|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal alle biergeruchten maar even de wereld uit helpen. Baroeg heeft tegenwoordig HJ op de tap. Vroeger kostte een HJ 1,80. Maar dat komt, omdat het toen een flesje was. Nu is het in een bekertje en kost het dus 1,60. Een Oranjeboom 1,50, maar die verkopen we niet meer. |
|
Nu we het toch over kleding hebben dan, volgens mij had Simone ook inkopen gedaan bij Christien le Duc ofzo Zo'n stoeipoespakje vind ik nou net niet meer helemaal subtiel zeg maar, beetje jammer Misschien moeten alle bandleden maar weer gewoon in leren broeken en zwarte shirtjes op het podium gaan staan, maarja, dan wordt er weer gezeken dat het te standaard is he...het is ook nooit goed misschien een id voor een nieuwe topic: wat moeten bandleden dragen? Anything that is too stupid to be spoken is sung |
|
quote: ik denk ze een keertje samen met Floor is wezen shoppen |
|
quote: Anything that is too stupid to be spoken is sung |
|
quote: dan is het toch erg jammer dat ze de smaak van hertog zo weten te vergallen daar o pde ene of andere manier, btw hertog mag alleen onder strikte regels van de brouwerije worden geschoken en ik vraag me af of de baroeg daar aan voldoet of geld dat weer aleen voor cafes ? |
|
om maar ff een ander geluid te laten horen, ik vond het zeker goed te zuipen dat bier (beter dan amstel zoals bij de koorn ) And my marlboro light |
|
in de koorn drink ik ook konick geen amstel zoals de meeste [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 25-11-2003 20:35] |
|
In de baroeg smaakt HJ idd niet beter dan Heineken. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
gek deze reacties... ik proefte meteen dat t beter bier was, smaak was gewoon "tastbaarder", niet zo waterig enzo |
|
quote: ik kan helaas niet aan deze discussie meedoen aangezien ik moest rijden volgende keer weer lekker met de trein "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hm ik moest toch ook rijden zoals u weet een of twee biertjes kan nog wel vroeg op den avond |
|
quote: jij hebt al meer rijervaring heb zin om te gaan zuipen hoelaat ben jij klaar ivo? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: meestal zo rond 16.45 maar das vandaag niet meer zo nuttig om te melden Moeten maar ff een keer tijd afspreken om te en .. cafes genoeg in DehnHeagh |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |