IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2007 22:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind het knap. Zó slecht spelen en toch 2:0 winnen.

Twee momenten van individuele klasse gaven de doorslag.

Maar voor de rest vond ik het kut-met-peren. Van een international mag je blijkbaar niet verwachten dat-ie een normale pass kan geven. Over hoge voorzetten wil ik het al helemaal niet hebben. Verder lag het baltempo veel te laag en bleven sommige mensen veel te lang met de bal lopen. Op andere momenten leek het erop alsof ze niet naar voren durfden en bleven ze maar in de breedte of terug spelen waardoor ze nog bijna vlak voor eigen goal in de problemen kwamen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 22:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, die verdediging is 10 keer klote. De Zeeuw speelde trouwens wel weer uitstekend, voor de rest had het van mij ook niet gehoeven nee.

Tering de tering, je hebt godverdomme spelers op de bank die in landen als Bulgarije standaard een basisplek zouden hebben, en nog speel je zo belachelijk slecht.

Met Melchiot en Matthijsen als dieptepunt, trouwens.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-09-2007 22:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tering de tering, typisch nederlanders weer, altijd wat te klagen. in plaats van dat je blij bent dat je gewonnen hebt...


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2007 22:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 22:53 schreef mental het volgende:
tering de tering, typisch nederlanders weer, altijd wat te klagen. in plaats van dat je blij bent dat je gewonnen hebt...


Ja, ik weet dat dat voor jou als Sparta-fan een hele unieke ervaring is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 22:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

:') !!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-09-2007 22:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Altijd dat zeiken maar weer.ik snap dat niet, wees eens blij dat je gewonnen hebt.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-09-2007 22:57 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 22:56 schreef mental het volgende:
Altijd dat zeiken maar weer.ik snap dat niet, wees eens blij dat je gewonnen hebt.


Je bent zelfs blij dat Van Nistelrooij heeft gescoord?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 22:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Fantastisch doelpunt trouwens, damn.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-09-2007 22:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 22:57 schreef Lionheart het volgende:
Je bent zelfs blij dat Van Nistelrooij heeft gescoord?
was een mooi doelpunt, en ik vond van nistelrooij als een vande weinigen aan de kant van oranje sterk spelen.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-09-2007 23:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vond de wedstrijd van het Nederlands Elftal de beste sinds.... de vorige pot tegen Bulgarije. En dàt was weer de beste onder Van Basten.

Ik vond de passing relatief zuiver en het spel relatief verzorgd. Ik kreeg zowaar af en toe het idee dat ik naar een pot voetbal zat te kijken.

Jammer dat van Nistelrooij zo weinig ballen kreeg, die "buitenspelers" moeten eens wat vaker afgeven. Maar goed, wel leuk resultaat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 09-09-2007 1:11 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 september 2007 20:55 schreef WhiteRider het volgende:
Hij werd gedekt ja, hij had op het moment dat de bal bij 'm was in een straal van 2 meter geen oranje om hem heen.


Na de aankondiging van de FIFA deze week dat vasthouden in het strafschopgebied na 1 waarschuwing met geel bestraft zou worden én de waarschuwing die zowel Berbatov als Mathijssen kregen, was het niet fluiten wegens duidelijk vasthouden van Berbatov juist de schande.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-09-2007 12:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-09-2007 13:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 september 2007 23:17 schreef M. het volgende:
Ik vond de wedstrijd van het Nederlands Elftal de beste sinds.... de vorige pot tegen Bulgarije. En dàt was weer de beste onder Van Basten.

Ik vond de passing relatief zuiver en het spel relatief verzorgd. Ik kreeg zowaar af en toe het idee dat ik naar een pot voetbal zat te kijken.

Jammer dat van Nistelrooij zo weinig ballen kreeg, die "buitenspelers" moeten eens wat vaker afgeven. Maar goed, wel leuk resultaat.


