:11 schreef NecRobert het volgende:
Eigenlijk zijn de sterkste landen op dit moment Duitsland, Brazilie en Argentinie. Dan valt een redelijk gat.


Ik vind Italië anders ook niet erg slecht. Frankrijk lijkt me een beetje over the hill, Spanje en Nederland zijn inderdaad vergane glorie...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-09-2007 19:34 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2007 16:44 schreef Blueprint het volgende:
Ik vind Italië anders ook niet erg slecht. Frankrijk lijkt me een beetje over the hill, Spanje en Nederland zijn inderdaad vergane glorie...


Nederland vergane glorie? Overdreven, Nederland is meer van de categorie 'net niet', op veel toernooien had Nederland prijzen kunnen en moeten pakken gezien hun spel en de kwaliteit van de spelers.

Dat waren de WK's van '74, '78, '90, en '98, en de EK's van '92 en '00.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen