IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : za 22 november, nacht van de vleermuismeisjes @ baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 24-11-2003 13:35 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

en tis ook nie 300 man was mischien 50 man , een hele zooi ouders en een 200 jongentjes en meisjes (als in kinderen dus)

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2003 13:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 13:35 schreef Rensykdom het volgende:
en tis ook nie 300 man was mischien 50 man , een hele zooi ouders en een 200 jongentjes en meisjes (als in kinderen dus)

Dit was je 666e post.

Je had beter je best moeten doen om er iets bijzonders van te maken.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Passenger
Usericon van Passenger
Posted 24-11-2003 13:40 by Passenger Wijzig reactieProfiel van PassengerQuote dit bericht

Poehee, maar eens de Baroeg te Rotterdam bezocht. Helaas vielen mijn oren bijna van mijn hoofd van de onzuivere zang van het Annatar-meisje, om nog maar niet te spreken van de niet-strakheid van de muzikanten

Trisomy was ondanks het brakke geluid wel lekker hoewel ik ze wel eens beter heb horen spelen (en het is weer eens wat anders dan de onverstaanbare galm-zang van Annatar en Epica) en de zangeres van Trisomy dom? Knap hoor, dat je dat zo kan zien of heb je soms dr CV gelezen?
Tenslotte Epica, lekker optreden (en goed geluid) alleen kan je natuurlijk ook thuis de CD opzetten, klinkt precies hetzelfde ..(maar dan zonder de gave wapperende-haren-effecten van de 'fan' voor het podium :-P)

groetsels ende massel
Rutdaroover

Anything that is too stupid to be spoken is sung

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-11-2003 13:40 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 13:35 schreef Rensykdom het volgende:

Ik vond dat wel meevallen. Maar ik kwam ook laat op de avond binnenstappen.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 24-11-2003 13:44 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

hehe ik zeg ook niet dat ze dom is zeg dat ze er dom uitag...

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 24-11-2003 13:54 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 24 november 2003 13:37 schreef Chelman het volgende:
Dit was je 666e post.

Je had beter je best moeten doen om er iets bijzonders van te maken.

eigenlijk is het mn 1783'ste post
ben wel us van naam veranderd

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-11-2003 19:03 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 12:18 schreef Dunne_Hein het volgende:
hmmm, hertog jan is toch 1.80 en oranjeboom 1.60? Ik heb iig 1.60 betaald (die ene keer dat ik oplette dan).

volgens mij is de oranjeboom tap al VET lang kapot en schenken ze alleen nog hertog voor de oranjeboom prijs.

And my marlboro light

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2003 19:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

boeie, zijn beide niet te zuipen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 24-11-2003 19:47 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 13:40 schreef Passenger het volgende:
Poehee, maar eens de Baroeg te Rotterdam bezocht. Helaas vielen mijn oren bijna van mijn hoofd van de onzuivere zang van het Annatar-meisje, om nog maar niet te spreken van de niet-strakheid van de muzikanten

Dat t niet helemaal stak was kan ik inkomen idd, maar vrees dat je toch nog een beetje meer moet trainen op je gehoortechnische vaardigheden ivm die onzuivere zang, afgezien van hier een daar een foutje was t over het geheel genomen echt redelijk tot goed zuiver (en ik let in dit geval altijd nogal strak op de zang).. jaja tegenwoordig is elke bif een kenner blijkbaar, jammergenoeg weet deze bif het toch beter (daarom heb ik ook gelijk ) en als je iets niet boeiend vind kan je beter bier gaan drinken
Trouwens, het geluid in de Baroeg is over het algemeen matig tot slecht, dus dat zal ook wel meegeholpen hebben aan het bijna ter aarde vallen van je gevoelige gehoorschelpjes

[Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 24-11-2003 19:51]

Passenger
Usericon van Passenger
Posted 24-11-2003 21:10 by Passenger Wijzig reactieProfiel van PassengerQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 19:47 schreef Ivo het volgende:
Dat t niet helemaal stak was kan ik inkomen idd, maar vrees dat je toch nog een beetje meer moet trainen op je gehoortechnische vaardigheden ivm die onzuivere zang, afgezien van hier een daar een foutje was t over het geheel genomen echt redelijk tot goed zuiver (en ik let in dit geval altijd nogal strak op de zang).. jaja tegenwoordig is elke bif een kenner blijkbaar, jammergenoeg weet deze bif het toch beter (daarom heb ik ook gelijk ) en als je iets niet boeiend vind kan je beter bier gaan drinken
Trouwens, het geluid in de Baroeg is over het algemeen matig tot slecht, dus dat zal ook wel meegeholpen hebben aan het bijna ter aarde vallen van je gevoelige gehoorschelpjes

Misschien dat mijn oorschelpjes inderdaad wel erg gevoelig zijn, maar misschien dat jij ook wel niet helemaal gelijk hebt (redelijk zuiver is nog altijd niet zuiver)
Verder ben ik het absoluut met je eens dat bier drinken beter is dan naar niet boeiende dingen kijken, maar dat heb ik niet gedaan dus wat zegt dat dan? juist, dat ik het ook weer niet helemaal NIET-boeiend vind

mzzl

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-11-2003 21:23 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 november 2003 12:45 schreef Rensykdom het volgende:
zang? hoorde bij trisomy allen maar een dom wijf dat met schore stem stond te schreeuwen

Ik was ook niet echt weg van die band en zangeres.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Passenger
Usericon van Passenger
Posted 24-11-2003 21:25 by Passenger Wijzig reactieProfiel van PassengerQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 21:23 schreef Leviathanica het volgende:
Ik was ook niet echt weg van die band en zangeres.

hehehe, dan moet je bier gaan drinken!

Leviathanica
Posted 24-11-2003 21:32 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 november 2003 21:25 schreef Passenger het volgende:
hehehe, dan moet je bier gaan drinken!

Had ik geen geld voor...
Maar ik denk dat ik haar met Bier op ook niet goed had gevonden.
En dan die FlUfFiE-stijl spikes op de kleding en handschoenen van de band...

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-11-2003 21:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 21:32 schreef Leviathanica het volgende:
Had ik geen geld voor...
Maar ik denk dat ik haar met Bier op ook niet goed had gevonden.
En dan die FlUfFiE-stijl spikes op de kleding en handschoenen van de band...

He waarom tref ik jou nooit in de baroeg? Zit je altijd de hele avond op de wc?

Leviathanica
Posted 24-11-2003 21:35 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 november 2003 21:34 schreef Dunne_Hein het volgende:
He waarom tref ik jou nooit in de baroeg? Zit je altijd de hele avond op de wc?

Meestal sta ik vooraan bij de band, of ik ben te vinden bij de bar.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-11-2003 21:36 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik heb je zaterdag niet gezien (en bij destroyer 666 ook niet)

Leviathanica
Posted 24-11-2003 21:38 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik denk dat we elkaar gewoon steeds net mislopen, of we herkennen elkaar gewoon niet.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-11-2003 21:40 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 21:38 schreef Leviathanica het volgende:
Ik denk dat we elkaar gewoon steeds net mislopen, of we herkennen elkaar gewoon niet.

Ik zal volgende keer wel iets fluffies aantrekken

Leviathanica
Posted 24-11-2003 21:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 november 2003 21:40 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik zal volgende keer wel iets fluffies aantrekken

Dan zal ik je zeker gaan ontlopen.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-11-2003 21:45 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Dan ga ik je actief zoeken

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-11-2003 23:00 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 19:04 schreef Chelman het volgende:

een feijenoord fan ben je al, nu heb je ook geen smaak qua bier...

And my marlboro light

Leviathanica
Posted 24-11-2003 23:39 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 november 2003 19:04 schreef Chelman het volgende:

Hertog Jan is HeerschBier!!

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 25-11-2003 9:25 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 21:10 schreef Passenger het volgende:
Misschien dat mijn oorschelpjes inderdaad wel erg gevoelig zijn, maar misschien dat jij ook wel niet helemaal gelijk hebt (redelijk zuiver is nog altijd niet zuiver)
Verder ben ik het absoluut met je eens dat bier drinken beter is dan naar niet boeiende dingen kijken, maar dat heb ik niet gedaan dus wat zegt dat dan? juist, dat ik het ook weer niet helemaal NIET-boeiend vind
mzzl

True true..

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-11-2003 9:30 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 9:25 schreef Ivo het volgende:
True true..

ik kon geen bier zuipen want ik moest rijden

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 25-11-2003 10:02 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 24 november 2003 19:03 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
volgens mij is de oranjeboom tap al VET lang kapot en schenken ze alleen nog hertog voor de oranjeboom prijs.

dat was de laaste tijd zo idd, maar deze keer zmaakte het toch verekte naar het slootwater genaamd oranjeboom

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com