IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2008 14:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Prutser


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2008 15:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kan die De Zeeuw niet gewoon op e bank, en dan Sneijder naast Engelaar en Kuijt erin op rechts? Want De Zeeuw loopt alleen maar te klooien en ballen in te leveren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2008 15:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Toch een beetje zorgelijk dat de op papier beste voorhoede ter wereld bijna een helft lang niet kan scoren tegen een centrale defensie van 18-jarige broekies. Maar goed, Robben op snelheid 1-0.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2008 15:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

1-0 bij rust. Ik weet niet of het vermoeidheid is, maar tegen een tegenstander als Wales waarbij ook nog eens de hele centrale verdediging ontbreek en nu vervangen is door twee 18-jarige spelers van een Engelse eersteklasser valt het me toch wel een beetje tegen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-06-2008 16:11 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2008 15:40 schreef Mark het volgende:
Maar goed, Robben op snelheid 1-0.


Normaal laat ie zich dan vallen, toch?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2008 16:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zaaddodend en nietszeggend, deze potjes lijken verdacht veel op mijn posts hier ( ja ik zal het zelf maar zeggen voor iemand anders het doet ) waarom toch altijd weer ? het doet gewoon pijn in den ogen, leuk is het allang niet meer en ik geloof allang niet meer dat onze boyz dit soort oefenpotjes serieus nemen, no way waarom zou het ook. 80 wissels natuurlijk ook weer, zodat er van het team wat begon er niks meer over is.ik haat dit soort shit. geeft mij het echte werk maar, dan moeten die luie volgevreten miljonairs er staan.


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2008 16:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wie heeft er gewonnen? wales?


Je moeder.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2008 16:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

weet ik het.


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2008 16:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-06-2008 16:14 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2008 16:11 schreef mental het volgende:
zaaddodend en nietszeggend, deze potjes lijken verdacht veel op mijn posts hier ( ja ik zal het zelf maar zeggen voor iemand anders het doet ) waarom toch altijd weer ? het doet gewoon pijn in den ogen, leuk is het allang niet meer en ik geloof allang niet meer dat onze boyz dit soort oefenpotjes serieus nemen, no way waarom zou het ook. 80 wissels natuurlijk ook weer, zodat er van het team wat begon er niks meer over is.ik haat dit soort shit. geeft mij het echte werk maar, dan moeten die luie volgevreten miljonairs er staan.


Als Nederland op een EK of WK speelt is het pas interessant ja in de zin dat het boeit.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2008 16:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tweede helft stukken beter!

Sneijder 2-0, Kuyt staat er nu in en De Jong, voetballend ziet het er veel beter uit, gevaarlijker en aanvallender, mooi combinatie-spel. Ik zeg: Kuyt in de basis en De Jong ook, ipv Engelaar en De Zeeuw. De Zeeuw hoort gewoon niet in de basis thuis.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2008 16:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hoho! Mark toch ! De Zeeuw houd anders toch wel een persoon als Seedorf buite het oranje toch ???


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2008 16:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De Zeeuw is een prutser die niet eens geselecteerd had moeten worden gezien de zijn vorm in AZ van het afgelopen jaar. Als die jongen in vorm is, is het een prima aanwinst, maar zoals hij nu speelt hoort hij nog niet in Jong Oranje thuis. De Jong vind ik daarentegen een revelatie, eist veel de bal op, controleert en verstuurt goed. Dus ofwel Engelaar en Sneijder als verdedigende middenvelders, ofwel De Jong en Engelaar en dan Sneijder een linie naar voren, maar dan komt Kuyt in de verdrukking. De Jong en Sneijder controlerend lijkt me helaas te gevaarlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2008 16:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2008 16:17 schreef Mark het volgende:
Tweede helft stukken beter!

Sneijder 2-0, Kuyt staat er nu in en De Jong, voetballend ziet het er veel beter uit, gevaarlijker en aanvallender, mooi combinatie-spel. Ik zeg: Kuyt in de basis en De Jong ook, ipv Engelaar en De Zeeuw. De Zeeuw hoort gewoon niet in de basis thuis.


Daar sluit ik me geheel bij aan.

Op de een of andere manier hebben sommige spelers een eindeloos krediet opgebouwd omdat ze in 1 seizoen een keertje boven zichzelf uitgestegen zijn. De Zeeuw heeft al zijn krediet te danken aan het vorige seizoen van AZ, waar toen bij AZ het geheel veel meer was dan alleen de som der delen (met andere woorden 1 zo'n speler individueel heb je dus niet zo veel aan).

Mathijsen vind ik daar een ander voorbeeld van. Die mag flink wat interlands op rij de ene na de andere blunder maken... En waarom, tsja...