+1 iedereen loopt weet te zeiken, was misschien geen geweldige wedstrijd maar echt slecht was het zeker ook niet.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-09-2007 13:13 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Babel mag weat mij betreft weggelaten worden en er moet veel meer gelopen worden wanneer het spel dreigt vast te lopen. Als een verdediger de bal niet kwaijt kan hoort het middenveld natuurlijk te gaan lopen om aanspeelmogelijkheden te creëren


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-09-2007 13:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2007 13:13 schreef Digerdoden het volgende:
Babel mag weat mij betreft weggelaten worden en er moet veel meer gelopen worden wanneer het spel dreigt vast te lopen. Als een verdediger de bal niet kwaijt kan hoort het middenveld natuurlijk te gaan lopen om aanspeelmogelijkheden te creëren
sja iets met negers en werken.


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2007 13:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2007 13:10 schreef Burzum het volgende:
+1 iedereen loopt weet te zeiken, was misschien geen geweldige wedstrijd maar echt slecht was het zeker ook niet.


Oh? Hoeveel uitgespeelde kansen hebben we gecreërd?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-09-2007 13:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 september 2007 13:21 schreef altx het volgende:
Oh? Hoeveel uitgespeelde kansen hebben we gecreërd?


Doet dat er toe? je wint toch met 2-0.

Dat dat individuele acties waren maakt mij niet uit en bij vlagen heb ik best leuk voetbal gezien.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-09-2007 13:58 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Enkelblessure voor Sneijder

10 september 2007, 13:23 uur
Marco van Basten moet het woensdag in het EK-kwalificatieduel met Albanië wellicht zonder Wesley Sneijder doen. De maker van het eerste doelpunt tegen Bulgarije blesseerde zich maandagochtend op de training in Katwijk aan de enkel. Rafael van der Vaart lijkt op zijn beurt volledig hersteld van zijn kuitblessure. Dinsdag vliegt Oranje naar Tirana.

Enkelblessure voor Sneijder
Sneijder liep de blessure op bij een duel met Mario Melchiot en verliet de training voortijdig. Over de ernst van zijn kwetsuur is nog niets bekend.

Van der Vaart deed op zijn beurt de hele training probleemloos mee en Ruud van Nistelrooy trainde maandagochtend uit voorzorg apart van de groep.


Jammer, edoch een mooie mogelijkheid voor Affelay, naar mijn mening minstens even goed als Sneijder.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-09-2007 14:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hup, Seedorf een basisplaats. Oprotten met Van der Vaart.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-09-2007 14:10]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-09-2007 14:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kan inderdaad. Maar normaalgesproken komen vd Vaart en Seedorf er eerder voor in aanmerking.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-09-2007 14:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 14:10 schreef NecRobert het volgende:
Kan inderdaad. Maar normaalgesproken komen vd Vaart en Seedorf er eerder voor in aanmerking.

Juistem, en waaro Van der Vaart van een derderangs Duitse club nemen, als je ook de beste middenvelder van Europa tevens Champions League-winnaar tot je beschikking hebt? Mis ik iets?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-09-2007 14:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 10 september 2007 14:10 schreef NecRobert het volgende:
Kan inderdaad. Maar normaalgesproken komen vd Vaart en Seedorf er eerder voor in aanmerking.


True, maar toch lijkt mij Affelay de betere keuze. Tot nu toe is de enige manier om hem tegen te houden in de competitie schoppen geweest.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-09-2007 14:14 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 10 september 2007 14:12 schreef WhiteRider het volgende:
Juistem, en waaro Van der Vaart van een derderangs Duitse club nemen, als je ook de beste middenvelder van Europa tevens Champions League-winnaar tot je beschikking hebt? Mis ik iets?


Seedorf is idd een erg goede speler, maar komt vooral tot z'n recht met goede opbouwers achter zich. En laat dat nou net het probleem zijn momenteel. Affelay is bij PSV gewend de bal te halen.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-09-2007 14:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 14:14 schreef chriz het volgende:
Seedorf is idd een erg goede speler, maar komt vooral tot z'n recht met goede opbouwers achter zich. En laat dat nou net het probleem zijn momenteel. Affelay is bij PSV gewend de bal te halen.

Oprotten met Babel, Sneijder geblesseerd.

Nou, dan lijkt het mij simpel. Kuyt naast Van Nistelrooij en Seedorf daarachter, samen met De Zeeuw.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-09-2007 14:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Doe mij dan toch maar Affelay ipv De Zeeuw



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen