IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : za 22 november, nacht van de vleermuismeisjes @ baroeg Volgende pagina
kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 18-11-2003 18:52 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Za 22 november
Epica (NL gothic metal)
Trisomy (NL dream metal)
Annatar (NL gothic metal)
Entree 8 euro. Open 20.00 uur. 1e band 21.00 uur.

een leuk concert waar naar schatting de gemiddelde leeftijd op 14.5 jaar gesteld kan worden en zo'n 80 % vrouw, nog mensen die gaan?

And my marlboro light

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-11-2003 18:55 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ja ik ga een paar annatargroupies mee in de auto vervoeren als ik nikt met m`n vriendin ga doen..
weet morgen pas zeker of ik wel/niet ga

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 19:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dreammetal? is dat soms slaapverwekkend dan?

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-11-2003 21:47 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 19:36 schreef ghoulliette het volgende:
dreammetal? is dat soms slaapverwekkend dan?

ja het wordt een waar slaapfeest bij trisomy

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Sirene
Usericon van Sirene
Posted 19-11-2003 10:23 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

Ach, da's een foutje. Morning is de enige echte dreammetalband.

Maar je mag van mij slapen hoor. Ik zal speciaal voor jou: Slaap kindje slaap zingen, kee?

Fuck all arrogant people!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-11-2003 10:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja ik kom ook, neem wat cocktails mee

"This one is older than shit, heavier than time!"

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 19-11-2003 10:30 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 18:52 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Za 22 november
Epica (NL gothic metal)
Trisomy (NL dream metal)
Annatar (NL gothic metal)
Entree 8 euro. Open 20.00 uur. 1e band 21.00 uur.

een leuk concert waar naar schatting de gemiddelde leeftijd op 14.5 jaar gesteld kan worden en zo'n 80 % vrouw, nog mensen die gaan?
Hmmz, ik ken de gitarist van Annatar. He in his precence it swarms with nice girls.
Misschien in het kader van "even kijken" naar de Baroeg kom.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-11-2003 10:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik vind de titel wel leuk, maar het programma niet.
Ik ben wel soort van een vleermuismeisje

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 19-11-2003 10:39 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

14,5 jaar, tja.....krijg je met van die media metal bands. allemaal terend op het succes van Within Temptation en After Forever.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-11-2003 11:10 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 10:23 schreef Sirene het volgende:
Maar je mag van mij slapen hoor. Ik zal speciaal voor jou: Slaap kindje slaap zingen, kee?

dat zou ief van je zijn

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-11-2003 11:11 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 10:30 schreef grindcore het volgende:
Hmmz, ik ken de gitarist van Annatar. He in his precence it swarms with nice girls.
Misschien in het kader van "even kijken" naar de Baroeg kom.

mischa of johan?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 16:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 10:23 schreef Sirene het volgende:
Ach, da's een foutje. Morning is de enige echte dreammetalband.

als je de stijl van je eigenmuziek dreammetal noem, hoe über gay ben je dan wel niet! Is de doelgroep dan soms 12 jarige meisjes die nog met barbies spelen ofzo?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2003 16:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 16:43 schreef ghoulliette het volgende:
als je de stijl van je eigenmuziek dreammetal noem, hoe über gay ben je dan wel niet! Is de doelgroep dan soms 12 jarige meisjes die nog met barbies spelen ofzo?
ah .. je gaat erheen?

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 19-11-2003 16:46 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

ROFL

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 16:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee heb mijn barbies vorige week aan mijn zusje gegeven. Speel nu alleen nog maar met jongetjes

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2003 16:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je ken-poppen heb je dus nog

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-11-2003 16:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Met Ken's?
...la la la jenje sneller.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-11-2003 16:49]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 16:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en toch weten jullie dat soort dingen bij de naam te noemen...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-11-2003 16:56 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 16:53 schreef ghoulliette het volgende:
en toch weten jullie dat soort dingen bij de naam te noemen...

vind je het gek als je doodgegooit word met reclames van barbie en ken.. en als je dan ook nog eens een zusje hebt die ermee speelt...

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 19-11-2003 16:56]

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-11-2003 18:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 10:39 schreef zillah-morte het volgende:
Ik vind de titel wel leuk, maar het programma niet.
Ik ben wel soort van een vleermuismeisje

Misschien omdat je breezers drinkt en die vliegende duitse vlag tatoo hebt????/

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 19-11-2003 22:10 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 11:11 schreef Digerdoden het volgende:
mischa of johan?
Johan

Sirene
Usericon van Sirene
Posted 19-11-2003 23:49 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

Zoals ik al eerder zei, wij maken GEEN dreammetal!!! Dat doet de band Morning uit Limburg.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 20-11-2003 8:38 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 23:49 schreef Sirene het volgende:
Zoals ik al eerder zei, wij maken GEEN dreammetal!!! Dat doet de band Morning uit Limburg.
en van welke band kom jij dan van?

Sirene
Usericon van Sirene
Posted 20-11-2003 8:41 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

Trisomy

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-11-2003 9:33 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 22:10 schreef grindcore het volgende:
Johan

hij kan wel aardig met de gitaar overweg

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-11-2003 14:20 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Kleine gothic meisjes!!

Ik ben er!

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com