|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik was je ook aan het ontlopen, maar deze keer gaat het niet lukken |
|
love is in the air tonight? |
|
quote: Gaat helaas niet door, wegens tijdgebrek. Wel jammer. Maar die avond komt nu eind januari, vlak voor de muziekweek. Met meer bands (waaronder ikzelf ) en beter gepromoot |
|
ok thx KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jane is net uit bed, heeft heel de dag met migraine op bed gelegen, ze begint net weer bij te komen. Ik vermoed dat zij er geen zin in heeft Als een paar vrienden van me gaan die me en voiture op komen halen ga ik ook, anders vermoedelijk niet (geen zin 3 kwartier alleen te fietsen..) |
|
vond Trisomy in Hedon niet zo super (maar dat ligt meer aan mijn smaak dan hun performance) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ik spring zo op de fiets, kom wel ff kijken! |
|
trisomy zoog ook hier , bij annatar was het publiek nog te stijf (bleef ok zo waren allen maar "gothx" met kort haar en veel make up op en veel jeugdpuistjes) en dat geval van epica kan goed hoge noten vals zingen damn mn arme trommelvliezen kunnen niet tegen zulke valse noten |
|
|
|
bedankt voor het mede leven |
|
Yw |
|
het was gezellig I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
|
zeker wel, alleen was een bepaald persoon wat toch net wat groter is dan ik, een beetje zat Maar was zeker wel gezellig |
|
tja, ik heb geen enkel band gezien... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Sjaack? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hahah, lol en idd, jij gaat door voor de wasmachine |
|
hoppa!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nee, jij was het toppunt van nuchterheid toch wel fij dat je je nachtbus nog gevonden hebt |
|
quote: Blijkbaqar I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
pff... ga maar eens slapen... morgen veel te doen. en moet nog leren voor tentamen van maandag ook |
|
quote: Maar jij hebt dan ook niet betaald om binnen te komen. Bands waren niet bijzonder, maar het was wel gezellig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het was idd weer gezellig, lekker veel bekenden tegen gekomen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
moest helaas weer vroeg weg want diger meost zn vriendin nog naar huis rijden volgende keer maar weer gewoon met de trein |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |