|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:pedo |
|
Neenee, ik ben óók minderjarig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:17? |
|
quote: Jewel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:I evy you Strakke natte kutjes die rondhobbelen in superstrakke soepjurken. |
|
quote: PERVERT!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:IK KOM ER VOOR UIT! MIJN NAAM IS GRINDCORE EN IK BEN EEN PERVERSELING EN IK HOU VAN HET VROUWELIJK GESLACHTSDEEL! |
|
quote: ook als het erg jong is? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Als ze maar boven de 16/17 zijn dan heb ik er geen problemen mee. |
|
gôh wat een sexuele frustraties hier zeg |
|
quote: blijkbaar zijn ze vriendinloos maargoed.. ik ben er zaterdag in ieder geval bij met vriendin "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Met zulk lompe uitspraken zullen ze dat voorlopig ook nog wel even blijven quote: Hmmm.. Ik misschien ook wel, 'Ik dacht, weer eens iets anders!' |
|
quote: Ik maak me ook geen ilussies he. quote: Naast Janedoe bedoel je? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Wij blij dat we een vaste relatie hebben (voor de inkoppertjes: niet met elkaar) |
|
quote: En ook geen illusies? quote: Ja, ik wil ook wel eens zo'n lekkere gothicnicht aan de haak slaan! |
|
quote: Niet? *ideaal valt in duigen* |
|
quote: Oeh ja!! Doe dan dat mooie gothicshirt van je aan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Deal Trek jij dan je rubberen broek aan? |
|
quote:sssst |
|
Zeg, stelletje rel-goths Ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ok, maar nu dus even serieus, ik ben er waarschijnlijk wel. Vraag me niet waarom, dat weet ik zelf ook niet. Alleen nog even kijken of ik wat mensen zo ver kan krijgen mee te gaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
sja, bier drinken en goths irriteren heerscht wel.. Ik vermoed dat Jane en ik hier op de fiets heen zullen gaan |
|
quote: hehe gezellig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Het lijkt erop dat het nog gezellig gaat worden... Ik kom ook wel ff langs, denk ik. (En stiekem vind ik Epica nog best om aan te horen...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |