|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Of de versie door Mercyful Fate! |
|
quote: |
|
quote:idd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Irritant: ' Ziggy Stardust ' door Bauhaus gebracht. Niks tegen Peter Murphy en de zijnen, maar dat coveren had hij beter zo gelaten Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Metal head door dimmu... zitten fouten in... ja, artistieke fouten zeker... Vind het zwaar vetbollen zuigen signature |
|
Heart, toch? |
|
I'm a Rebel van Accept door Sodom Je kan me de bout hachelen! |
|
Sinds die gore teef van No Doubt dat nummer van Talk Talk heeft gecoverd heb ik nooit meer het origineel horen langskomen op de radio Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Het klinkt als head als Dimmu het zingt... daarmee... signature |
|
quote: WAT , hoe durft ze , van dat nummer mot je blijven, niemand kan ht beter brengen dan John Lennon , zo'n heeeeeerschnummer Laatst een verkrachting van Killing Joke - Love like blood gehoord, verdomme, alle maar dan ook alle newwaveklasiekers moeten er ook al aan geloven Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Door wie?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik prefereer ook de lijzige stem van Talk Talk boven het gekrakeel van mevrouw Stefani. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
What a wonderful world van Ghoul (gasten van Impaled) geen irritante cover maar een geweldige vaan een irritant nummer What a Wonderful World I see towers of flame, and corpses too I see the doom, of me and you And I think to myself.... what a wonderful world. I see skies obscured, I see no light Dark freezing days, dark sleepless nights And I think to myself .....what a wonderful world. The clouds of radiation are so pretty in the sky Tumours on the faces of the people who survived I see friends in the past kill each other for food They're really starving......So will you. I see babies die, I watch them decompose They'll hurt much more, than I'll never know And I think to myself .....what a wonderful world Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bandjes als No Doubt cs. moeten met hun fikken van klassiekers afblijven. Verzin zelf eens wat! |
|
Evanescence moet Korn niet coveren want het klinkt voor geen meter. † We will live each day in springtime... † |
|
Evanescence klinkt zelf al voor geen meter, dus vind je het gek dat het een klotecover is. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Maar die mevrouw is wel mooi! En nu ben ik weg. Edit: Vrouwvriendelijk gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-06-2005 12:29] |
|
quote: Korn zuigt dan ook hard. Net als Evanescence. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Dimmu Borgir - Burn in Hell one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
|
|
korn-another brick in the wall wat een verkrachte versie. Klinkt werkelijk nergens naar |
|
Op waldrock hoorde ik after forever the final countdown van zeurope doen. Heb je toch al 2 huidirritaties in 1 klap. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:brrr, mooi dat ik er niet was, dat had toch wel een fikse nachtmerrie opgelever |
|
quote: Ja Jenje, praat het maar goed. Je kunt er niet omheen dat je een ongelooflijk relaxed festival aan je doomneus voorbij hebt laten gaan. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |