IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : za 22 november, nacht van de vleermuismeisjes @ baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-11-2003 13:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

SLAYORRRRRRRRR!!!

Jeuzus.. Mijn adem is nog steeds licht ontvlambaar *burp*

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 23-11-2003 13:25 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Ah geweldige avond, vet gezellig, van de muziek niet echt last gehad,
1e band gezien, niet echt bijzonder, knappe zangeres, 3e band ook (vette grunts en screams) 2e band gemist omdat ik moest pissen buiten, maar daar schijn ik toch wel wat aan gemist te hebben?

maar anyway, gespot en zelfs nog mee geconverseerd: Levitanica, Verval, Dunne Hein, Bintmeister, Sjakie, Rasputin (goh) en Altx... en Irene of Sirene??

And my marlboro light

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 23-11-2003 13:29 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

hadden ze de tap nu weer terug veranderd in ornaje boom btw? want het bier was weer es echt nie te zuipen terwijl ze vorige keer toch hertog hadden

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-11-2003 13:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

geen idee, ik had nog de smaak van nachtwinkelbier in mn mond. Daarna is alles een verademing.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 23-11-2003 14:12 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2003 12:02 schreef Rensykdom het volgende:
moest helaas weer vroeg weg want diger meost zn vriendin nog naar huis rijden volgende keer maar weer gewoon met de trein

bah heb een kater van de cola
de trein is idd makkelijker en veiliger

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-11-2003 14:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Hoewel het wel gezellig was enzo ga ik niet nog een keer naar zo'n band, het is me net teveel.
Een paar nummers is wel leuk, maar een hele avond dat gegil...

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-11-2003 14:17]

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 23-11-2003 14:42 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2003 14:17 schreef Leviathanica het volgende:
Hoewel het wel gezellig was enzo ga ik niet nog een keer naar zo'n band, het is me net teveel.
Een paar nummers is wel leuk, maar een hele avond dat gegil...

vorige week was het een stuk afwisselende in wateringen.. daar speelden annatar, triple7 en kalibern.. daar was het geluid niet zo bagger ingesteld

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-11-2003 14:43 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 november 2003 14:42 schreef Digerdoden het volgende:
vorige week was het een stuk afwisselende in wateringen.. daar speelden annatar, triple7 en kalibern.. daar was het geluid niet zo bagger ingesteld

Toen kon ik niet.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 23-11-2003 14:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Doet me denken, het geluid was naar baroeg standaarden gemeten echt best wel goed.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 23-11-2003 14:45 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

of om Rik te quoten: "He ik mis iets, oja, die piep in mijn oren."

And my marlboro light

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 23-11-2003 14:46 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2003 14:43 schreef Rasputin het volgende:
Doet me denken, het geluid was naar baroeg standaarden gemeten echt best wel goed.

alleen bij annatar stond alles verkeerd afgesteld.. trisomy lag het niet aan de geluidsman en epica was vrij goed ingesteld
vorige week bij aeternus vond ik het geluid beter

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-11-2003 14:48 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 23 november 2003 14:42 schreef Digerdoden het volgende:

Sirene
Usericon van Sirene
Posted 24-11-2003 9:09 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2003 14:46 schreef Digerdoden het volgende:
alleen bij annatar stond alles verkeerd afgesteld.. trisomy lag het niet aan de geluidsman en epica was vrij goed ingesteld
vorige week bij aeternus vond ik het geluid beter

Wat bedoel je precies met die zin over Trisomy's geluid? Ik ben nieuwsgierig...

Fuck all arrogant people!

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 24-11-2003 12:17 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

Tijd voor een Annatar / Triple7 toertje lijkt me ..

Vond het in den Baroeg weder geslaagt! Volgens mij was het trouwens wel hertog-J wat er uit de tap kwam.. moest alleen rijden dus bleef t bij eentje

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-11-2003 12:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

hmmm, hertog jan is toch 1.80 en oranjeboom 1.60? Ik heb iig 1.60 betaald (die ene keer dat ik oplette dan).

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-11-2003 12:18 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 9:09 schreef Sirene het volgende:
Wat bedoel je precies met die zin over Trisomy's geluid? Ik ben nieuwsgierig...

wat mij iig opviel was dat er een enorme ruis in hun geluid zat, wat bij de andere 2 bands niet was.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-11-2003 12:33 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 12:18 schreef Bintmeister het volgende:
wat mij iig opviel was dat er een enorme ruis in hun geluid zat, wat bij de andere 2 bands niet was.

en vond de zang irritant en de gitaren niet bepaald origineel

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-11-2003 12:34 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 12:17 schreef Ivo het volgende:
Tijd voor een Annatar / Triple7 toertje lijkt me ..

vergeet Conorach niet

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 24-11-2003 12:45 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 24 november 2003 12:33 schreef Digerdoden het volgende:
en vond de zang irritant en de gitaren niet bepaald origineel

zang? hoorde bij trisomy allen maar een dom wijf dat met schore stem stond te schreeuwen

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 24-11-2003 12:46 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

madicken zong trouwens wel zuiverder dan in de nl3 toen

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-11-2003 12:55 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 12:46 schreef Rensykdom het volgende:
madicken zong trouwens wel zuiverder dan in de nl3 toen

ja inderdaad alleen de rest van annatar werd door de ruimte belemmerd om goed te spelen en het geluid stond niet goed afgesteld

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 24-11-2003 12:56 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

en de opstel was ook lekker met de drum voor aan ...

Sirene
Usericon van Sirene
Posted 24-11-2003 13:28 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 12:45 schreef Rensykdom het volgende:
zang? hoorde bij trisomy allen maar een dom wijf dat met schore stem stond te schreeuwen

Bedankt voor het compliment Rensykdom en je brengt het ook zo genuanceerd. Ik ben de zangeres van Trisomy en ik kan je vertellen, dom ben ik niet, want ik had de package van die avond geregeld voor de Baroeg en daar heb jij toch maar lekker van mogen meegenieten, toch? Bovendien waren er meer dan 300 man binnen, best slim van mezelf al zeg ik het zelf.

Fuck all arrogant people!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2003 13:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

hap

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 24-11-2003 13:32 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

sorry maar ik kan gewoon geen waardering hebben voor mensen in strakke pakjes met rubbere spikes waarvan de zang ook nog es zo slecht is en zo als ik me kon herrineren waren bij jullie de meeste mensen in de buurt van de bar en niet in de zaal , bij de andere 2 bands stonden er toch veel meer mensen in de zaal... dus doe je toch iets fout lijkt me

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com