Ik vind het by the way leuk voor die Engelaar dat-ie in een oefeninterland ook een keertje aardig heeft gespeeld, maar ook bij hem slaan ze gelijk zo'n eind door...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-06-2008 23:40 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik begreep vooral Melchiot niet helemaal. Die voor mij het hele EK niet opgesteld te worden.

Moreover, wat heeft Wales een uiterst dubieuze aanvoerdersband, meer iets voor de Duitsers.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-06-2008 22:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik ben ondertussen al zo diep gezonken dat ik het in de categorie goed nieuws schaar, maar er staat op teletekst dat Cannavaro geblesseerd is en daardoor het EK mist.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2008 23:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Fabio Cannavaro, de kapitein van de Italiaanse nationale voetbalploeg, ziet het EK voetbal aan zijn neus voorbijgaan. Dat maakte het Italiaanse persbureau Ansa bekend. De verdediger van Real Madrid raakte vandaag op training in het Oostenrijkse Maria Enzersdorf geblesseerd aan zijn linkerenkel.

Vervangen
De Gouden Bal van 2006 zal zo snel mogelijk vervangen worden in de selectie, verduidelijkte de Italiaanse Federatie (FIGC). Waarschijnlijk roept bondscoach Roberto Donadoni Daniele Bonera (AC Milan/13 selecties) of Alessandro Gamberini (Fiorentina/2 selecties) op.

Operatie?
De 34-jarige Cannavaro, die 116 selecties voor de nationale ploeg telt, werd na een botsing met ploegmaat Giorgio Chiellini op een brancard naar het ziekenhuis van Mödling overgebracht, en daar werd hij voor bijkomende testen doorverwezen naar het ziekenhuis van Wenen. Volgens dokter Franz Maria Kainberger werd 'Canna' geraakt aan de ligamenten van zijn linkerenkel en moet hij mogelijk geopereerd worden.

Wereldkampioen Italië speelt op het EK in groep C tegen Nederland (9 juni), Roemenië (13 juni) en Frankrijk (17 juni).


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-06-2008 23:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En Vieira gaat waarschijnlijk de groepsfase volledig missen. Al is dat uiteraard lang niet zo'n grote aanslag als Cannavaro


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-06-2008 23:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Zeer gunstig nieuws idd.


"This one is older than shit, heavier than time!"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-06-2008 23:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-06-2008 23:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Yeah, nu gaan ze wél met 6-0 van Italië winnen.



Bruce Banner


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-06-2008 19:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Eerder 6-6, Mathijssen zal wel weer staan dromen in het veld.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2008 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Supporters niet blij met Satan
Bondscoach Piturca is duidelijk niet overal even geliefd. Waar hebben we dat nog gehoord? Piturca is er echter niet de man naar met zich te laten sollen, zoals hij in het filmpje hieronder de fan van Dinamo Boekarest duidelijk maakt. Piturca gaat in Roemenië als 'Satan' door het leven: hij is altijd in het zwart gekleed en rijdt rond met nummerplaat 666. De Italianen, Fransen en Nederlanders zijn bij deze gewaarschuwd!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2008 13:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De steun voor Nederland op het EK voetbal zal niet alleen van landgenoten komen. Ook de meeste Britten hopen op een nieuwe Europese titel voor Oranje, nu geen enkel Brits team zich voor het kampioenschap wist te kwalificeren.

96 procent
Dat blijkt uit een peiling van de Britse krant The Guardian, waarvan de resultaten vandaag worden gepubliceerd. Ruim 48.000 stemmen zijn uitgebracht. Van de deelnemers aan het onderzoek liet 96,2 procent weten zich achter het Nederlands elftal te scharen. Spanje eindigde op de tweede stek met een score van slechts 1,8 procent. Voor Zweden, de nummer drie in de peiling, wil 0,4 procent juichen.

Volgens The Guardian heeft de website GeenStijl campagne gevoerd om de uitslag van de peiling ten gunste van Oranje te beïnvloeden. De krant stelt dat Nederland ook zonder bedrog zou hebben gewonnen en dat het daarom niet nodig was Oranje uit de uitslag te schrappen.

"Vereerd"
De Nederlandse ambassadeur in Groot-Brittannië, Pim Waldeck, liet weten "zeer vereerd te zijn dat een land dat de wieg van het voetbal is" heeft gekozen voor het steunen van Nederland.

De Engelse oud-international Geoff Hurst vindt het niet vreemd dat Nederland in Groot-Brittannië zo populair is. Hurst heeft veel respect voor de manier waarop Oranje voetbalt. Hij rept van een combinatie van "techniek en het spelen met fantasie"


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-06-2008 18:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Coole shit. Uiteraard hoop ik dat oranje groepswinnaar wordt, italie mag wel als 2de eindigen dan, met die tering fransen en roemenen heb ikn toch helemaal niks.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen