|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
SLAYORRRRRRRRR!!! Jeuzus.. Mijn adem is nog steeds licht ontvlambaar *burp* |
|
hadden ze de tap nu weer terug veranderd in ornaje boom btw? want het bier was weer es echt nie te zuipen terwijl ze vorige keer toch hertog hadden |
|
geen idee, ik had nog de smaak van nachtwinkelbier in mn mond. Daarna is alles een verademing. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: bah heb een kater van de cola de trein is idd makkelijker en veiliger "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hoewel het wel gezellig was enzo ga ik niet nog een keer naar zo'n band, het is me net teveel. Een paar nummers is wel leuk, maar een hele avond dat gegil... [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-11-2003 14:17] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: vorige week was het een stuk afwisselende in wateringen.. daar speelden annatar, triple7 en kalibern.. daar was het geluid niet zo bagger ingesteld "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Toen kon ik niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Doet me denken, het geluid was naar baroeg standaarden gemeten echt best wel goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
of om Rik te quoten: "He ik mis iets, oja, die piep in mijn oren." And my marlboro light |
|
quote: alleen bij annatar stond alles verkeerd afgesteld.. trisomy lag het niet aan de geluidsman en epica was vrij goed ingesteld vorige week bij aeternus vond ik het geluid beter "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: |
|
quote: Wat bedoel je precies met die zin over Trisomy's geluid? Ik ben nieuwsgierig... Fuck all arrogant people! |
|
Tijd voor een Annatar / Triple7 toertje lijkt me .. Vond het in den Baroeg weder geslaagt! Volgens mij was het trouwens wel hertog-J wat er uit de tap kwam.. moest alleen rijden dus bleef t bij eentje |
|
hmmm, hertog jan is toch 1.80 en oranjeboom 1.60? Ik heb iig 1.60 betaald (die ene keer dat ik oplette dan). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: wat mij iig opviel was dat er een enorme ruis in hun geluid zat, wat bij de andere 2 bands niet was. |
|
quote: en vond de zang irritant en de gitaren niet bepaald origineel "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: vergeet Conorach niet "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: zang? hoorde bij trisomy allen maar een dom wijf dat met schore stem stond te schreeuwen |
|
madicken zong trouwens wel zuiverder dan in de nl3 toen |
|
quote: ja inderdaad alleen de rest van annatar werd door de ruimte belemmerd om goed te spelen en het geluid stond niet goed afgesteld "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
en de opstel was ook lekker met de drum voor aan ... |
|
quote: Bedankt voor het compliment Rensykdom en je brengt het ook zo genuanceerd. Ik ben de zangeres van Trisomy en ik kan je vertellen, dom ben ik niet, want ik had de package van die avond geregeld voor de Baroeg en daar heb jij toch maar lekker van mogen meegenieten, toch? Bovendien waren er meer dan 300 man binnen, best slim van mezelf al zeg ik het zelf. Fuck all arrogant people! |
|
hap KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
sorry maar ik kan gewoon geen waardering hebben voor mensen in strakke pakjes met rubbere spikes waarvan de zang ook nog es zo slecht is en zo als ik me kon herrineren waren bij jullie de meeste mensen in de buurt van de bar en niet in de zaal , bij de andere 2 bands stonden er toch veel meer mensen in de zaal... dus doe je toch iets fout lijkt me |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |