IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : za 22 november, nacht van de vleermuismeisjes @ baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 20-11-2003 22:11 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

"We-nun Henk (Brilliant Pure Folk)", luidt de overduidelijk beschrijving, ik heb geen idee wat me te wachten staat, maar 't is weer eens wta anders. Ik ben denk ik de 28e weer eens in Baroeg te vinden, dan is er wat black/death rommel voor 5 Euro.

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 20-11-2003 22:14 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

zeker waar, als het echt vet is wil ik het van je horen, want ik begin zo langzamerhand een bescheiden folk interesse te verwerven

[Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 20-11-2003 22:14]

And my marlboro light

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 20-11-2003 22:15 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Prima, ik zal proberen m'n nuchterheid ietwat te behouden, dan laat ik nog wel weten hoe 't was!

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 20-11-2003 22:19 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Hm ik wil ook wel heen, maar die treinen gaan natuurlijk weer belachelijk vroeg terug....

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-11-2003 22:22 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:19 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Hm ik wil ook wel heen, maar die treinen gaan natuurlijk weer belachelijk vroeg terug....

waar moet je vandaan komen dan?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Posted 20-11-2003 22:24 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:19 schreef Sneeuwwitje het volgende:

hmmm ik las net in het gewicht topic dat je verhoudingen wel erg... ehm ... goed zijn....

dusse.... het rasputin/kleinemichabanaan fort kan voor je opengesteld worden...

(2 tegelijk hoeft niet, kan ook 1 voor 1)

And my marlboro light

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-11-2003 22:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 17:17 schreef Rensykdom het volgende:
jaja maar baroeg gaat om kinder bed tijd dicht dan gaat de koorn net open dus

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 20-11-2003 22:25 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:24 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
hmmm ik las net in het gewicht topic dat je verhoudingen wel erg... ehm ... goed zijn....

en Grindcore natuurlijk ook...

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Posted 20-11-2003 22:26 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

hehe he de mannen doen GEEN mannen jongeman, hoe graag jij het ook zou willen ...

And my marlboro light

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 20-11-2003 22:29 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik moet uit Alkmaar komen.
Ik heb natuurlijk een beetje gelogen over mijn verhoudingen, ik ben 215 kg, 48 jaar, heb een stem als een misthoorn en een snor. 20:00 bij jou?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-11-2003 22:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:24 schreef kleine Micha Banaan het volgende:

By the way, heb je misschien nog een matras over voor mij (ik ga wel in de keuken liggen of zo...), maar stiekem wil ik Epica en Annatar toch echt wel een keer zien. En anders moet ik iets over elven naar huis...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 20-11-2003 22:30 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:26 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
hehe he de mannen doen GEEN mannen jongeman, hoe graag jij het ook zou willen ...
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik ehm Sneeuwwitje uh meeneem naar het fort en jullie door een gaatje laat kijken.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-11-2003 22:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:29 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik heb natuurlijk een beetje gelogen over mijn verhoudingen, ik ben 215 kg, 48 jaar, heb een stem als een misthoorn en een snor. 20:00 bij jou?
Hm, das dichtbij (Hoorn hier) (en toch reis ik af naar Den Haeg!)

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Posted 20-11-2003 22:32 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:

Rasputin heeft nogal vreemde fetishes

en ik ben zelf ook niet vies van een uitdaging!

bergbeklimmen is tenslotte een nobele sport!

And my marlboro light

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 20-11-2003 22:32 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:32 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Rasputin heeft nogal vreemde fetishes

en ik ben zelf ook niet vies van een uitdaging!

bergbeklimmen is tenslotte een nobele sport!
lmao

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Posted 20-11-2003 22:33 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:29 schreef altx het volgende:
By the way, heb je misschien nog een matras over voor mij (ik ga wel in de keuken liggen of zo...), maar stiekem wil ik Epica en Annatar toch echt wel een keer zien. En anders moet ik iets over elven naar huis...

geen probleem, maar het huis bereiken gaat iets lastiger worden ivm kapotte fietsen
maar dat moet geen probleem zijn

And my marlboro light

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2003 22:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 20-11-2003 22:33 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 20-11-2003 22:33 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

hahahahahaha

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-11-2003 22:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:33 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
geen probleem, maar het huis bereiken gaat iets lastiger worden ivm kapotte fietsen
maar dat moet geen probleem zijn

Hoe gaan jullie dan heen en weer?

(qua vervoer bedoel ik, slimmeriken... )

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-11-2003 22:47 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 november 2003 22:43 schreef altx het volgende:
Hoe gaan jullie dan heen en weer?

Op een fiets zonder remmen.

Ehm...
Nee, we hebben sowieso een baroeg waardige fiets, en als het goed is 2.
Waarvan er een geschikt is om achterop te zitten, maar ik raad je aan wel een kussentje mee te nemen.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 20-11-2003 22:47 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 22:47 schreef Rasputin het volgende:
Op een fiets zonder remmen.

Ehm...
Nee, we hebben sowieso een baroeg waardige fiets, en als het goed is 2.
Waarvan er een geschikt is om achterop te zitten, maar ik raad je aan wel een kussentje mee te nemen.
EN IK SPREEK UIT ERVARING!!

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 21-11-2003 10:20 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

geloof dat k ook maar van de partij ga zijn, zal mn vriendin ook maar meebrengen dan (insider-humor) ..
Dus u bent er wel heren Rob & Ernst?

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 21-11-2003 10:35 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ok, ik kom niet. Feestje in Dynamo

I can't shoot straight unless I've had a pint!

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 21-11-2003 10:43 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

aar zal ik ook te vinden zijn

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com