|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, maar dat weegt echt niet op tegen alle positieve kanten van het dagje Friesland. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ben je toch een keer int buitenland geweest he |
|
quote: oeps ik vond het nog meevallen Faustian Spirit of the Earth |
|
de complete set van ancient mariners In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nothing Else matters door een of andere popdoos. The black eyed peas die het ene naar het andere nummer door de strontmolen halen, I love rock and roll van Britney (hoe ongeloofwaardig kun je een nummer inzingen?) nou ja, eigenlijk zijn de meeste covers vandaag de dag wel vrij irritant "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Children of Bodom - Oops I Did It Again Faustian Spirit of the Earth |
|
MxPx - Barbie Girl Zo melig en irritant tegelijk. Schijtband trouwens, wel ongelovelijk grappig nummer. Via Dolorosa, memento mori. |
|
quote:die is slecht ja |
|
quote: Die is slecht, maar er zit wel humor in. |
|
ja, gelukkig dat ze op het einde van het nummer nog eens opvallend lachen, anders nam ik het bijna serieus Faustian Spirit of the Earth |
|
six feet under - graveyard classics 2 |
|
o god hebben ze een deel 2 opgenomen (ja ik volg ze niet echt) niet echt metal maar jessica simpson - these boots are made for walking (nancy sinatra) is ook echt té slecht... Je moeder. |
|
deel 2 is gewoon back in black... |
|
|
|
quote: Hehe, best gaaf Burzum. Fuck the world and fuck you |
|
Zag gister op yourtube Doro met White shade of pale. Als nagels over een schoolbord. brrr. Een kleine snol zit zo vol. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=9MqIFmQXer4&feature=related Deze kan hier ook wel bij denk ik. Evenals deze: http://www.youtube.com/watch?v=Ehzst4Y54OM&feature=related [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 07-04-2008 21:30] |
|
Ik hoorde laatst een keer op de radio een cover van Nothing Else Matters van een of ander wijf, tering wat slecht. |
|
Alle covers die Guns n Roses deed...te slecht voor woorden.ende beatles cover van Ramallah. bah. Fuck the world and fuck you |
|
Alle bands die Pink Floyd coveren met uitzonderin van Anathema verdienen driemaaldaags een nekschot. |
|
Dimension F3H - Breathe (Prodigy) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: tiamat? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Van die Fuel versie gingen mn haren rechtop staan. En ook dat mens die de aankondiging deed, jeetje. Zie zelf maar: http://www.youtube.com/watch?v=FP6wcV6dZvo Vreselijke covers: Jessica Simpson - You Spin Me Round (Like A Record), take my breath away, These Boots Are Made For Walking De originelen zijn stuk voor stuk klassiekers en nu, door dat 'mens', verknoeit. [Dit bericht is gewijzigd door MorticiaFrump op 08-04-2008 0:59] |
|
quote: yeah en dat was nog een hit ook 1,5 a 2 jaar terug Je moeder. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |