|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
zeker waar, als het echt vet is wil ik het van je horen, want ik begin zo langzamerhand een bescheiden folk interesse te verwerven [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 20-11-2003 22:14] And my marlboro light |
|
Prima, ik zal proberen m'n nuchterheid ietwat te behouden, dan laat ik nog wel weten hoe 't was! |
|
Hm ik wil ook wel heen, maar die treinen gaan natuurlijk weer belachelijk vroeg terug.... |
|
quote: waar moet je vandaan komen dan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: hmmm ik las net in het gewicht topic dat je verhoudingen wel erg... ehm ... goed zijn.... dusse.... het rasputin/kleinemichabanaan fort kan voor je opengesteld worden... (2 tegelijk hoeft niet, kan ook 1 voor 1) And my marlboro light |
|
quote: |
|
quote:en Grindcore natuurlijk ook... |
|
hehe he de mannen doen GEEN mannen jongeman, hoe graag jij het ook zou willen ... And my marlboro light |
|
Ik moet uit Alkmaar komen. Ik heb natuurlijk een beetje gelogen over mijn verhoudingen, ik ben 215 kg, 48 jaar, heb een stem als een misthoorn en een snor. 20:00 bij jou? |
|
quote: By the way, heb je misschien nog een matras over voor mij (ik ga wel in de keuken liggen of zo...), maar stiekem wil ik Epica en Annatar toch echt wel een keer zien. En anders moet ik iets over elven naar huis... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik ehm Sneeuwwitje uh meeneem naar het fort en jullie door een gaatje laat kijken. |
|
quote:Hm, das dichtbij (Hoorn hier) (en toch reis ik af naar Den Haeg!) |
|
quote: Rasputin heeft nogal vreemde fetishes en ik ben zelf ook niet vies van een uitdaging! bergbeklimmen is tenslotte een nobele sport! And my marlboro light |
|
quote:lmao |
|
quote: geen probleem, maar het huis bereiken gaat iets lastiger worden ivm kapotte fietsen maar dat moet geen probleem zijn And my marlboro light |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
hahahahahaha |
|
quote: Hoe gaan jullie dan heen en weer? (qua vervoer bedoel ik, slimmeriken... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Op een fiets zonder remmen. Ehm... Nee, we hebben sowieso een baroeg waardige fiets, en als het goed is 2. Waarvan er een geschikt is om achterop te zitten, maar ik raad je aan wel een kussentje mee te nemen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:EN IK SPREEK UIT ERVARING!! |
|
geloof dat k ook maar van de partij ga zijn, zal mn vriendin ook maar meebrengen dan (insider-humor) .. Dus u bent er wel heren Rob & Ernst? |
|
Ok, ik kom niet. Feestje in Dynamo I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
aar zal ik ook te vinden zijn |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |