IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : waarom vrouwen onder elkaar de bitch kunnen afhangen... Volgende pagina
EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 22:12 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Ook al ben ik zelf een vrouw, toch begrijp ik niet waarom heel veel vrouwen tegenover elkaar zo bitchig en schijnheilig kunnen zijn...kweet dat zoiets als jaloezie er vaak iets mee te maken heeft...
maar waarom gebeuren zo een dingen meest bij vrouwen en niet bij mannen????


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 08-11-2003 22:21 by leader Wijzig reactieProfiel van leaderQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

Dat heeft allemaal te maken met hormonen!


Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-11-2003 22:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

en met mormonen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 08-11-2003 22:43 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

En met geile mannen zoals ik


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-11-2003 22:44 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

dat zeg ik mormonen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-11-2003 22:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 22:12 schreef EVILinetje het volgende:
Ook al ben ik zelf een vrouw, toch begrijp ik niet waarom heel veel vrouwen tegenover elkaar zo bitchig en schijnheilig kunnen zijn...kweet dat zoiets als jaloezie er vaak iets mee te maken heeft...
maar waarom gebeuren zo een dingen meest bij vrouwen en niet bij mannen????

Mannen zijn direct, en vrouwen niet. (meestal)

Dus als mannen een probleem met elkaar hebben, noemen ze elkaar eikel, homo of klootzak, of ze geven elkaar een klap, waarna het probleem is afgewikkeld. Zo werkt dat. Vrouwen snappen dat niet .


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 22:47 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

lol...das nu weer zo typisch eh..steek het maar weer op de hormonen. da zal wel...


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 22:48 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Euhm, ik ben een vrouw...en als er me iets tegensteekt bij iemand en zeker bij maten, zeg ik da ook gewoon....gewoon omdat ik zelf nie afkan dat iemand achterbaks is.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-11-2003 22:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Goede vraag.
Ik denk echter dat er zoveel variabelen aan zo'n vraag hangt dat het onbegonnen werk is om het eenduidig te verklaren.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-11-2003 22:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, EVIL-innetje maar ik heb antwoord gegeven op je vraag. Kan best zijn dat het voor jou als vrouw niet zo werkt, maar over het algemeen wel. Daarom zijn vrouwenruzies vaak veel slepender en onderhuidser dan mannenruzies. Vaak, niet altijd.

Er zijn altijd uitzonderingen....

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-11-2003 22:51]


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 22:53 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Kweet, ma vandaar ook dit topic...omdat ik er de ballen van snap!!! Mocht ik geen preutje en borsten hebben, dacht ik echt dat ik een jongen was...gelukkig zie ik er niet zo uit


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 08-11-2003 22:54 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Gheghe, we weten allemaal het antwoord, maar ook dat het beter is hierover te zwijgen. Vrouwen schijnen nu eenmaal sociaal en communicatief vaardiger te zijn; het moet er alleen nog uitkomen zal ik maar zeggen


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-11-2003 22:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 22:54 schreef Vampire John het volgende:
Gheghe, we weten allemaal het antwoord, maar ook dat het beter is hierover te zwijgen. Vrouwen schijnen nu eenmaal sociaal en communicatief vaardiger te zijn; het moet er alleen nog uitkomen zal ik maar zeggen

Nee, nee, ze hebben een hogere emotionele intelligentie en zijn empathisch begaafd .


Maar, ik moet niet zeiken want mijn vriendin en ik hebben ons weer eens een dag aan elkaar bezondigd. Dus vrouwen?? Geweldig .


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 22:57 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

En wais dan je antwoord???? Ik weet het niet!!(tenzij ik zo naief ben??)


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 22:59 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 22:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, nee, ze hebben een hogere emotionele intelligentie en zijn empathisch begaafd .
Dus vrouwen?? Geweldig .


slijmbal


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-11-2003 23:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 22:59 schreef EVILinetje het volgende:
slijmbal

muts


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-11-2003 23:04 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

dat komt omdat veel vrouwen te weinig drinken!
-rensykdom-

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 08-11-2003 23:05]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2003 23:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Omdat vrouwen net zo'n grote plaat voor de kop hebben als mannen, alleen bij mannen komt het wat sneller naar voren aangezien ze wat lager op de evolutionaire ladder staan.

KLAAR!

NEXT!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-11-2003 23:06 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:04 schreef Jenje het volgende:
Omdat vrouwen net zo'n grote plaat voor de kop hebben als mannen, alleen bij mannen komt het wat sneller naar voren aangezien ze wat lager op de evolutionaire ladder staan.

KLAAR!

NEXT!


[rensykdom]en waneer ga jij een jurk aantrekken [/rensykdom]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2003 23:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wanneer alweer?


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-11-2003 23:09 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:07 schreef Jenje het volgende:
Wanneer alweer?


foto's


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2003 23:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

drie voor 15 euro


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-11-2003 23:13 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:11 schreef Jenje het volgende:
drie voor 15 euro


kan ik nie in natura betalen dan


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2003 23:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:13 schreef Digerdoden het volgende:
kan ik nie in natura betalen dan
Nee, aids tests zijn me te duur


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-11-2003 23:15 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:14 schreef Jenje het volgende:
Nee, aids tests zijn me te duur


daan haal ik extra dikke condooms


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2003 23:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:15 schreef Digerdoden het volgende:
daan haal ik extra dikke condooms

dan nog niet ...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen