|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet het niet zeker.... Jeroen en de Challabi's komen iig, maar of chris ook komt weet ik niet...hij komt wel oefenen iig! Ammar en tarek waren er gisteren iig wel bij Over Kill.. |
|
Oefenen gaat niet door hoor ik net van Mooz. Ze hebben de apparatuur nodig voor de bands die dan spelen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik gbruik nooit spullen van de Dynamo...ARGGHH lekker met 20 december een optreden en net 3,5 maanden niet geoefend... Nou ja het zal wel loslopen... |
|
quote: hmm jij ook al hier op het forum? ja wij zijn er (ik praat ook voor ernst) "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
tss slet maarja ja dus maar wist je toch al ? had het wel tegen je gezeg iig |
|
Ik ben 23,5 en vrouw, en ja...ik ga. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: gezellig! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Het wordt zeker gezellig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wow het wordt nog druk jôh! Maarruh, Epica heette voorheen toch Sahara Dust? |
|
quote: ja klopt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Agha, dan heb ik ze al 1 keer eerder live gezien, één van hun 1ste optredens meen ik. Man, wat zoooog dat hahahahaha, van zo'n gehypte band had ik stiekem toch wat meer kwaliteit verwacht. Alleen Mark en Simone stonden comfi op het podium.. Maar, we zullen zien, ik vind het cool weer eens naar een easy-listening concertje te gaan Mosh-pit, anyone? |
|
quote:en tegen de grond geslagen worden door jou bierbuik? nee, dankje. |
|
quote: MIETJUHHHHH!!!! |
|
Hehe, als ik het zo lees, wordt dit het concert in de Baroeg waar de meeste ZM'ers op af komen... Maarre, gezellig!!! (of had ik dat al gezegd?) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
We zijn gewoon allemaal GAY en doen net alsof we Grim, True Ende Evol zijn. Ik wel althans! |
|
quote: Hehe, jij ook al. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zondag in de krant: Leden van "een metal forum" verkrachten minderjarige vleermuisjes op duivels concert |
|
wanneer zijn vleermuizen meerderjarig dan? |
|
quote: jaja, k reis ver op het virtuele karrespoor.. kom k soms ook hier terecht kan k meteen wat Annatar promotie ertegenaan gooien.. en k hoorde van Mr Alex van Annatar de planning: 20.00 uur Doors open; 21.00 - 21.40 uur Annatar; 15 minuten om de boel om te zetten naar Trisomy 21.55 - 22.35 uur Trisomy; 25 minuten om de boel af te breken en het podium vrij te maken voor Epica 23.00 uur Epica. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 21-11-2003 16:06] |
|
dit vleermuismeisje gaat morgen ook rondfladderen in de baroeg... |
|
quote: Nee, het is niet waar. Zijn we eens op hetzelfde tijdstip allebei in de Baroeg. Ik begon bijna te denken dat je me aan het ontlopen was of zo... (grapje ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ja ja, ik ben er ook bij morgen, en eventueel te verleiden tot enen pit |
|
[ot]He bintvreter. Ik heb gehoord dat er iets van een metallische avond op den club plaats gaat vinden a.s. week? Klopt dit?[/ot] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |