|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ja ik ga een paar annatargroupies mee in de auto vervoeren als ik nikt met m`n vriendin ga doen.. weet morgen pas zeker of ik wel/niet ga "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
dreammetal? is dat soms slaapverwekkend dan? |
|
quote: ja het wordt een waar slaapfeest bij trisomy "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ach, da's een foutje. Morning is de enige echte dreammetalband. Maar je mag van mij slapen hoor. Ik zal speciaal voor jou: Slaap kindje slaap zingen, kee? Fuck all arrogant people! |
|
ja ik kom ook, neem wat cocktails mee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hmmz, ik ken de gitarist van Annatar. He in his precence it swarms with nice girls. Misschien in het kader van "even kijken" naar de Baroeg kom. |
|
Ik vind de titel wel leuk, maar het programma niet. Ik ben wel soort van een vleermuismeisje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
14,5 jaar, tja.....krijg je met van die media metal bands. allemaal terend op het succes van Within Temptation en After Forever. |
|
quote: dat zou ief van je zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: mischa of johan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: als je de stijl van je eigenmuziek dreammetal noem, hoe über gay ben je dan wel niet! Is de doelgroep dan soms 12 jarige meisjes die nog met barbies spelen ofzo? |
|
quote:ah .. je gaat erheen? |
|
ROFL |
|
nee heb mijn barbies vorige week aan mijn zusje gegeven. Speel nu alleen nog maar met jongetjes |
|
Je ken-poppen heb je dus nog |
|
Met Ken's? ...la la la jenje sneller. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-11-2003 16:49] |
|
en toch weten jullie dat soort dingen bij de naam te noemen... |
|
quote: vind je het gek als je doodgegooit word met reclames van barbie en ken.. en als je dan ook nog eens een zusje hebt die ermee speelt... [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 19-11-2003 16:56] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Misschien omdat je breezers drinkt en die vliegende duitse vlag tatoo hebt????/ SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Johan |
|
Zoals ik al eerder zei, wij maken GEEN dreammetal!!! Dat doet de band Morning uit Limburg. Fuck all arrogant people! |
|
quote:en van welke band kom jij dan van? |
|
Trisomy Fuck all arrogant people! |
|
quote: hij kan wel aardig met de gitaar overweg "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Kleine gothic meisjes!! Ik ben er! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |