IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2007 15:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 15:00 schreef Burzum het volgende:
Weet niet of je hem een beetje gevolgd heb maar in mijn ogen (en niet alleen die van mij) doet hij echt niet onder voor Waterman en Stekelenburg en dat zeg ik niet alleen omdat ik Utrecht supporter ben. Verwacht ook dat hij eind van dit seizoen of volgend seizoen (helaas) wel naar een topclub zal gaan.


Ik zat je maar een beetje te stangen...



Maar niet onderdoen voor Stekelenburg vind ik dan weer niet zo moeilijk. Ik vind die nogal wisselvallig voor zijn leeftijd (goed keepen afwisselen met behoorlijke blunders). Je kan je niet tot in de eeuwigheid achter het woord "talent" blijven verschuilen natuurlijk. Persoonlijk vind ik Stekelenburg toch wel overgewaardeerd (en dat zeg ik als Ajacied).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-09-2007 15:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 september 2007 15:14 schreef altx het volgende:
Ik zat je maar een beetje te stangen...






Haha dat begreep ik wel, we hebben trouwens zelf bij Utreg een lied met de tekst: Michel is in vorm. Hehe.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-09-2007 15:21 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 10 september 2007 14:55 schreef altx het volgende:
Maar als ik het goed heb, is Engelaar toch helemaal geen verdediger?


Nee dat klopt, maar dat betekent niet dat hij niet kan verdedigen. Daarbij heb je dan 2 verdedigende middenvelders voor de verdediging en een linksback die ook prima centraal kan spelen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-09-2007 15:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Engelaar als centrale verdediger?? Zet dan Kuyt achterin


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-09-2007 15:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 september 2007 15:37 schreef NecRobert het volgende:
Engelaar als centrale verdediger?? Zet dan Kuyt achterin


Engelaar is naar mijn bescheiden mening sowieso niet goed genoeg voor Oranje.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-09-2007 15:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+1

Goeie speler voor een subtopper. Hij heeft ook nog nooit op het allerhoogste niveau gespeeld.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-09-2007 16:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 10 september 2007 15:37 schreef NecRobert het volgende:
Engelaar als centrale verdediger?? Zet dan Kuyt achterin


Een spits of een middenvelder is nogal een verschil. Ik denk dat 3 verdedigers zat is, vooral met v. Bronckhorst ervoor en Bouma als linksback. Dan is er dus ruimte voor een creatieve speler in de achterhoede. Wederom: kijk naar de combinatie Stam/de Boer.

Daarnaast heb ik hem zien invallen in de oefenwedstrijd in Korea en daar was hij de enige speler die een bal tussen 3 spelers aan kon nemen en direct controle te hebben en dus niet eerst kostbare tijd nodig had waardoor alle gaten weer dicht gelopen kunnen worden.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-09-2007 16:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, Bouma, fantastisch!





altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2007 16:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 16:13 schreef chriz het volgende:
Een spits of een middenvelder is nogal een verschil. Ik denk dat 3 verdedigers zat is, vooral met v. Bronckhorst ervoor en Bouma als linksback. Dan is er dus ruimte voor een creatieve speler in de achterhoede. Wederom: kijk naar de combinatie Stam/de Boer.

Daarnaast heb ik hem zien invallen in de oefenwedstrijd in Korea en daar was hij de enige speler die een bal tussen 3 spelers aan kon nemen en direct controle te hebben en dus niet eerst kostbare tijd nodig had waardoor alle gaten weer dicht gelopen kunnen worden.


Ik wil niet vervelend zijn of zo, maar mijns inziens moet je als centrale verdediger meer kunnen dan een bal aannemen.

Of waar je Engelaar dan ook precies wilt posteren...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-09-2007 16:30]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-09-2007 16:44 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 10 september 2007 16:27 schreef altx het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn of zo, maar mijns inziens moet je als centrale verdediger meer kunnen dan een bal aannemen.

Of waar je Engelaar dan ook precies wilt posteren...


Idd, zoals kopduels winnen en fysiek sterk zijn. Beide kwaliteiten van Engelaar. Maar ieder heeft recht op z'n mening.

Zoals witterijder, al vind ik Bouma idd een fantastische speler.

*edit voor spellingmaffia*

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 10-09-2007 16:47]



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-09-2007 16:46 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 16:44 schreef chriz het volgende:
al vindt ik


Daar gaat je geloofwaardigheid.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2007 17:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 16:44 schreef chriz het volgende:
Idd, zoals kopduels winnen en fysiek sterk zijn. Beide kwaliteiten van Engelaar. Maar ieder heeft recht op z'n mening.

Zoals witterijder, al vind ik Bouma idd een fantastische speler.

*edit voor spellingmaffia*


En dingen als man dekken of in de zone dekken e.d.? Dat zijn minder belangrijke details voor een verdediger?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-09-2007 17:08 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 10 september 2007 17:04 schreef altx het volgende:
En dingen als man dekken of in de zone dekken e.d.? Dat zijn minder belangrijke details voor een verdediger?


Die kwaliteiten leken mij al logisch voor een middenvelder . Misschien dat het idd niet werkt, maar ik zie het iig als optie. Zeker met zo'n mannetjesputter als Ooijer ernaast.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-09-2007 20:41 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 17:08 schreef chriz het volgende:
Die kwaliteiten leken mij al logisch voor een middenvelder . Misschien dat het idd niet werkt, maar ik zie het iig als optie. Zeker met zo'n mannetjesputter als Ooijer ernaast.


We zullen wel zien wat voor konijnen die rare Van Basten weer uit de hoge hoed tovert. Volgens mij is die man nog in staat om De Zeeuw op doel te zetten, Sneijder linksback en Bouma in de spits, zolang we maar 4-3-3 spelen met de punt naar achteren. Ik vind het nog steeds volkomen absurd dat een elftal zonder echte buitenspelers niet gewoon 4-4-2 gaat spelen, dan heb je meteen het Sneijder/Van der Vaart probleem opgelost, aangezien ze best samen op een viermans middenveld kunnen spelen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-09-2007 20:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

van basten moet zijn Ajax bril eens afdoen, die emanuelson er weer bij, jezus....


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2007 20:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 20:43 schreef mental het volgende:
van basten moet zijn Ajax bril eens afdoen, die emanuelson er weer bij, jezus....


Ondanks dat ik voor Ajax ben, ben ik het hier nog met je eens ook.

Ik snapte al niet eens waarom hij tegen Groningen weer in de basis mocht beginnen na die hele resem persoonlijke fouten die hij maakte tegen Slavia Praag.


edit: Om iedereen maar voor te zijn... Dat laatste was vast omdat we bij Ajax gewoon niet beter hebben lopen...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-09-2007 20:50]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-09-2007 22:56 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Slechte wedstrijd weer, tegen Albanië. Ging precies zoals ik vooraf voorspelde. Over het geheel gezien behoorlijk ondermaats spel, enkele mooie acties, en de winst die voor het leeuwendeel te wijten valt aan puur toeval. Ik had op mooier voetbal gehoopt.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-09-2007 22:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nu snap ik waarom Van Basten zoveel Ajax spelers in zijn selectie heeft.....


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2007 22:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 22:56 schreef nuclearwarfare het volgende:
Slechte wedstrijd weer, tegen Albanië. Ging precies zoals ik vooraf voorspelde. Over het geheel gezien behoorlijk ondermaats spel, enkele mooie acties, en de winst die voor het leeuwendeel te wijten valt aan puur toeval. Ik had op mooier voetbal gehoopt.


We kwamen inderdaad super goed weg zeg. Ik snap nog steeds niet waarom die eigen goal van Melchiot niet gewoon toegekend werd. En die herhaling van die "buitenspel" goal was zo onduidelijk dat ik niet goed kon zien of het nu buitenspel was of niet.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-09-2007 22:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

De tegenstander was dit keer gewoon veel beter...LOL.Veel harder ook.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-09-2007 22:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

En dit waren Bulgarije en Albanië...dat wordt mooi man, op het EK, tegen Engeland, Frankrijk, Italië, Duitsland, Spanje en Portugal, etc. etc.

:')


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 12-09-2007 22:59 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 september 2007 20:43 schreef mental het volgende:
van basten moet zijn Ajax bril eens afdoen, die emanuelson er weer bij, jezus....
mooi dat de wedstrijd beslist wordt door zijn actie



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2007 23:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 22:56 schreef mental het volgende:
Nu snap ik waarom Van Basten zoveel Ajax spelers in zijn selectie heeft.....


Emanuelson maakte wel de assist...





Nee om eerlijk te zijn gaat alle eer voor dat doelpunt naar Van Nistelrooij uit, want die krijgt het elke keer weer voor elkaar om de meest onmogelijke ballen tot doelpunt te promoveren... Probeer die beweging die hij maakte, maar eens na te doen (zonder dat er wat uitscheurt ergens... ).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-09-2007 23:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 22:59 schreef Mies het volgende:
mooi dat de wedstrijd beslist wordt door zijn actie
Goh 1 keer een actie die goed afloopt en dat maakt dan meteen de rest van zijn fouten weer goed ? jezus....


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-09-2007 23:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Van Basten had er vorig jaar na het WK al uitgemoeten



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen